11. část

1.5K 72 1
                                    

Selena

Za celou noc jsem toho moc nenaspala a když už jsem usla tak to bylo tak na deset minut. Celou noc jsem probrečela. Nechápu jak mi mohl dát facku. Sice ho nesnáším a čekala bych od něj cokoliv, jen ne to, že mě uhodí. Proč to nemůže být ten Bieber, jako na začátku? Nesnášeli jsme se, on se mě snažil dostat do postele a já ho odmítala. V tý době jsme se nelíbali a nemlátili sem no i když já mu čas od času dala facku, ale protože mi chmatal na zadek. Vy by jste si to nechali líbit?

Vstala jsem z postele a při pohledu na sebe do zrcadla jsem se zděsila. Obrovské kruhy pod očima, oči zarudlé a opuchlé no a o mojich vlasech ani nemluvím. Svlékla jsem se a vlezla si do vany kde jsem si dopřála pořádnou horkou sprchu.

Když už jsem byla umytá tak jsem se oblékla a vysušila si vlasy a dala si make-up abych alespoň zakryla kruhy pod očima. Rychle jse se oblékla a vydala se do kuchyně. "Dobré ráno." Pozdravila jsem a se sklopenou hlavou jsem si šla sednout do auta a čekala kdo mě veze dnes.

"Takže co se stalo?" Zeptal se mě Jacob asi po pěti minutách ticha. "Nic." Zalhala jsem. "Slyšel jsem tě celou noc brečet Sel. Něco se děje a já chci vědět co?" Zavřela jsem oči. "Nechci to řešit. Časem ti to možná řeknu." Řekla jsem, ale věděla jsem že to nikdy nikomu neřeknu. Jedinej kdo o tom bude vědět jsem já, Bieber, Rayn, Chaz a Cody. Ach Cody měla bych ho najít a omluvit se mu. Vystoupila jsem před školou a na Jacoba se ani nepodívala.

"Sel?" Promluvil na mě JEHO hlas a já ztuhla. Pomalu jsem se k němu otočila a snažila se nerozbrečet. "Co?" Zeptala jsem se tenkým hláskem. "Chci se ti omluvit. Nechtěl jsem tě uhodit, prostě jsi mě naštvala a já se neudržel." Jasně typickej Bieber. "Takže si za to vlastně můžu sama?" Zeptala jsem se naštvaně. "Jo můžeš si za to sama. Kdyby jsi nebyla kráva tak se ti nic nemuselo stát!" Vyprskl na mě. "Kdyby jsi se nechoval jako kretén, před klukem kterej mě pozval na kafe, nemuselo to takhle dopadnout!" Zařvala jsem já po něm. "Nechci aby tě měl někdo jinej než já." Zavrčel a já protočila oči. "Jenže ty mě nikdy mít nebudeš a může ti bejt jedno s kým budu." Dloubla jsem ho do hrudníku prstem. To jsem asi ale dělat neměla, protože chytl mojí ruku a přitiskl si moje tělo na své. Začal se mi zrychlovat dech. Nebudu vám lhát v tu chvíli jsem se ho bála, ale zároveň se mi líbilo být u něj tak blízko. "Pusť." Sykla jsem když stisk upevnil. "Líbí se ti to? Způsobovat mi bolest?" Hned co jsem to dořekla tak mě pustil a o krok ustoupil. "Promiň." Zamumlal a odešel. Oddychla jsem si a vydala se ke skříňce. "Jsi v pohodě Sel?" Zeptal se mě Ryan, kterej ke mě docupital společně s Chazem. "Jo jen...no to nic." Falešně jsem se usmála a vydala se do třídy.

"Tak jak jde doučování Seleno? Justine?" Zeptala se nás matikářka a já nevěděla co říct a tak se slova ujal on. "No víte Selena na mě prý nemá čas tak to ruší." Ušklíbl se na mě. "Můžeš mi to vysvětlit Seleno?" Přikývla jsem. "Víte teď mám prostě těžký období a nedokážu se na nic soustředit. Já vlastně ani nezvládám v noci spát, vůbec nejím. Jsem na tom psychycky špatně jestli chápete." Profesorka přikývla a Bieber na mě koukal pohledem, který značil strach. Ne strach ze mě, ale strach o mě. Sklopila jsem pohled k lavici a čmárala si něco do sešitu. Ani jsem si nevšimla, že zazvonilo kdyby mě nevyrušil zase JEHO hlas. Otočila jsem k němu pohled a zahleděla se do jeho čokoládových očí, ve kterých byli obavy a emoce, které jsem nebyla schopná rozeznat. Něco mi říkal, ale já ho neposlouchala. Jako tělo bez duše jsem se zvedla ze židle a šla do další třídy.

Celou hodinu jsem koukala na Biebera. Jak může být tak nádhernej kluk takovej kretén? Kdyby nebyl děvkař, tak by jsme s ním možná něco měla. Pořád cítím jeho chuť na svých rtech. Ani jsem si to neuvědomila, ale usmívala jsem si a prstama si přejížděla po rtech. Jak mě může někdo koho nesnášim tak šíleně přitahovat? Kdy se něco změnilo? Cítím k němu snad něco? Ne to je nesmysl. K němu nemůžu nic cítit, už jen proto že on je bezcitnej.

Takže napsala jsem jeden díl už takhle brzy ráno. Tak snad se bude líbit :)

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat