Selena
Už jsou čtyři a Bieber nikde. Když on se nebude snažit, tak ani já. Zazvonil zvonek. Á že by se uráčil přijít. Otevřela jsem dveře a samozřejmě tam stál vysmátej Bieber. "Ahoj Selenko." Je ožralej. "Jdeme se doučovat ne?" Zasmál se. "Ven!" Křikla jsem po něm. "Ale no tal Sel." Koukal na mě psíma očima. "Ven! Přijď až budeš střízlivej!" Zabouchla jsem mu dveře před nosem a vydala se k sobě do pokoje. "Kdo to byl?" Zeptal se bratr. "Bieber. Mám ho doučovat a on si přijde s hodinovým zpožděním a opilej? Není normální." Ansel se zasmál a odešel. Zapla jsem facebook a pročítala novinky. Rozkliklo se mi okýnko chatu. Koukal jsem na jméno a myslela jsem, že vylítnu z kůže.
Justin Bieber: Ahoj kočko
Já: Co zase chceš Bieber?
Justin Bieber: Máš mě doučovat a vyhodila jsi mě
Já: A jak se chceš ožralej jak prase učit?
Uživatel Justin Bieber se odhlásil
"Idiot." Řekla jsem si pro sebe zaklapla notebook. Položila jsem ho na stolek a rozhodla se jít spát.
Ráno jsem se vzbudila dřív než zazvonil budík, což bylo fajn. Zvedla jsem se a došla do koupelny kde jsem se umyla a udělala si hygienu. V pokoji jsme se oblékla a připravila si věci do školy. Seběhla jsem do kuchyně a všechny pozdravila. "Dáš si vajíčka?" Přikývla jsem a posadila se ke stolu. Mamka přede mě dala talíř s vajíčky a já se pustila do jídla. "Bylo to vynikající mamčo." Vlepila jsem jí pusu na tvář a vydala se k autu, kterým pro mě přijela Mia. Nastoupila jsem. "Čauwes guys." Pozdravila jsem Miu se Shay a zapla si pás. "Jaké bylo doučování s Bieberem?" Zeptala se Shay. "Žádný nebilo." Pokrčila jsem rameny. "No to né. Ty jsi s ním..." bouchla jsem jí do ruky. "Ne nespala jsem s ním. Přišel ke mě ožralej jak prase tak jsem ho vyhodila." Vysvětlila jsem jí a dál se věnovala cestě, kterou jsme jeli.
Ani jsem se nenadála a zastavovali jsme před školou. Vystoupila jsem a hned se vydala za Mikem. Chtěla jsem ho políbit, ale uhnul. "Stalo se něco?" Zeptala jsem se ho. Neodpověděl a odešel. "Tak tohle bylo divný." Promluvila za mnou Mia. "Jo to bylo." Sklopila jsem hlavu a vydala se ke skříňkám. Vyndala jsem si z ní učebnici na matiku a vydala se do třídy.
"Tak jak šlo včera doučování?" Zeptala se učitelka. "Šlo to celkem dobře." Zalhal Bieber. "Ne doučování nebylo. Já ho nehodlám doučovat když bude na doučování chodit ožralej jako prase." Řekla jsem pravdu. "Pane Bieber, měl by jste se snažit. Nechci vám dát nedostatečnou." Bieber přikývl a já se jen koukala z okna. Nechápu co se stalo s Mikem. Ještě včera byl v pohodě a dnes se chová takhle. Konečně zazvonilo a já se vydala na další hodinu. "Můžu přijít dneska?" Zeptal se Bieber. "Klidně." Řekla jsem a zašla do třídy.
Justin
"Můžu dneska přijít?" Zeptal jsem se Sel. "Klidně." Řekla jednoduše a zašla do třídy. Dneska je nějaká divná. No co stejně mě to nezajímá. Chci jí jen do postele a to doučování mi tomu dokonale nahrává. Jedinej problém je Mike. Její přítel, kterej jí podvádí. Včera v klubu se kolem něj motalontolik holek a asi se třema odešel někam pryč. Vešel jsem taky do třídy a jediné místo bylo vedle Gomezky. Sedl jsem si vedle ní. "To jako musíš sedět tady?" Vyprskla na mě. Tak a stará Selena je zpět. "Nikde není místo." Řekl jsem s úšklebkem. "Nezájem. Sedni si třeba na zem, hlavně ne vedle mě." Vraždila mě pohledem. Nezvedal jsem se. Nejspíš se nasrala protože vstala a šla dozadu a bavila se tam s nějakou holkou. Ona nadšeně přikývla a zvedla se. Sel jsi sedla na její místo a ta holka vedle mě. "Ahoj jsem Jessy." Pozdravila mě a snažila se se mnou flirtovat. Hodil jsem vražednej pohled na Sel a ona se jen vítězně usmívala.
"Takže násnedující měsíc budete dělat projekt ve trojicích. Bohužel to nevychází tak bude jedna dvojice. Rozdělím vás sama aby to nedopadlo jako minule. Takže první trojice je Clark+Somers+Alons.... a jako dvojice bude Bieber a Gomez." Slyšel jsem ránu tak jsem se otočil do zasu a Selenina hlava ležela na lavici. Uchechtl jsem se a ona mě zavraždila pohledem.
Odpoledne
Selena
Bylo za pět minut tři a domem se rozezněl zvonek. Líně jsem se zvedla z gauče a šla otevřít. Dobře tak právě teď lituju toho, že jsem tu jen v triku a kalhotkách. Bieber si mě přejel pohledem a zakousl se do rtu. "Tak se jdem učit ne?" řekla jsem a protočila oči. Jen přikývl. Přešel do chodby a zul se. Vydala jsem se po schodech nahoru. V půlce shodů jsem se otočila a jak jinak než že mi Bieber čuměl ma zadek. "Udělej si fotku vydrží to dýl." Uchechtla jsem se a vlezla do pokoje a vzala si ze stříně první kathoty co jsem našla. No můžu říct, že kdybych si je nebrala vyjde to na stejno. Jsou to tak malý kraťásky, že mi z nich leze zadek. Sedla jsem si na zem a opřela se o postel. Rozložila jsem před sebe matiku a začala s vysvětlováním.
"...ne tohle musíš vynásobit a tohle vydělit! Ty děláš přesný opak!" Zařvala jsem když už hodinu není schopnej to pochopit. "Já to prostě nechápu." Vyjekl na mě a nevině pokrčil rameny. Zavrčela jsem a dala si hlavu do dlaní. "Tohle nemá cenu." Vydechla jsem. "Tak by jsme mohli dělat něco jiného." Usmál se na mě a začal se ke mě přibližovat. Zahleděla jsem se mu do očí. Nikdy jsem si nevšimla jak krásné je má. Čokoládové oči, hnědé vlasy a pod trikem se mu rýsovali břišáky. Od kdy je Bieber tak sexy? Bože Sel co to meleš je to Bieber! Okřikla jsem se. Ani jsem se nenadála a jehonrty byli na mých. Hned jsem se odtrhla a dala mu facku. Rychle jsem se zvedla a poodstoupila od něj. "Mám kluka ty idiote!" Zařvala jsem po něm. "Kluka, kterej se po večer tahá po klubech a ošuká vše co se mohne!" Na moment jsem se zasekla. "Lžeš." Řekla jsem, ale sama nevím jestli jsem tomu věřila. "Tak mi nevěř, ale až to zjistíš, tak za mnou nechoď. Protože já ti to říkal." Pokroutil hlavou a odešel.
"Justine?" Seběhla jsem schody a stihla ho ještě když se obouval. "Co?" Vyprskl. "Jedeš do baru?" Jen přikývl. "Vezmeš mě s sebou?" Zeptala jsem se a on nevěděl co odpovědět. "Alespoň mi budeš moct říct 'Já ti to říkal.'" Řekla jsem. "Fajn, ale dělej." Přikývla jsem a zaběhla si do pokoje pro mobil. Nasedla jsem k Bieberovi do auta a on vyjel na cestu. "Víš, že jsi mi řekla Justine?" Usmál se na mě. "To byl skrat od teď jsi zase Bieber." Uchechtla jsem se a vystoupila. Došla jsem do baru a to co jsem viděla mi dokázalo to, že měl pravdu. Mike se tam cucal s nějakou blondýnou a další dvě se okolo něj motali. Rozhlídla jsem se po klubu a vydala se k baru. "Vodku." Křikla jsem po barmanovi a on mi hned podal sklenku s vodkou. Rychle jsem jí hodila do sebe a vyletěla z baru, když jsem viděla jak jde Mike s tou kurvou někam nahoru.
Sedla jsem si na zem a opřela se o kmen stromu. Začala jsem brečet a neřešila lidi okolo. "Sel?" Promluvil na mě chlapecký hlas. Zvedla jsem hlavu a uviděla Ryana. On je snad jedinej normální z Bieberovi party. S ním se dá mluvit. "Jsi v pohodě?" Zavrtěla jsem hlavou a on si sednul vedle mě a objal mě. "Vyděla jsi Mika?" Přikývla jsem. "Jak dlouho? Zeptala jsem se ho. "Jak dlouho co?" Nechápavě zvedl obočí. "Jak dlouho to dělá?" Vysvětlila jsem mu a on se na mě smutně podíval. "Skoro rok." Zalapala jsem po dechu. Celej ten rok mě podváděl. Miloval mě někdy vůbec? Proč já kráva jsem se musela zamilovat zrovna do něj? No nic, teď ze mě bude bezcitná Selena. Nikoho si nepustím k tělu. Nikoho už nenechám aby mi zlomil srdce, protože to kurevsky bolí.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Denny