47. část

1.1K 65 2
                                    

Justin

Už je to bez nich měsíc a já nevím co mám dělat. Vím že bydlí zase u rodičů, ale kdykoliv přijedu tak mě nechce vidět, nebo tam není. Chyběj mi. Obě mi chyběj. Celý den nedělám nic jiného než ležím v posteli a brečím nebo piju. Je to tu tak strašně moc prázdný. Potřebuju jí vidět, slyšet, dotýkat se jí. Nezvládám to bez nich. Každý den přemýšlím jak se asi mají. Stýská se jim? Stýská se alespoň Ellie? Ptá se na mě kde jsem? Zabořil jsemnse zpátky do polštářů a snažil se odsuď dostat alespoň nějakou její vůni i když už byla dávno pryč. Zavřel jsem oči a nechal slzy volně téct. Celý den mi zvoněj telefony, ale já čekám kdy zazvoní její hlas. Čekám asi marně, ale naděje je tu vždycky.

Najednou začala hrát její melodie. Volá mi. Moje láska mi volá. Rychle jsem to zvedl.

"Sel?" Promluvil jsem

"Tatí?" Moje malá holčička mi volá.

"Ahoj princezno. Děje se něco?"

"Maminka je smutná. A zakázala mi s tebou mluvit, tak jí to neříkej." Je tak sladká.

"Dobře neřeknu a proč je smutná?" Je to kvůli mě?

"Každý den koukne na kalendář a povzdychne si a večer vždy plaká."

"Neboj Ellie to bude dobré."

"A kdy přijedeš tatí? Chck tě vidět." Musel jsem se usmát

"Pokusím se co nejdřív princezno."

"Jé maminka jde. Ahoj tatí." Řekla a típla to.

"Ahoj princezno." Řekl jsem se už pro sebe. Alespoň něco mi zlepšilo náladu. Domem se rozezněl zvonek tak jsem tam hned šel. Otevřel jsem a spatřil jsem Miley. "Ještě se nevrátila?" Zavrtěl jsem hlavou. "Fajn tak jdeme." Chytla mě za ruku a táhla k autu. "Naviguj mě k ní." Řekla a já jí popisoval cestu. "Tady zastav." Řekl jsem když jsme byli před jejímo dome. "Fajn tak jdeme." Popostrčila mě a já vystoupil z auta.

Zazvonil jsem a po chvíli mi otevřela její máma. "Je tu Sel?" Zeptal jsem se. "Není Justine, říkala že si musí něco zařídit. Pojď dál Ellie tě ráda uvidí." Pustila mě i s Miley dovnitř. "Ellie táta je tady." Zavolala Selenina mamka. "Tatí!" Křičela Ellie když běžela ze schodů. "Ahoj ty moje princezno." Hned jsem jí objal a ona mě. "Půjdeš si se mnou hrát?" Zeptala se a já přikývl. "A půkde ta paní s námi?" Koukl jsem na Mil. "Ahoj prcku jsem Miley." Usmála se na ní. "Můžu ti říkat teta Miley?" Mil se usmála a přikývla. Chvíli jsme si hráli a potom bouchli dveře.

"Jsem doma!" Zavolal její hlas a já se nadechl.

Selena

"Musím si něco zařídit, brzo jsem zpět." Políbila jsem Ell do vlasů a odešla. Už je to měsícem co jsem od Justina odešla a taky měsíc co jsem s ním naposledy spala. A víte co? Mám zpoždění. Ale ne třeba den dva. Dneska bych měla končit. Je to fakt hrozný. Nevím co budu dělat pokud budu těhotná. Protřepala jsem hlavou a vstoupila do ordinace. "Zdravím paní Bieber." Pozdravil mě doktor a já kývla hlavou.

"Gratuluji maminko jste v prvním měsíci těhotenství." Právě teď se mi zastavil celý svět. Další Justinovo dítě. Elliin sourozenec. Další dcerka nebo syn. Musela jsem se zhluboka nadechnout. Rozloučila jsem se s doktorem a vydala se domů.

"Jsem doma!" Zavolala jsem a hodila klíčky na botník. Divný že ani Ellie nepřišla. "V obýváku máš překvapení." Řekla mamka a já se tam vydala. Ve dveřích jsem se ale zasekla, když jsem uviděla Justina a Miley? Tak toto ne. Tohle nezvládnu. "Co tu děláš a ještě s ní?!" Vyjela jsem a snažila se potlačit slzy. "Přišli jsme ti to vysvětlit. No spíš já, protože on je srab." Řekla Miley a já se posadila do křesla.

"S Justinem jsem nikdy nic neměla. Né že by nestál za hřích, ale zničila bych tím dvě rodiny." Dvě rodiny?! Cože?! "Jo teď se oba divíte jak dvě rodiny. Tak nejprve tu vaší. Justin mi jen přijel ukázat fotky Ellie a pak se trochu opil a brečel mi na ramenu, že tě jž nechce opouštět. Nechala jsem ho spát u sebe, protože by z toho udělali novináři skandál, ale tohle je ještě větší. Justin spal v pokoji pro hosty a já stejně byla v noci pryč." Ukázala nám ruku s prstýnkem. "Ten den jsem měla tajnou svatbu s Liamem. Proto bych zničila dvě rodiny. A já nechci aby vaše nebo moje dítě vyrůstalo v neúplné rodině." Dokončila monolog a pohladila si bříško. Měla rozevláté tričko takže to nebylo vidět, ale bříško už měla. "Jsem ve třetím měsíci a vy jste první kdo to ví. Tal se vy dva prosím dejte dohromady ať už ani jeden nesmutníte." Podívala jsem se na Justina a ten na mě smutně koukal. "Jo mamí já se chci vrátit k tátovi." Žadonila Ellie a já nevěděla co dělat. A sakra. Zvedl se mi žaludek a já musela jít zvracet.

Objímala jsem záchodovou mísu a ucítila jsem něčí ruku na svých zádech. "Jsi v pořádku?" Zeptal se mě Justin. "Jo no asi jsem jen něco špatnýho snědla." Zalhala jsem a zvedla se ze země. "Vrátíš se prosím?" Pohladil mě po tváři. "Já nevím Justine." Řekla jsem. "Prosím chci žít jako rodina. Já, ty, Ellie a prcek." Vykulila jsem na něj oči. "Cože?" Nechápala jsem. "Chci s tebou další dítě Sel. Buď malou dcerku nebo synka. Prosím dovol mi to." Usmála jsem se a on mě políbil na čelo. "Nech mě tě udělat znovu šťastnou." Přiložila jsem svojí ruku na jeho. "Jsem těhotná." Vyslovila jsem bez přemýšlení. "Vážně?" Rozzářili se mu oči. "Jo." Vydechla jsem a on mě hned políbil. "Měla by sis vyčistit zuby." Udělal znechucený obličej a já se zasmála. "Jo." Uchechtla jsem se. "Ale teď to je jedno." Znovu mě políbil a já se hned přidala. "Miluju tě Sel." Zašeptal mezi polibky. "Já tebe víc." Zašeptala jsem a on mě vzal do náruče.

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat