Justin
Potom co nás na kráva Amanda vyrušila jsem hned začal Selenu hledat. Nikde jsem jí neviděl a když jsem se zeptal jejích kamarádek nebo bratrů tak taky nic nevěděli. Kam jen mohla jít sakra. Bouchl jsem pěstí do baru a vydal jsem se na vzduch. Trochu jsem si oddychl když jsem viděl jak tam sedí na lavičce. Klepala se zimou tak jsem přišel k ní a položil jí na ramena svojí bundu. Ona ke mě zvedla hlavu a usmála se na mě. Úsměv jsem jí opětoval a objal ji okolo ramen. "Stalo se něco Sel?" Zeptal jsem se jí. "Já jen nemám ráda Amandu. Nechtěla jsem jí na svojí oslavě." Odpověděla mi. "Ale to není jediný důvod že?" Zakroutila hlavou. "A řekneš mi to?" přikývla. "Jen prostě, když jsem se líbali a vyrušila nás Amanda, tak se mi vybavil ten dnešek ve škole a nechtěla jsem ani pomyslet na to kde asi byli tvoje rty, před tím než byly na mých." Pokrčila rameny a já se lehce usmál. Ona žárlí na Amandu? "Žárlíš na ní?" Ona mě hned spražila pohledem. "Ne jen mi přijde nechutný když jí námhle na záchodcích děláš bův ví co a pak se se mnou líbáš." Sklopil jsem hlavu. "Moje rty se nedotýkaj intimních míst dívek. Moje rty se vlastně nedotýkaj nikoho jinýho než tebe. A pokud jde o Amandu, tak s tou jenom šukám." Ona skřivili obličej a zbledla. "Jsi v pořádku?" Zeptal jsem se vyděšeně. "Takže chceš říct, že ty vlastně nikdy nebudeš mít vztah? Chápu to dobře?" Přikývl jsem a ona se zatvářila zděšeně. "Jsi stejne jako jsi byl. Jsi jen bezcitnej hajzl." Vyjekla po mě. "Co ti zase hrabe Gomez. Nic to mezi náma neznamená." Zařval jsem po ní zase já. "Nikdy jsem si nemyslela, že by mezi námi něco bylo! Jen jsem myslela, že by jsi se mohl možná změnit." Vraždila mě pohledem a pohazovala všude rukama. "Já se nezměním! A už vůbec né kvůli tobě! A pokud si myslíš, že bych tě někdy mohl milovat tak jsi na velkym omylu!" Zařval jsem po ní znovu. "Nechci aby jsi se měnil kvůli mě. Nechci aby jsi mě miloval. Chtěla jsem bejt tvoje kamarádka, ale když o to nemáš zájem tak si mě vymaž ze svého života a přestaň mě otravovat." Strčila mi do ruky něco chladného a odešla. Koukl jsem se do své dlaně a v té se v měsíčním světle leskl náramek, který jsem jí dal dnes. Zavřel jsem oči a náramek silně stiskl ve své ruce. Proč mi ho vracela? Byl to dárek. Vešel jsem zpět do klubu a hledal jí. Konečně jsem jí zahlídl jak mluví s Ryanem. Šel jsem za nimi, ale když mě Ryan zpozoroval tak mi naznačil abych za nima nechodil. Přikývl jsem a zůstal jsem tam stát a pozoroval jí. Proč jsem to jenom řekl? Vždyť pro mě to něco znamená. Pro ní bych se dokázal změnit. Pro ní bych se s radostí změnil. Zase jsem to posral. Něco k ní cítím, ale nevím co to je. Možná jí mám rád. Rád jako kamarádku, ne jako svojí dívku. Já nejsem kluk na vztahy.
Selena
Strčila jsem mu do dlaně náramek, který mi dnes dal a zašla jsem dovnitř a hned se vydala za Ryanem a objala ho. Proč za Ryanem? Shay ani Miu jsem nemohla najít a navíc Ryan mi vždy pomohl když šlo o Justina. Snažila jsem se zahnat slzy, ale stejně se dostali ven. "Justin?" Zeptal se mě když jsem se odtáhla. Jen jsem přikývla a on mi setřel slzy z tváře. "Co ti provedl?" Zeptal se mě starostlivě. Je pro mě jako bratr. "Pohádali jsme se. Řekl že se nikdy nezmění, a kvůli mě určitě ne..." Převykládala jsem mu všechno co se stalo a on se na mě soucitně díval. "Justin je vůl. Nevšímej si ho. Vážně jsi mu ten náramek vrátila?" Přikývla jsem. "To jsi neměla dělat Sel. Kdyby jsi věděla jak dlouhobho sháněl. Pomáhal jsem mu." Sklopila jsem pohled do země a propalovala podlahu pohledem.
Skoro celý večer jsem tancovala a pila. Jo rodiče jsou v práci takže žádnej dospěláckej dozor. Nepočítám-li Jacoba. Tomu je snad vše jedno. "Ne ne ségra. Dalšího panáka už nedostaneš." Ozval se za mnou hlas jednoho z mých bratrů. Otočila jsem se a Ansel mi vytrhl panáka z ruky a napil se. "Hele tobě taky ještě nebylo 21." Vypískla jsem. "Jenže mě bude za půl roku ale tobě až za dva roky puso." Muckl na mě a odešel. Blbej bratr. Zpražila jsem jeho záda pohledem a konečně můj pohled spočinul na Shay a Mie. Rychle jsem se k nim vydala.
"Konečně jsem vás našla." Vydechla jsem úlevou. "Ty nás? My tebe." Zasmála se Shay a obě mi podali dárek. "Děkuju moc holky. Mám vás ráda." Objala jsem je a začala rozbalovat. "L-letenka pro dva do Paříže? Shay to já...nevím jak ti za to poděkovat." Usmála jsem se a silně jí objala. "Můžeš vzít koho chceš. A ta letenka není časově omezená. Můžeš letět zítra nebo za rok." Usmála se na mě. "Já myslím, že by jsi měla vzít Justina." Zachichotala se Mia a můj úsměv zmizel. Znovu jsem si vzpoměla na naší hádku. "A teď můj dárek." Vypískla Mia a já se hned vzpamatovala. Rozbalila jsem to. "Poukázka do lázní v Paříži? Vážně holky? Kterou to napadlo?" Zeptala jsem se a Mia i Shay ukázali někam do prostoru. Koukla jsem se kam ukazujou a viděla Ryana. Usmála jsem se. "Ten Ryan je magor." Zasmála jsem se a vydali jsme se s holkama tancovat.
Názor? Snad se líbí. Co myslíte koho vezme Selena do Paříže? Bude to Justin?
Love you
-Denny