Epilog

1.4K 73 6
                                    

Z pohledu třetí osoby

Justinovi a Seleně se narodil chlapeček kterého pojmenovali Edward. Dneska slaví své 13 narozeniny.

Justin a Sel se občas pohádaj, ale nikdy je to nerozděli na delší dobu než jeden den.

Ellie je osmnáct a chce se věnovat zpěvu a tanci. Talent má po obouch rodičích. Justin jí dělá manažera a Sel jí pomáhá se psaním písniček.

Jsou dokonalá rodina. Nejspíš by jste na nich nenašli jedinou chybičku. Všichni se ptají jestli na nich je chybička. Není tam o kdyby jste hledali sebevíc. Je až obdivu hodné jak se oni dva můžou milovat tak dlouho.

Selena

"Mami?" Zavolala na mě Ellie když jsem procházela okolo jejího pokoje. "Ano Ell?" Nakoukla jsem do pokoje a viděla svojí holčičku jak se rozhoduje mezi oblečením. "Nevím co si mám vzít na sebe. Poradíš mi?" Koukla na mě a já se jen usmála a přikývla. "Jak se jmenuje?" Zeptala jsem se. "Jamie, je dokonalej. Je mu 19 a zajímá se o mě. Skoro každý den jsem měla ve skříňce vzkaz. A vidíš ty růže na stole?" Koukla jsem se a přikývla. "Ty jsou taky od něho. Chtěla bych najít takovou lásku jako ty s tátou i když jste to měli těžký. Strašně ráda poslouchám jak jste se s tátou poznali." Zasněně se usmála a já jsem ráda že je moje holčička šťastná.

"Justine pojď sem!" Zavolala jsem na svého manžela. "Děje se něco lásko?" Koukl tam hlavou a já byla ráda že si konečně oholil své strniště. "Koukej jak naše holčička vyrostla." Podívala jsem se na něj a ukápla mi slza. "Kdy jsi mi tak moc vyrostla?" Objal jí Justin a i u něho jsem viděla ukápnout slzu. "Tak já jdu. Páčko." Odběhla Ellie a já se otočila na Jusse. "Miluju tě." Řekla jsem. "Já tebe." Řekl a políbil mě.

A ostatní?

Shay s Miou šly na vysokou a jsou z nich doktorky

Ryan se odstěhoval do Evropy a je z něj právník

Jacob si našel manželku a má s ní jedno dítě. Dcerku jménem Eleanor

Anselovi a jeho přítelkyni se narodili dvojčata a má teď tři děti

Tak tohle je definitivní konec téhle story. Sice jsem jí chtěla psát ještě dýl, ale bohužel došli nápady a já neměla o čem psát.

Doufám že se všem story líbila. Na mém profilu můžete i nadále číst mé story.

Už pro vás mám připravenou story, takže můžete brzy čekat PROLOG.

Děkuju moc všem čtenářům. Děkuju za vote a komenty. Vždy mě to potěší.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat