Selena
Vzbudil mě otravný zvuk budíku. Ježiši jak měnse nechce do školy sakra. Překryla jsem si před hlavu peřinu s zkoušela znova usnout, kdyby mi tu pěřinu někdo nevzal. "Lásko musíme do školy." Pošeptal mi Justin do ucha, a já jen máchla rukou až jsem slyšela plesknutí. "Byla ta facka nutná?" Zasmál se a mnul si tvář. "Omlouvám se." Řekla jsem provinile. "No a za tohle tě čeká trest." Šibalsky se usmál a rukou mi vjel pod kalhotky. "Nestač-ach-ilo ti to včera?" Zeptala jsem se už vzrušená. "Lásko nespal jsem s nikým dva měsíce tak co myslíš?" Jo to je fakt. Lehla jsem si zpět na záda a nechala ho sundat mi kalhotky. Začal mi prstem kroužit okolo vchodu a já zrychleně dýchala. Vnikl do mě jedním prstem a to jsem se prohla v zádech.
"Ne Justine, další kolo už ne." Řekla jsem vyčerpaně když se svalil vedle mě. "Musíme do školy." Vydechla jsem a zvedla jsem se a došla do koupelny.
Nastoupila jsem do Justinova auta. "Jak myslíš, že na mě budou ostatní reagovat?" Zeptala jsem se nérvozně Justina. "Koho myslíš?" Otočil ke mě hlavu před tím než nastartoval. "Všichni." Vydechla jsem. "Budou rádi, že jsi zpět." Propletl nám prsty a já se musela usmát. "Miluju tě." Špitla jsem. "Já tebe taky lásko." Zvedl naše spojené ruce a políbil je. Je vůbec možný někoho tak moc milovat?
Vysttoupila jsem z auta a hned se chytla Jusse. "Neboj se a pojď." Pošeptal mi do ucha a vydal se se mnou po boku do budovy. Šli jsem chodbou a všichni mě zdravili, nebo měli slzy v očích. Došli jsme spolu do ředitelny. "Slečno Gomez, takže je pravda, že jste zpět." Ředitel mi hned potřásl rukou. "Ano jsem zpět." Usmála jsem se a on se musel usmát taky. Začal mi zvonit mobil. "Omluvte mě." Vyběhla jsem z ředitelny a zvedla hovor.
"Prosím?" Promluvila jsem do telefonu.
"Slečna Gomez?" Zeptala se žena na druhé straně.
"Ano. Přejete si?" Zajímalo by mě kdo to je.
"Tady zastupující Chaze Somerse. Anna Drow." Právě se mi zastavilo srdce.
"A-a co potřebujete?" Zakoktala jsem.
"Můj klient by s vámi chtěl mluvit. Mohla by jste přijet?"
"N-ne n-nemohla." Nemohla jsem pořádně mluvit.
"Sel?" Ozval se jeho hlas. Bože jen to ne prosím.
"Co chceš?" Slyšela jsem jak se mi třese hlas.
"Moc se ti omlouvám. Nechtěl jsem ti ublížit. Víš jak jsem si oddechl, když jsem zjistil že žiješ." Pane bože proč to jenom poslouchám.
"Nechci s tebou mluvit Chazi." Utřela jsem si slzu.
"Sel prosím. Já..." Už nedokončil věru, protože jsem mu to típla. Uklidila jsem mobil do kapsy. Cukla jsem sebou když jsem ucítila něčí dotek na mém ramenu. Uklidnila jsem se když to byl jen Justin. "Kdo ti volal?" Zeptal se a setřel mi slzy z tváře. "C-chaz." Vykoktala jsem a semkla víčka. "Teda jeho právnička, a potom jsem mluvila s ním. A-a b-bojím se ho." Justin mě hned objal a líbal mě do vlasů. "Nemusíš se bát zlato. Už ti neublíží." Ale v tu chvíli jsem tomu moc nevěřila. "Pojď jdeme do třídy." Chytl mě okolo pasu a vedl do třídy. Posadila jsem se na svoje místo. "Jak vůbec dopadl pololetní test?" Zeptala jsem se na test, kterej jsem napsala za něj. "Nevím jak se mi to povedlo, ale mám za jedna. Nevíte o tom něco slečno Gomez?" Zeptal se žertovně. "Ani ne pane Bieber. Asi štěstí." Zaculila jsem se na něj a políbila ho.
Tak dnešní díl je tady.
Snad se bude líbit. Názor?Love you
-Denny