9. část

1.6K 91 3
                                    

Selena

Ráno jsem se probudila a měla jsem pod sebou mobil a jedno sluchátko v uchu. Když jsem se sedla tak jsem zjistila, že na sobě mám oblečení ze včera. Zvedla jsem se a přešla do koupelny. Vlezla jsem si do vany a nohu v sádře jsem nechala mimo vanu, abych si jí nerozmočila. Umyla jsem se a pořádně si vydrbala vlasy. Vylezla jsem z vany a osušila se. Vlasy jsem si nechala volně a mokré a oblékla se.

Došla jsem do kuchyně a všechny pozdravila. "Co se tu včera stalo?" Zeptal se Ansel. "Co by se tu mělo stát?" Pokrčila jsem rameny. "No tak třeba to že mlíko a mouka leželi na lince. Talíř byl plnej palačinek a ty jsi byla zamčená v pokoji a řvala ze spaní." Vysvětlil Jacob a já jen zavrtěla hlavou. On mi udělal jídlo i po tom co se mezi námi stalo? "Smažila jsem si palačinky, ale udělalo se mi blbě tak jsem si šla lehnout." Zalhala jsem. "Ty a vařit palačinky? Ty vařit neumíš." Ansel mě probodával pohledem. "Fajn, byl tu Bieber. Chtěl mi udělat večeři, ale nasral mě. A pak to asi dodělal. Stačí?" Prskla jsem po nich.

"Co tu dělal Bieber?" Zeptal se podezíravě Jacob. "Spadla jsem a on bydlí přes ulici tak jsem mu napsala aby mi pomohl." Uchechtla jsem se. "Fajn fajn, neřešim to dál. Jedem." Řekl Ansel a zvedl se. "Takže vy se teď budete střídat ve vození do školy?" Zeptala jsem se a oba přikývli. "Tak fajn." Usmála jsem se a vydala se k autu. "Nevadí ti že máš mokrý vlasy jo?" Zeptal se Ansel. "Je mi to jedno." Pokrčila jsem rameny a nasedla do auta.

Ansel mě nechal vystoupit a hned odjel. Jaký to velký rozdíl mezi nimi je. Pokroutila jsem hlavou a vydala se do budovy. "Sel?" Uslyšela jsem za sebou jeho hlas. Neotáčela jsem se a dělala že ho neslyším. Nechci s ním po tom včerejsku mluvit. No vlastně ho ani vidět nechci, ale v tom bude celkem problém. Šla jsem dál, ale on mě chytl za zápěstí a tím mě zastavil. Otočila jsem se k němu, ale nepodívala jsem se na něj. "Můžeš se mi podívat do očí?" Zeptal se mě, ale já jen mlčela. Prsty mi zvedl hlavu a já byla nucena podívat se na něj. Párkrát jsem zamrkala, ale pak se zahleděla do jeho čokoládových očí. "Omlouvám se." Řekl a pohladil mě po tváři. Celá jsem se zachvěla. "Platí dneska doučování?" Kývla jsem na souhlas. "Dobře tak ve tři krásko." Usmál se na mě zmizel. Probudila jsem se z transu a pohladila se po svojí tváři, kde ještě před chvíli byla jeho ruka. "Proč se tak culíš Sel?" Vyrušila mě Mia. "Já? Já se neculím." Řekla jsem rychle a cítila jak mi tváře rudnou. "Viděli jsme tě s Bieberem. Co mezi vámi je?" Zeptala se tentokrát Shay. "Nic jen jsme se doumlouvali na doučování." Řekla jsem pravdu. "Jo a proto tě hladil po tváři a ty jsi se pak culila jako měsíček na hnoji?" Ujišťovala se Mia. "Já se neculila a on mě po tváři nehladil." Lži a lži. "Dobře, my budem dělat, že ti věříme." Zasmála se Shay a vzala mi ze skříňky učebnice a donesla je do třídy.

"Myslíš, že by se mohl změnit?" Vyhrkla jsem z ničeho nic. "Kdo?" Zeptala se mě. "ON." Řekla jsem a pootočila hlavu směrem k němu. "On? To nevím Sel, ale nezačínej si s ním. Víš, že s holkama jen spí." Pohladila mě po ramenu. "Jo já vím." Řekla jsem a stejně k němu stočila pohled. Seděl na židli a koukal do lavice. Jeden z jeho kámošů do něj drkl a něco mu řekl on zvedl hlavu a naše oči se na okamžik střetli a já hned uhla pohledem. Začala jsem očima hypnotizovat hodiny a cítila jsem na sobě jeho pohled. "Bieber tě pozoruje." Pošeptala mi Shay a já jen pokrčila rameny. "Tak ať pozoruje." Řekla jsem, ale ve skutečnosti jsem z toho byla dost nervózní. Otočila jsem k němu znovu pohled a tentokrát se naše pohledy neodtrhly. Nekoukal na mě jako vždy. Tenhle pohled byl jiný. Nebyl plný chtíče po sexu, bylo tam něco co jsem nedokázala rozeznat. Shay mi celou dobu něco říkala, ale neposlouchala jsem jí. Z transu mě vytrhlo zvonění na oznámení konce hodiny. Rychle jsem se zvedla a vylítla ze třídy a hned zamířila na záchodky. Koukla jsem se na sebe do zrcadla a vypadala jsem jinak. Už jsem nebyla ta samá Selan co dokázala Biebrovi odolávat. Tahle Selena má problém nepodívat se na něj. Co se s tou starou Selenou stalo? Kde je ta sebevědomá holka, která dokázala Bieberovi odpovědět na všechno? Kam se ztratila? Chci jí zpět sakra. Vytáhla jsem si z kabelky pudr a rychle si s ním přetřela obličej a vydala se ma další hodinu.

No všimla jsem si že poslední dobou nějak odpadávaj čtenáři tak se chci zeptat, jestli má vůbec cenu tento příběh psát.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat