17. část

1.5K 68 3
                                    

Selena

Od: rufus.refee@gmail.com

Pro: selenagomez@gmail.com

Předmět: Píseň z YT

Drahá slečno Gomez,

Bylo by mi velikou ctí být vaším manažerem. Moc rád bych se s vámi sešel. Můj návrh je 28. listopadu 2015 v restauraci Moon town ve 20.00. Bude se těšit na spolupráci slečno Gomez.

Rufus Refee
Výkonný manažer studia Play hard

Přčetla jsem si email a nemohla jsem věřit tomu co vidím. Opravdu mám za dva dny schůzku s Rufusem Refeem? "Oh my god." Řekla jsem si pro sebe a lehla si. Koukala jsem do stropu a přiblble jsem se usmívala. Nemůžu tomu uvěřit. Já budu zpěvačka. Oh yeah. Zasmála jsem se a šla se do koupelny umýt.

Oblečená a umytá jsem jsem sešla do kuchyně a pobrukovala si. "Dobré ráno ségra. Hledal tě tu Bieber." Zastavilo se mi srdce. Copak nepochopil, že už ho nikdy nechci vidět sakra?! "Co chtěl?" Zeptala jsem se Ansela. "Vidět tě." Protočila jsem oči. "Vidět mě může ve škole, ale sem má zakázanej přístup jasný?" Jacob kývl, ale Ansel se nevinně usmál. "Anseli?" Zeptala jsem se ho. "Sedí v obýváku." Řekl a já měla chuť vraždit. Nasraně jsem se vydala do obýváku a on tam vážně seděl. "Vypadni." Řekla jsem mu. "Co?" Zeptal se nechápavě. "Řekla jsem vypadni. Nechci aby jsi se chodil. Nikdy!" Poslední slovo jsem zdůraznila, ale on se ani nehnul. "Vypadni Bieber." Už jsem jemně zvýšila hlas. "Hele pustil mě tvůj bratr tak mlč." Dělá si ze mě ten kluk srandu?! "Jo jenže já chci aby jsi vypadnul." Přiblížila jsem se k němu a on konečně vstal. "Víš, že jedna jediná pusa tě donutí říct opak." Obmotal svoje ruce kolem mého pasu. "Pusť mě." Zavrčela jsem a snažila se jeho ruku dát pryč, ale marně. "Můžeš jakkoliv říct, že mě nenávidíš, ale moje rty na tvých mě přesvědčují o opaku." Cítila jsem jeho dech na svých rtech. Jak já ho chci políbit. Ne nemůžu. Poddala bych se mu a zařídila mu pocit výhry a to nechci. Začal se ke mě přibližovat, ale rychle jsem se mu vysmekla a dala mu facku. "Opovaž se mě ještě někdy políbit." Zasyčela jsem na něj a vyběhla do svého pokoje kde jsem se svalila na postel.

Chci vědět co k němu cítím, ale zároveň to nechci vědět. Proč se vlastné starám o city k němu, když mu jde jen o to vyspat se se mnou? Už se ani nechápu. Zavřete mě někdo do blázince. Jak jsem tak přemýšlela tak jsem z toho usnula.

Probudila jsem se na zvonění budíku a neochotně se vyhrabala z mojí krásné měkounké a teplé postýlky. Zavřela jsem se v koupelně a vyčistila si zuby a vyžehlila si vlasy. Dala jsem si na sebe lehkou vrstvu make-upu, linky a řasenku. Ze skříně jsem si vyndala světle modré úzké džínsy a černé triko s dlouhým rukávem. Do batohu jsem si dala všechno učení na dnešek a seběhla jsem schody dolů. "Dobré ráno." Pozdravila jsem a hned strčila hlavu do lednice. Vyndala jsem mléko, jogurt, vajíčka a párky. Jo mám hlad. Většině lidí by po tom asi bylo špatně, ale mě ne. Začala jsem si smažit vajíčka a k tomu hodila na kolečka nakrájené párky. Mezitím co se smažilo jsem si rozdělala jogurt a jedla ho. "Ty máš teda chutě ségra." Zasmál se Jacob, když se kouknul přes rameno na to co smažim. Jen jsem pokrčila rameny a dál jedla jogurt a hlídala vajíčka. "Počkej počkej. Jogurt, vajíčka, párky, mlíko? Nejsi ty těhotná?!" Vyjekl hned a já se na něj zamračila. "Ne Jacobe nejsem těhotná. A pokud tě to uklidní tak jsem ještě panna." Usmála jsem se na něj a vajíčka nasypala na talíř. Kelímek od jogurtu jsem hodila do koše a začala se ládovat vajíčkama. "Héj to je moje." Zavýskla jsem když mi Ansel vzal vidličku z ruky a strčil si souzto na ní do pusy. "Ale máš to dobrý ségra." Uchechtl se a já ho probodávala pohledem. Jacob se smíchy válel na stole. "Chceš svézt?" Zavrtěla jsem hlavou. "Vyzvedne mě Mia." Řekla jsem a oba chápavě přikývli. Vydala jsem se ke dveřím a zaslechla jsem kousel z jejich rozhovoru. "Vsaď se o co cheš, že jedu s Bieberem." Řekl Jacob. "Je jasný, že jede s Biebrem prosimťe. Nevidíš jak na něj kouká?" Uchechtl se Ansel. Vím že se to nedělá, ale stejně jsem poslouchala. "No a hlavně jak on kouká na ní." Jacob. "Myslíš, že mezi nima něco je?" Znovu Jacob. "Nejsem si jistej, ale něco tam je. Už asi dvakrát jsem je viděl jak se líbaj." Už jsem nechtěla slyšet víc, tak jsem vyšla před barák a nasedla k Mie do auta. "Děje se něco?" Zeptala se mě vyděšeně. "Ne jen... Myslíš, že mezi mnou a Bieberem něco je?" Potřebuju vědět i její názor. "Hele nevím co spolu vy dva máte, ale jen co ho uvidíš, tak se tvé oči rozzáří a u něho je to stejně." Přikývla jsem a koukala se z okna.

"Sel?" Uslyšela jsem JEHO hlas a otočila se za ním. "Co?!" Řekla jsem drsně a jeho pohled hned ztvrdnul. "Potřebuju doučování." Odsekl mi. "Fajn v pět v kavárně. A opovaž se přijít pozdě nebo ožralej jako prase!" Prskla jsem po něm a vydala se do třídy.

Justin

Páni slečinka je dneska nějaká kousavá. Uchechtl jsem se nad tím jak odešla a vydal se za ní do třídy. Jo právě teď jsem měl nádherný výhled na její zadek. Má ho tak dokonalej. Zrychlil jsem a plácl ho přes ní, když jsem jí předbíhal a sedl si na svoje místo. Ona mi poklepala na rameno. Otočil jsem k ní hlavu. Ona se na mě krásně usmála a přibližovala se ke mě. Už jsem chtěl spojit naše rty, ale v tom mi sevřela prstama mého kamaráda, až jsem se bál, že mi upadne. Od kdy má tak obrovskej stisk. Asi po minutě ho pustila a já se mohl pořádně nadechnout. "Příště mi nechmatej na zadek, nebo ti ho urvu. Rozumíš?" Zavrčela a já jen přikývl. Páni když je takhle ostrá, tak jí chci mnohem víc. Sedla si vedle mě a ani se na mě nepodívala.

Zazvonilo na hodinu a do třídy přišel učitel. Jeho výklad jsem neposlouchal. Podíval jsem se na Selenu, ale ona koukala na učitele. Já si tě stejně získám. Položil jsem jí ruku na stehno a ona se celá napla. Jel jsem rukou výš až k jejímu rozkroku. Naštěstí sedíme v poslední lavici a lavice jsou ze předu kryté takže není vidět, kdo co dělá. Když jsem jí chtěl vjet rukou pod kalhoty tak mě zastavila. "Dobrej pokus Bieber, ale nikdy se ti to nepovede." Falešně se na mě usmála. "To se ještě uvidí." Zašeptal jsem jí do ucha a skousl jí ušní lalůček. Ona potichu vzdychla a já se nad tím musel pousmát. "Takže teď budeme pracovat ve dvojicích. Každá dvojice vypracuje referát na nějaké téma. Témata jsem rozdělil já sám. Začnu od zadu." Odmlčel se a prozkoumal své papíry. "Takže pan Bieber a slečna Gomez vypracují referát na téma chemie mezi mladými." Selena otevřela pusu. "Ale pane učiteli, nejsem si zrovna jistá jestli tohle téma dokážou vypracovat dva lidé co se nesnáší." Řekla. Nesnáší mě? Tahle představa mě dost bolí. "O to právě jde slečno Gomez." Řekl učitel a dál přiřazoval témata. "Nechci kvůli tobě dostat nedostanečnou, takže se to s tebou pokusím nějak vypracovat. Ale opovaž se na mě něco zkoušet." Zasyčela na mě a odešla ze třídy, protože právě zazvonilo.

Yesss máme tělocvik. Převlékl jsem se do svého cvičebního úboru a došel do tělocvičny. Po chvíli přišli i holky a všichni se divili proč jsme spojený. "Asi se teď všichni ptáte co tu děláte." Řekla učitelka a skoro všichni přikývli. "Tento týden místo hodin tělocviku se budete učit tančit." Zalapal jsem po dechu. "Takže dneska začneme a váš taneční partner či partnerka vám zůstane i po zbytek tohoto týdne. Rozřaďte se." Řekla a já se rychle vydal k Seleně ostatně jako všichni. Byl jsem u ní první a přitáhl si jí k sobě. "Neřekla jsem, že budu s tebou." Zavrčela. "Ale řekl jsem to já a teď mlč." Usmál jsem se na ní a ona mě vraždila pohledem.

Začali jsme tančit, a ona na mě byla tak nalepená, že mě to dost vzrušovalo. Její krásná prsa se lepila na mojí hruď. "Přestaň." Zavrčela a já to nechápal. "Nic nedělám." Řekl jsem potichu. "No část tebe něco dělá." Sklopila oči dolu a pak je zase zvedla ke mě. "Oh." Už jsem chápal co myslela. "Promiň." Začervenal jsem se a sklopil hlavu. "Páni Bieber se mi omluvil a ještě k tomu se červená. Tohle jsem nečekala." Uchechtla se a já na ní hodil vražedný pohled. "Ale notak, přeci by jsi se nečertil?" Zasmála se a udělala otočku. "Chci tě znovu slyšet zpívat." Vylétlo ze mě bez přemýšlení. "Možná časem uslyšíš. Zítra mám schůzku s Rufusem Refeem." Řekla mi a já otevřel pusu dokořán. "Páni tak ať ti to vyjde." Odsekl jsem a odešel. Hudební producent Rufus Refee je nejznámější manažer. A je mu jen 25 let. Co když jí nechce jen jako zpěvačku, ale jako svojí děvku? Nad touhle myšlenkou jsem zavrtěl hlavou a vydal se domů.

Omlouvám se, že všera kapitola nevyšla, ale nějak jsem nestíhala. Snad se líbí. Názor?

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat