38. část

1.1K 66 4
                                    

Selena

"Do prdele Justine pohni tou prdelí nebo jedu bez tebe!" Zakřičela jsem na Jusse, kterej byl už asi hodinu v koupelně a vždycky řekl jen, že si musí udělat vlasy. "Počkej musím si udělat vlasy!" No neříkala jsem to. "Jsi v tý koupelně celý ráno! A já jsem objednaná Jussi. Nemám na tebe celej den!" Už mě fakt sere. Minulej měsíc jsme taky přišla pozdě, protože se zase byl línej zvednout. "Nechci přijít na další kontrolu pozdě!" Křikla jsem, ale to už zbíhal schody. "No konečně." Ušklíbl se na mě a vzal mě za ruku a vedl mě k autu.

Ležela jsem na ordinačním lehátku a Justin mě držel za ruku. "Tak a tady můžete vidět ručičku." Ukázal doktor na monitoru. Usmála jsem se. "No a jsme v pátém měsíci takže už můžeme vidět pohlaví. Chtěli by jste ho vědět?" Zeptal se doktor a já koukla na Justina. Přesně jsem věděla co chce. "Necháme se překvapit." Řekl Justin za mě a doktor přikývl. "Jistě. Bude to napsané ve vaší složce takže pokud by jste si to rozmysleli, stačí zavolat." Přikývla jsem a dala s triko dolů. Rozloučili jsme se s doktorem a vydali se domů.

"Už jsi přemýšlela nad jménama?" Zeptal se mě Juss. "Pokud to bude kluk tak chci aby se jmenoval po tobě." Koukla jsem na něj a on se usmál. "Takže pro kluka Justin a pro holku?" Nad tím jsem nepřemýšlela. "Vyber ty." Koukla jsem na něj a on přikývl. "Časem ti to řeknu." Usmál se.

"Tak co je to holka nebo kluk?" Zeptal se mě Ansel, který mu na klíně seděl malý Daniel. Ano jeho přítelkyně už porodila. Je to strašně roztomilé miminko. "Necháváme se překvapit." Řekla jsem a oba bratři se na mě zamračili. "A my se vsadili. Notak ségra." Jako malý kluci. "Půjč mi Daniela." Zamumlala jsem k němu a on mi podal prcka. "Pak mi ho nebo jí budeš taky půjčovat." Propaloval mě pohledem a já přikývla. "Neboj až s narodí tak si bude hrát s Danem." Usmála jsem se na něj a odešla s Justinem do mého pokoje.

"Sel?" Zvedla jsem hlavu k Jussovi. "Chtěl bych s tebou být už napořád." Hladil mě po vlasech. "To já s tebou taky zlato." Usmívala jsem se na něj. "Já, ty a prcek. Dokonalá rodina." Musela jsem se zasmát. "Jo budeš skvělej táta."

"Víš co mi teď došlo?" Záporně jsem zavrtěla hlavou. "Jsi už v pátém měsíci a neznáš moje rodiče." Ne ne ne tohle ne. "Ne Justine, to je v pohodě." Začala jsem vrtět hlavou, ale věděla jsem, že se z toho nevyvleču. "Ne ne lásko. Pojedeme tak a to rovnou zítra." Vyvalila jsem na něj oči. "Už zítra? Vždyť o nich nic nevím." Začala jsem zmatkovat. "Klid všechno to řeknu." Přikývla jsem a on se pustil do vysvětlování a překlikával fotky.

"Mamka se jmenuje Pattie Mallette, nemusíš se jí bát má ráda všechny. Taťka Jeremy Bieber, je milej a nejspíš bude rád, že myslím na rodinu až nás uvidí. Pak je tu malá Jazzy a Jaxon." Ukázal mi fotku dvou špuntů. "Ježiši ty jsou roztomilý." Začala jsem se usmívat do mobilu. "Jazzy Bieber a Jaxon Bieber. Jazzy jsou tři a Jaxonovi pět. Jsou to ti nejdokonalejší děti na světě." Hodila jsem na něj vražedenej pohled. "Až po našem prckovi samozřejmě." Teď už jsem se usmála. "Nějaké předepsané oblečení?" Zeptala jsem se. "Ne vem si co máš ráda. No ale vzhledem k tvému bříšku bych to trochu upravil. Třeba žádný crop top nebo džíny." Protočila jsem očima a on se uchechtl. "Je něco co nejíš nebo máš na něco alergii?" Zeptal se mě a psal něco na mobilu. "Alergie na jahody, rajčata a mrkev. A nejím růžičkovou kapustu. Bléh." Vyplázla jsem jazyk. Justin všechno naťukal do mobilu a pak ho odložil. Natáhl se ke mě a konečně spojil naše rty.

Tak další díl je tady. Character ask je pořád aktivní, takže můžete se ptát.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat