Justin
Celý den jsem přemýšlel o tom co řekl Ryan ve škole. Je to možný? Můžu do ní být zamilovaný?
Ano je to možný Justine. Miluješ jí a ty to víš. Šeptl anděl
Je to jen další děvka Justine. Okřikl anděla ďábel.
"To mi teda pomáháte vy dva." Okřikl jsem je šeptem a dál se koukal do stropu a myslel jen na ní. Na její krásné hnědé vlasy, čokoládové oči, které mě v jednom kuse vraždí. Její dokonalé a hebké rty na mých. Její dokonalé tělo natisklé na mě. Její dech na mém krku. Její ruce tahající za moje konečky vlasů když se líbáme. Bože asi jsem do ní fakt zamilovanej. Usmíval jsem se jako idiot.
Sedl jsem si a vzal do ruky mobil a vytočil její číslo.
"Děláš si kurva prdel!" Zařvala na mě do telefonu a teď jsem si uvědomil že jsou dvě v noci.
"Jen jsem chtěl slyšet tvůj hlas." Řekl jsem
"Tak teď uslyšíš akorát nadávky debile." Zařvala a típla to. Plácl jsem se do čela a odložil mobil na stolek a propadl se do říše snů.
***
"No tak Justine." Zapištěla Selena a smála se. "Rozvaž mi ty oči." Líbl jsem jí na tvář. "Ještě ne lásko." Odpověděl jsem jí a nakonec jí vzal do náruče. "Héj!" Vypískla a smála se. Jak já miluju její smích.
Konečně jsme došli na místo a já jí sundal pásku z očí. "Pane bože Justine, to je dokonalý." Řekla a políbila mě. "Pro našeho prcka cokoliv zlato." Polibek jsem jí oplatil a pohladil jí už mírně vypouklé bříško. "Ale co když to bude holka?" Zeptala se mě. "Lásko fialová je neutrální barva. Může v ní být holčička i chlapeček." Řekl jsem mezi polibky a ona se usmála a obmotala svoje ruce kolem mého krku.
"Miluju tě Mr. Bieber."
"Taky tě miluju Mrs. Bieber." znovu jsem jí políbil.
***
Probudil jsem se a nemohl popadnout dech. Právě se mi zdálo o tom jak s Sel čekáme prcka. Ježiši musí být moje. Chci aby pod srdcem nosila moje dítě. Ano oficiálně přiznávám, že miluju Selenu Gomez. Miluju jí. Pane bože já jí vážně miluju. Bude moje a já jí nikomu nikdy nedám. Budeme spolu mít prcka. Jo myslim dost do předu, ale já vím, že se mi to podaří. Vím, že ten sen byl moje budoucnost. Znovu jsem se lehl a usnul, tentokrát beze snů.
Ráno jsem se probudil v jedenáct. Je sobota, takže jsem nezaspal. Protáhl jsem se a oblékl si tepláky a triko. Vydal jsem se do kuchyně a začal si vařit kávu. "Já si jí získám." Promluvil jsem směrem k Ryanovi, kterej zrovna přišel. "Koho jako?" Zeptal se nechápavě. "Ne Selenu přece." Řekl jsem jako by to byla ta nejjasnější věc na světě. "Stejně to nechápu." Pokrčil rameny. "No to co jsi včera ve škole řekl, mě donutilo přemýšlet, a já si uvědomil, že jí mám víc než rád." Usmál jsem se. "Miluješ jí?" Zeptal se s úsměvem. "Ano. Miluju jí." Vydechl jsem a napil se kafe. "Koho miluješ?" Zeptal se Chaz. Jak jinak zase zvědavej jak něco. "Svojí sestru." Hned jsem se to snažil zakecat. Chaz jen přikývl a odebral se někam pryč. "Jdu za ní." Řekl jsem rozhodně a vydal se k autu.
Zazvonil jsem u jejích dveří a čekal až mi někdo otevře. Otevřela mi její mamka. "Dobrý den paní Gomez, je Selena doma?" Zeptal jsem se a ona mě s milým úsměvem poslala do jejího pokoje. Zaklepal jsem a vešel. Nikde nebyla tak jsem chtěl odejít, ale otevřeli se dveře od koupelny a ona vyšla jen v ručníku. Když mě zaregistrovala, tak si natiskla ručník více k tělu. "P-promiň. Tcoje mamka mě pustila." Zakoktal jsem a otočil se. Nebudu vám lhát, pohled na ní mě donutil, chtít jí ještě víc. "Dobrý můžeš." Řekla a já se otočil. Sel přede mnou stála v dlouhem triku, které ji sahalo do půlky stehen. Nemohl jsem si nevšimnout, že je klučičí. "Triko tvého přítele?" Zeptal jsem se smutně. "Ne ne, je bratrovo." Usmála se a stáhla si ho ještě teochu dolů.
"Co potřebuješ?" Zeptala se mě. "No chtěl jsem tě někam vzít. Třeba do kina?" Hodil jsem na ní svůj sexy úsměv. "Hm tak fajn." Utrousila a začala se převlékat. Nic mi neřekla, tak jsem se na ní chtěl dívat, ale stejně jsem se otočil. "Páni ty jses otočil." Uchechtla se a přešla přede mě. "Tak jdeme?" Zeptala se mě. Přikývl jsem a oba jsme se vydali k mému autu.
Názor? Snad se líbí
Love you
-Denny