24. část

1.3K 68 3
                                    

Selena

Dobelhala jsem se do kuchyně a cítipa se snad ještě hůř než včera. Já toho Biebera asi zabiju. Chytla jsem se za hlavu a hrabala ve skříni prášek. Omylem jsem shodila skleničku a to byla jako rána do hlavy. "Co děláš?" Přiběhl Ansel do kuchyně. Unaveně jsem se na něj podívala. "Vypadáš jako mrtvola. Bež si lehnout a já ti přinesu prášek." Přikývla jsem a vydala se do pokoje, ale na první schodu se mi zamotala hlava, podlomila se mi kolena a já uviděla jen tmu.

Ansel

Poslal jsem Selenu postele, ale uslyšel jsem ránu. Rychle jsem vběhl do chodby a ona tam ležela na zemi a nehýbala se. "Kurva." Zaklel jsem a hned se k ní sehl a snažil se jí probudit. "Mami! Jacobe!" Zařval jsem přes celej barák a pořád se jí snažil probudit. "Co blbneš jsou dvě-ě..." zakoktal Jacob a rychle seběhl schody a přiklekl si k naší sestře. "Co se stalo?" Zeptal se ustaraně. "Poslal jsem jí zpátky do postele s tím, že jí přinesu prášek a apk rána." Řekl jsem a hladil Selenu po vlasech. "Sanitka tu bude za chvíli." Prohlásila mamka a pochodovala po domě.

Naložili jí do sanitky a Jacob jel s ní. Já s mamkou jsme jeli hned za nima. Přijeli jsme do nemocnice a čekali než nám něco řeknou. Doktor po chvíli přišel. "Doktore?" Zeptal jsem se a hned za ním přišel Jacob. "Jacobe?" Podíval jsem se na něj vystrašeně. "Slečna Gomez má v těle těžkou infekci. Důvodem může být nachlazení, které bylo opravdu velké. Teď leží na pokoji 37 ale spí." Řekl doktor a odešel. Oddechl jsem si že jí neni nic vážného, als stejně o ní mám strach. Vyšel jsem do pokoje a moje malá sestřička ležela připojená na hadičkách. Smutně jsem se usmál a vydal se k její posteli. "Sel co nám to děláš." Pohladil jsem jí po tváři a usmál se na ní. "Ať už jsi brzo zdravá." Políbil jsem jí na čelo a odešel z pokoje.

Selena

Probudila jsem se a bylo mi líp než včera. Počkat včera, v noci, schody, tma. Porozhlídla jsem se okolo sebe a zjistila jsem, že jsem v nemocnici. Promnula jsem si oči a zjistila, že u mojí postele sedí Jacob. "Jacobe?" Zachraptěla jsem a hodila po něm první věc co jsem našla na stolku. A byl to můj mobil. Jacob se rychle vzbudil a kouknul na mě. "Jak ti je?" Zeptal se pohotově. "Líp." Usmála jsem se a jeho koutky se taky zvedli. "Kdy mě pustěj?" "Možná za tři dny." Přikývla jsem a po chvíli do pokoje vletěl Ansel s plnou pusou jídla a další tunou v rukách. "Ty jsi fakt nenažranej." Zasmála jsem se a Jacob se ke mě přidal. "Ha ha." Ironicky se zasmál a jeden muffin mi strčil do pusy. Borůvkovej mňam.

Justin

Selena nepřišla do školy. Asi bude vážně nemocná. Po škole za ní zajdu, třeba už jí bude líp. Neměl jsem jí tam nechávat. Nic z toho by se nestalo. "Takže třído, budeme se muset na pár dní obejít bez naší hvězdy slečny Gokez, která je kvůli těžké infekci v nemocnici..." po slově nemocnice jsem přestal poslouchat a myslel jsem že mi praskne hlava. Je v nemocnici kvůli mě. Rychle jsem se zvedl a vystřeli ze školy rovnou k autu.

Zastavil jsem před jejím pokojem a opatrně vešel. Ležela na posteli, připojená na hadičkách a hrála na mobilu. "Ahoj." Pozdravil jsem jí a ona s leknutím vyhodila mobil z rukou. Zvedl jsem ho ze země a podal jí ho. Kývla na poděkování. "Můžu za to já." Řekl jsem sklesle. "Jo můžeš, ale já taky. Kdybych s ním neflirtovala tak se to nemuselo stát." Smutně se usmála. Pohladil jsem jí po tváři a přitiskl své rty k jejím. Chvíli spolupracovala, ale pak se odtáhla. "Budeš nemocnej." Zachraptěla. "To je jedno." Znovu jsem jí políbil a tentokrát jsem se neodtrhl.
"Co ke mě cítíš?" Zeptal jsem se jí. Ona ke mě otočila hlavu. "Něco co bych cítit neměla, ale cítím." Řekla a dívala se mi přímo do očí. "Tak proč to neřekneš?" Ona sklopila pohled. "Nemůžu. Možná časem, ale ne teď." Přikývl jsem a chytl její ruku. "Dobře." Políbil jsem jí hřbet ruky a ona se zasmála. "Nešaškuj." Bouchla měndo hrudi. "Jo a pořád jsem na tebe naštvaná." Hodila na mě vražednej pohled a já pochopil, že sranda skončila. "Moc se ti omlouvám Sel. Jen jsem se nemohl koukat na to jak tam ten kokot dělá do holky, kterou miluju..." "cože?" "N-nic." Zakoktal jsem a vylítl z jejího pokoje rychlostí blesk. Jak jsem to mohl řícr sakra. Tak tohle jsem posral. Co když to necítí stejně? A proč by taky měla, když se k ní chovám jako kretén. Musím se ožrat.

Dojel jsem před klub a hned si k sobě přitáhl první děvku, která se okolo mě začala motat. To že jí miluju, přece neznamená že si nemůžu užívat ne? "Půjdem nahoru kocourku?" Plazila se po mě a já s úsměvem na tváři šel do pokoje nahoře.

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat