Justin
Naše rty byli pár milimetrů od sebe a ona vyplnila tu mezeru mezi námi a přitiskla se mi na rty. Okamžitě jsem začal spolupracovat. Tak dokonalý pocit znovu jí líbat. Jak já tuhle holku miluju. Přejel jsem jí jazykem, přes spodníbret a žádal o vstup, který mi povolila a mazi jazyky začal boj o nadvládu. Ani jsem si nevšiml a ležela podemnout. Zajel jsem jí rukou pod triko a zmáčkl jí prso a v ten moment se odtrhla a posadila, čímž mě shodila ze sebe. "Proč tu jsi?" Zeptala se mě. "Donutil mě tvůj bratr." Přiznal jsem. "Aha takže tu nejsi dobrovolně." Ironicky se uchechtla a otočila hlavu na druhou stranu. "Ne jsem tu dobrovolně, jen mě někdo musel popostrčit abych sem jel." Pohladil jsem jí po tváři. "Víš vůbec jak pro mě ty dva dny byli hrozný? Trpim nočníma můrama, ve kterejch mě opouštíš. Stále dokola. Ignoroval si mě a to bolelo víš. A chceš vědět proč to bolelo?" Přikývl jsem. "Protože tě miluju!" Zařvala na mě a já jsem zkameněl. Ty slova myslela vážně. Z jejího hlasu jsem to poznal.
Kouknul jsem na ní a viděl jak se jí do oči hrnou slzy. "Ne ne ne prosím neplač." Stoupnul jsem si a objal jí. Proč jíbsakra nejsem schopnej odpovědět, že jí taky miluju? "Moc se ti omlouvám." Zašeptal jsem jí do ucha. Odtáhla se ode mě. "Tohle jediný mi řekneš?" Zeptala se tvrdě. "Tvoje jedna blbá omluva nespravý noční buzení z můr!" Křičela a v jejím hlase byla slyšet bolest a zklamání. "A co chceš abych řekl?" Chytl jsem jí za ruku a propletl nám prsty. "Cokoliv jen ne omluvu." Vím přesně co by chtěla slyšet a já jí to musím říct. "Taky tě miluju." Páni to je úleva. Ona na mě koukala a v jejích očích byl náznak překvapení. Ona jen zavrtěla hlavou a už byla přilepená na mých rtech. "Tolik jsem se bál ti to říct." Špitl jsem mezi polibky. "Proč si mě ignoroval když jsem ti psala?" Zeptala se smutně. "Udělal jsem něco hroznýho a nedokázal se ti ani podívat do očí natož odepsat." Hladil jsem jí po tváři.
"Mám se ptát?" Nadzvedla obočí. "Raději ne." Přikývla. "Jak to je mezi námi?" Zeptala se mě. "No přemýšlel jsem a. Seleno Gomez stala by jsi se mojí dívkou?" Zeptal jsem se a ona se usmála a políbila mě. "To budu brát jako ano." Zasmál jsem se a ona se mnou. "Tak moc tě miluju." Zašeptal jsem jí do ucha a položil jí na postel. Začali jsme se svlékat až jsme leželi jen ve spodním prádle. Chtěl jsem jí stáhnout kalhotky, ale zarazila mě. "Jsem ještě panna." Zakuňkala a já se pousmál. "Alespoň budu první."
Selena
Čekala jse, že ho tím odradím když mu řeknu, že jsem panna, ale on se jen pousmál a pokračoval. Už jsme byli oba nazí, když mě znovu políbil. Ze rtů přejel na můj krk a jemně se mě do něj kousl. Tvořil si mokrou cestičku až k mým prsům. Jednu bradavku mi začal cucat a druhou chytl mezi své prsty a jemně za ní zatáhl. Dál pokračoval až k mé kamrádce, ake tu schválně vynechal a líbil mi nohy. Jel od zhora dolu po pravé a po levé ze zdola nahoru. Konečně byl tam a já zavzdychla když se jeho rty přisáli na můj klitoris. Přejel po něm jazykem a znovu se zvedl k mým rtům. "Chceš to?" Přikývla jsem a on se zase vrátil k mé kamarádce a roztáhl mi nohy aby měl lepší přístup. Začal mi jazykem kroužit okolo vchodu a palcem mi dráždil klitoris. Svoji hlavu odtáhl a strčil do mě jeden prst. "Ach." vzdychla jsem když přidal další. Pohyboval s nimi dovnitř a ven a já se svíjela blahem. Už jsem cítila, že na mě jde neznámý pocit, o kterém všichni mluví, ale on ze mě prsty vyndal a olízl si je. "Nechci aby jsi svůj první orgasmus zažila takhle. Jo a chutnáš výborně." Usmál se a já se musela začervenat. "Bereš prášky?" Přikývla jsem. Opatrně do mě vnikl. Bolelonto, ale po pár přírazech už to byla jen rozkoš. Pohyboval se ve mě a já se prohýbala v zádech a zakláněla hlavu. "Ježiši jo." Zavzdychala jsem když zrychli tempo.
Už jsem cítila, že za chvíli přepadnu přes okraj tak jsem zavřela oči a nadechla se. "Justine." Zavzdychala jsem na celej dům, a bylo mi jedno že jsou dole mí bratři. "Sel." Zavzdychal po chvíli on a svalil se vedle mě. "Tohle byl ten nejdokonalejší sex na světě." Řekl a já se musela pousmát. "Můj taky." Zašeptala jsem. "Lásko, tohle byl tvůj první sex. Se mnou zažiješ ještě lepší." To oslovení mě zahřálo u srdce.
Jacob
"Tak počkej. Ještě před chvílí po sobě křičeli a teď tam vzdychaj? Co to je sakra?" Nechápal jsem jak se tak rychle odstali od hádky k sexu. "Taky to nechápu bratře." Poplácal mě Ansel po ramenu.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Denny