43. část

1.2K 64 4
                                    

***o pět let později***

Z Justina se stal slavný zpěvák a jezdí na turné.

Selena je doma a vychovává jejich malou dcerku.

Ellie už se začíná vyptávat, kde je táta.

Selena už takhle dál žít nemůže a ani nechce

Justin se snaží být doma co nejvíc, ale nejde to

Seleně chybí její manžel a Ellie chybí táta

Justinovi chybí jeho manželka i dcerka

Selena

Pět let, už je to pět let, co se narodila malá Ellie. Dneska má narozeniny a Justin slíbil, že přijede tak doufám, že to dodrží. Každou chvíli je pryč a už mi chybí. Ani si nepamatuju kdy naposledy jsme spolu byli dýl než dvě hodiny. "Mamí?" Zavolala na mě Ellie. "Ano princezno?" Zeptala jsem se a pohladila jí po vláskách. "Přijede dneska tatínek?" Usmála jsem se na ní. "Říkal že ano princezno, tak ho běž vyhlížet z okna ano?" Ell přikývla a běžela do svého pokojíčku.

Protřela jsem si rukou oči a zvedla telefon. "Ano?" Promluvila jsem. "Sel to jsem já. Omlouvám se, ale nebudu moct přijet. Snad to pochopíš." Dělá si ze mě srandu. "Je to tvoje dcera Justine a mádnes narozeniny. Nemohl by si se alespoň jeden den uvolnit a dojet sem!" Zařvala jsem na něj do telefonu. "Promiň lásko, ale Scoot potřebuje abych vydal nové album do konce týdne." Pokroutila jsem hlavou. "Fajn, ale nediv se pokud se jednou vrátíš a já s Ell tu už nebudem." Vyjekla jsem. "Ne jen nikam prosím neodcházej Sel. Víš že tě miluju. Brzo přijedu." Jasně. Típla jsem to a hodila s mobilem a pohovku. "Debile." Řekla jsem k jeho fotce na lince a položila jí obličejem dolů. Jeho dcera má narozeniny a on se nemůže uvolnit? Nesnášim ho. Bože chci aby to bylo tak jako na střední. Chtěla jsem jít na práva, ale kvůli Justinově kariéře jsem nemohla. Domem se rozezněl zvonek a jáse zvedla.

Ve dveřích stál Ansel s malým Danem a Jacob. "Justin nepřijede?" Zavrtěla jsem hlavou a oni mě objali. "Už s ním dál být nemůžu." Odtáhla jsem se od nich. "A co chceš dělat?" Zeptal se Jacob. "Nevím. Řekla jsem mu že až se jednou vrátí, že se nemá divit, že nás tady jednou nenajde." Pokrčila jsem rameny a všichni jsme si sedli na pohovku. Dan běžel hned za Ellie. "Chceš ho opustit?" Jen jsem pokrčila rameny. Po pravdě nevím co teď chci. Už tolikrát slíbil, že se vrátí, ale sliby chyby. Když znovu zazvonil zvonek tam tam šel Ansel. Přišla Pattie, Jeremy a Jaxon a Jazzy. A chvíli po nich přišla i Shay s Miou.

Pattie mi řekla, že Justin mě miluje jen toho má teď hodně. "Jenže on toho má pořád hodně Pattie. Nedokázal si udělat volno ani v den narozenin svojí dcery." Ona mě objala. "Neplač Sel, on se vrátí uvidíš." Jo vrátí, ale kdy? Za měsíc? Za rok? Až se bude Ell vdávat nebo až já budu umírat?

Justin

Sekra Sel na mě teď musí být naštvaná. Myslí si, že nepřijedu na Ellieny narozeniny, ale já teď sedím v letadle a letím domů. Nikdy bych na narozeniny mojí princezny nechyběl. Už se těším až uvidím Selenin obličej jak je překvapená. Všichni to vědí, že se vracím. I její bratři, jen ona a Ell ne. Chci je překvapit. Když mi do telefonu řekla, že se nemám divit, že až se jednou vrátím a oni tam nebudou jsem se bál, že už chce odejít. Ale když mi Jacob napsal, že jsou doma a nikam se nechystaj tak jsem si oddechl. Asi bych to nezvládl kdybych se vrátil a ony tam nebyli. Nedokážu si bez nich představit život. Jo sice jsem pořád pryč, ale mám u sebe fotku mých dvou princezen a spím s nima a tak mi přijde, že jsou se mnou. Nemůžu se dočkat až konečne políbil Sel a obejmu mojí malou princeznu Ellie. Na Jaxe a Jazz se samozřejmě taky těším, ale na moje dvě princezny nejvíc.

Zazvonil jsem a otevřel mi taťka. "Čau tati. Jak je na tom?" Zeptal jsem se. "Je smutná, ale snaží se usmívat." Přikývl jsem a vešel dovnitř. Uviděl jsem Sel jak se usmívá na Ellie. Na jejích rtech byl úsměv ale v očích smutek. "Kdy přijde tatínek?" Zeptal se moje dcerka a Sel si jen povzdechla a pohladila jí po vláskách. Zvedla hlavu a naše pohledy se setkali. Viděl jsem na ní jak je překvapená, ale zároveň šťastná. Rozešel jsem se k ní a ona ke mě. Hned jsem jí objal a vdechoval její vůni. "Jsi tady." Zamumlala mi do ramene a já si jí k sobě přitiskl ještě více. "Přece jsi si vážně nemyslela že bych nepřijel na narozeniny naší dcerky." Ona se jen zasmála a odtáhl se ode mě. "Můžu tě políbit?" Zeptal jsem se. "Nemůžeš, ty musíš." Hned jak to řekla, jsem se jí přitiskl na rty a hned s nima začal pohybovat. Bože ja mi tyhle rty chyběli. Ona celá mi chyběla.

"Tatí." Zavolala Ellie a přiběhla ke mě. Hned jsem jí objal. "Princezno moje jak pak se máš?" Pocuchal jsem jí vlásky. "Přinesl jsi mi dárek?" Kývl jsem a vyndal z kapsy krabičku. Ona si jí vzala a otevřela. Koupil jsem jí k narozeninám zlatý řetízek se srdíčkem a uvnitř fotka nás tří. "Děkuju tatí. Mám tě moc ráda." Objala mě a já jí taky. "Taky tě mám rád princezno." Usmál jsem se na ní a šel zpátky k Sel. "Kdy se musíš vrátit?" Zeptal se mě. "Mám teď volno Sel. Dal jsem si pauzu. Chci být s váma, protože mi chybíte." Pohladil jsem jí po tváři. Pustil jsem televizi a hned tam byla reportáž o mě.

"Slavný zpěvák Justin Bieber včera v Ellen Show oznámil roční pauzu. Co ale bylo důvodem? Dnes byl zaregistrován jak nastupuje do letadla, které letělo do LA. Podle zdrojů víme, že má jeho dcerka Ellie Bieber narozeniny. Je ona důvodem zpěvákovi pauzi? Nebo jeho manželka Selena? Pravdu se jistě dozvíme brzy a budeme vás průběžně informovat." VYpl jsem televizi Sel si povzdychla. "Oni opravdu musejí vše rozmazávat že?" Zeptala se mě Sel a já jen přitakal. "Kéž by ti dali, alespoň jeden den pokoj. Pojďme si zaplavat." Jen jsem se usmál a oba jsme se ši převléct do plavek.

"Tohle tělo mi tak chybělo." Chytl jsem jí za boky když jsme šli po pláži do moře. "A mě chybělo tohle." Řekla a přitilepila se mi na rty. Začal jsem s nimi pohybovat a ona mi obmotali nohy kolem pasu. "Tolik jsi mi chyběla. Každý den jsem spal s fotkou na které jsi ty a Ellie." Zamumlal jsem mezi polibky. Odtáhl se ode mě. "Taky jsi mi chyběl, ani netušíš jak moc." Seskočila ze mě. "Kdo bude poslední ve vodě je pukavec." Zavolala když se rozeběhla. Běžel jsem hned za ní a obmotal si ruce kolem jejího pasu. Byli jsme už po kolena ve vodě tak jsem nás shodil do vody až jsme byli celý mokří. "Páni nevadí ti, že se ti zničí účes?" Uchechtla se. "No víš před tebou mi to nevadí." Ušklíbl jsem se a ona se zasmála. Znovu jsem jí políbil a užíval si to.

Takže další díl je tady.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat