20. část

1.4K 68 0
                                    

Selena

"Ségra někdo ti poslal kytky." Zavolal na mě Jacob z kuchyně tak jsem tam šla. Na stole ležela ve váze kytice růží a já zalapala po dechu. "Kdo je poslal?" Zeptala jsem se. "Nevím, ale je tam vzkaz." Řekl a já si vzala vzkaz z kytky.

Omlovám se Sel. Nemyslel jsem to tak.
Myslíš, že mi to odpustíš?
Mám tě moc rád
-Justin

Zalapala jsem po dechu a kytku i se vzkazem, jsem si vzala do pokoje. Přičichla jsem si k růži a omámila mě její úžasná vůně. "Samozřejmě, že ti odpustím Justine." Zašeptala jsem si pro sebe a vázu s kytkou položila na stůl u okna. Vytáhla jsem z kapsy mobil a napsala Justinovi smsku.

Já: Samozřejmě, že ti odpustím. Na tebe se nedá dlouho zlobit

Odeslala jsem to a lehla si do postele a po chvíli usnula.

Probudila jsem se, když jsem slyšela rány do mého okna. Zvedla jsem se a otevřela okno a okolo mé hlavy prolítl kamínek. "Promiň a uhni." Křikl Justin a začal po stromě šplhat do mého pokoje. "Co tady děláš?" Zasmála jsem se a on mě objal okolo pasu. "Jsem tak rád, že jsi mi odpustila." Řekl a hned na to mě políbil. Ihned jsem začala spolupracovat a užívala si to. Tolik mi chyběli jeho rty. "Nechci s tebou spát." Zašeptala jsem mezi rty. "Taky s tebou nechci spát. Chci jen cítit tvoje rty na mých." Šeptl mi zpět a já se usmála a dál se věnovala jeho rtů. "Kašlu na to." Řekla jsem a sundala mu triko. On mě hned hodil na postel a strhl ze mě všechno oblečení. "Chceš předehru?" Zeptal se a já jen zavrtěla hlavou a on do mě vrazil svého obrovského kamaráda. "Bože jo Justine." Zavzdychala jsem když do mě začal nemilosrdně přirážet. Po chvíli jsem se udělala s jeho jménem na rtech.

Probudila jsem se a zhluboka dýchala. To se mi jakonprávě zdálo a sexu s Bieberem? To si ze mě děláte srandu?! Promnula jsem si oči a popadla do ruky mobil a koukla na hodiny. 4:58. Hm super, takže za chvílu budu muset stejně vstávat. Lehla jsem si zpět a ještě na chvíli usnula

Vzbudil mě otravný zvuk budíku tak jsem ho vypla a vylezla z postele.

Sešla jsem do kuchyně a na stole mě zarazila kytice růží. "Kdo komu posílá kytky?" Zeptala jsem se se smíchem. "Nevím kdo je posílá, ale posílá je tobě!" Zavolal z obýváku jeden z mých bratrů. "Aha." Řekla jsem si pro sebe a koukla na vzkaz.

Omlouvám se
-Jusin

Vzkaz jsem roztrhla a hodila do koše a růže letěli hned za nim. "Proč je vyhazuješ?" Zeptal se Ansel. Jen jsem protočila očima a vydala se do školy.

"Sel?" Zavolal za mnou moc známý hlas. Neochotně jzem se otočila a koukla na něj s nezájmem. "Líbili se ti květiny?" Zeptal se mě. "Ty byly od tebe? Oh tak to je tak smutné, že skončily v koši." Ironie, ze mě jen sršela. On se zatvářil zklamaně a odešel. "Řekla jsem něco špatně?" Zavolala jsem za ním, ale on se ani neotočil. "Promiň." Zavolala jsem přes celou chodbu a to už se otočil. Když jsem viděla jeho pohled, tak jsem hned zamířila na záchody a čekala na zvonění.

Justin

"Promiň." Zavolala za mnou a to jsem se otočil. Když si toho všimla tak hned někam zmizela. Musel jsem se nad tím pousmát. Jo docela mě bolelo, že ty kytky vyhodila, protože jsem za ně zaplatil opravdu dost. Zazvonilo na hodinu tak jsem se vydal do třídy a čekal, než přijde i ona. Ona vběhla do třídy a posadila se vedle mě. Nevnímala mě, tak jsem jí pozoroval a vrýval si do paměti, každý její detail obličeje. "Musíš mě pořád pozorovat?" Otočila se na mě a koukala s nadzvednutým obočím. "Um... promiň já jen... no nic." Zakoktal jsem a otočil hlavu na druhou stranu třídy, ona se jen zasmála.

"Chci se omluvit, za to civění." Nervózně jsem se na ní usmál. "To je v pohodě Justine." Dala mi rychlou pusu na rty a odběhla. Právě jsem se asi culil jak největší idiot na světě. "Jsi v pohodě Jussy?" Zeptal se se smíchem Ryan a Chaz se mohl pochcat smíchy. "Ha ha ha." Ironicky jsem se zasmál a pořád pozoroval místo, kde před chvílí zmizela. "Jsem v naprostém pořádku." Přiznal jsem a souženě si oddychl. "Jsi v tom až po uši brácho." Zasmál se znovu Ryan a polácal mě po ramenu. "V čem jsem?" Zeptal jsem se ho. "Jsi do ní blázen Jussy." Odfrkl jsem si. "Co to píčuješ? Nemohl bych jí milovat. Nikdy." Zasmál jsem se. Ale věřil jsem tomu?

Názor? Snad se líbí

Love you
-Denny

Bad Boy JB|FF [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat