פרק 1:צרה

52.5K 1K 87
                                    

מכירים את זה שאתם בצרה ?ואתם מרגישים שהעולם נופל עליכם מלמעלה ?
אז אני מכירה את זה ועוד איך מכירה את זה,אני חושבת שהרגשתי את העולם נופל עליי כל כך הרבה פעמים,שאני פשוט לא מצליחה להבין איך אני עדיין עומדת על הרגליים עם כל הנפילות האלו.

כמו כל בוקר שגרתי יצאתי לריצה ,משחררת לחצים ונותנת לעצמי לנשום אוויר צח,אוויר נקי לפני בית ספר זה הדבר היחידי שמרגיע אותי.
כמובן שרצתי בפארק ,המקום הכי נכון לריצת בוקר בעיר שלנו.
אין הרבה אנשים ככה שאין הרבה מבטים , נותנת לעצמי לעוף עם הרוח ולמלמל את השירים שנשמעו באוזניות שלי.
השיר-crazy in love של ביונסה.
איכשהו הוא תמיד מעורר אותי,בדרך הכי טובה שיכולה להיות.
כיוון שאני רגילה שאין אף אחד בבוקר באזור אז די הרגשתי בנוח לרוץ בכל פינה ולקטר מפה לשם על השביל הצר שמיועד לרצים ורוכבי אופניים,נהנתי מהריצה שלי אפילו שהרגשתי שאני מאבדת תחושה ברגליים,אני אוהבת לרוץ ולעסוק בקצת ספורט מעבר ללימודים ועבודה,זה תחביב שהוא באמת כיפי ונותן הרגשה של סיפוק אדיר, אך ההנאה נגמרה מהר כשזה קרה. כשנפלתי כמו איזה משוגעת,לרגע הרגשתי עילפון של כמה שניות וכשפתחתי את עניי בתדהמה,כל מה שראיתי זה גופייה מולי וקעקוע של אריה מבעבע מהחזה שעליו אני שכובה.
נפלתי על משהו קשה , לא קשה כמו רצפה ,אבל קשה בגודל ענק של בן אדם רב ממדים.הסתכלתי על מה שאני נשכבת עליו וראיתי פנים שמסתכלות מוזר אבל עם חיוך ממזרי.אך כמה שהחיוך הזה ממזרי,הוא החיוך הכי יפה שראיתי מזה זמן רב.והוא באמת נורא יפה.
כמו איזה אל יווני.
יש לו צבע שיער חום בלונדיני ,עניים כחולות ושפתיים יותר מדי ענקיות ,כיאלו משרוטטות היטב לתווי פניו הקשוחות.
העובדה שאני שוכבת עליו לא מצאה חן בעייני בכלל ובעוד באמצע הפראק שבו יכולים לעבור אנשים כל רגע ולראות אותי בפוזיציה שהיא לא הכי נעימה לעין ,מזל שלא היה כל כך הרבה רצים בבוקר ככה שלא ראו את הפדיחה שלי.
"לא שאת כזאת קשה לי ,אבל את מתכוונת להמשיך להסתכל עלי ככה או שתועילי בטובך לקום ממני?"הקול הגברי והצרוד שלו קטע את המחשבות שלי,האליל יופי דיבר והקול שלו לגמרי עושה לי את זה.
"ל..לא ,מצטערת "אמרתי בגמגום וקמתי ממנו במהירות.שפשפתי את עצמי ואת הברכיים שלי ,הוא קם אחריי וניקה את עצמו גם מהנפילה.אלוהים ישמור,זה כזה לא נעים.
איך אני כזאת פזיזה?
אני בכלל לא יודעת איך זה קרה שלא שמתי לב אליו ,אני באמת צריכה להתייחס יותר לדברים כאלה אחרת פעם הבאה אני אדפוק את הראש בעמוד.ושם באמת הסיפור יכול להסתיים אחרת,תפרים בבית חולים ואני ממש לא צריכה את זה.לא בזמן הזה,לפחות שיגיעו שיסתיימו הבגריות.למי יש כוח להשלים אותם אחרי זה?

העניים שלי נפתחו לרווחה כשראיתי אותו עומד מולי ,הגוף שלו נראה לא פחות רע מהפנים שלו שהם לגמרי מה שהיפנטו אותי.הפנים הגבריות והיפות שלו .מבנה גוף שרירי ושזוף ,גבוהה ,לבוש בגופייה רופפת של נייק שהשקיפה את הזרועות הענקיות שלו ואת הקעקוע שמתחיל מהכתף שלו עד סוף היד, שורט קצר שגם פה רגל אחת הייתה מלאה בחצי קעקוע .ממש נסיך החלומות עם קעקועים.
משהו בקעקוע שעל היד שלו לא מובן,יש לו שם כל מיני סכינים ותאריכים ואז פרחים לא קשורים ואנשים קטנים וחלקם גדולים,הקעקוע הזה באמת לא מרוכז משום מבחינה של פרופציה אבל נראה שיש לו הרבה משמעות לפי התאריכים שרשומים שם.

קללהWhere stories live. Discover now