פרק 22

21.1K 810 48
                                    

אני יושב במסעדה בבוקר עם דמיאן.לא יודע אם להגיד לו שאני כועס על איזבל על מה שהיא אמרה לליאה.אני לא אוהבת שנכנסים לחיים הפרטיים שלי.וליאה היא חיים פרטיים שלי.במיוחד שהיא כזאת שעלולה להאמין לכל דבר אבל את המילה שלי היא תשים בצד.

"תגיד,למה אתה חושב איזבל סיפרה לליאה על היחסים שלי עם אווה?"אני שואל אותו ועניו נפערות.הוא לא יודע שהיא סיפרה לה.

"לא ידעתי מזה.מה היא סיפרה לה?"הוא שואל אותי בהלם ואני מניח את המרפקים שלי על השולחן.
"וואלה לא יודע זה לא משנה מה היא סיפרה לה,פשוט ליאה התחילה עם השאלות שלה וזה מחרפן אותי."
השאלות שהיא שאלה אותי אתמול,וואו.אם ליאה לא הייתה ליאה רוב הסיכויים שהייתי הורג אותה.

"מה מחרפן אותך?הילדה רוצה לדעת.היא לא טיפשה חברה שלך.בטח איזבל סיפרה לה שבגדת כמעט כל יום באווה.נכון?"איך הוא קלט בדיוק למקום הנכון.זה מה שאישתו סיפרה לאישה שלי.מה שהיא לא הייתה צריכה לספר לה.
"בדיוק זה.והיא לא הייתה צריכה לספר לה את זה.עדיף אני הייתי מספר לה את זה וזהו,למרות שלא תיכננתי ללכת לכיוון הזה בכלל."אם כל זה לא היה קורה.בחיים לא הייתי מספר על הקשר שלי עם אווה לליאה.ליאה היא פרק חדש בחיים שלי.ואני לא רוצה לחזור לפרקים שהיו לי פעם.

"בסדר אחי,הייתה צריכה לא הייתה,היא כבר סיפרה וליאה כבר שאלה אותך שאלות.מה ענית לה?"מה ענית לה?טוב שלא אכלתי אותה עוד רגע.הייתי מאופק,מאוד מאופק.כי זה לא דברים שאני אוהב לדבר עליהם.

"היא מפחדת אחי.היא מפחדת שאני אעשה לה אותו הדבר.ואין,אני לא יכול להבטיח לה שאני לא אעשה לה אותו הדבר.אבל אני לא רוצה לאבד אותה גם אתה מבין?"
אני לא יודע מה לעשות.מצד אחד אני מכיר את עצמי,אני עלול לעשות כל כך הרבה דברים שיפגעו בקשר שלנו,בין אם זה בגידות או סתם דברים שיעשו הכל גרוע.מצד שני,אני כל כך מפחד לאבד אותה שאני לא יודע מה לעשות עם עצמי.

"אז מה אתה רוצה לעשות איידן?הבחורה הזאת לא טיפשה.ותאמין לי שהיא גם לא אווה,היא לא תשאר איתך ואתה תאבד אותה אם תעשה דבר כזה."
אני יודע.ליאה זאת לא אווה.היא לא תשאר איתי דקה אחת אם אני אבגוד בה.

"תגיד,אתה אוהב אותה?"ואז הוא שואל את זה.ואני מתנוענע בין לענות כן או לא.כי לא קיים כזה לא.אני אוהב אותה.ומאוד.

"כן ,לא חשבתי שזה יבוא כל כך מהר.אבל כן."אני באמת לא  חשבתי שאני אתאהב בה כל כך מהר.היא הפכה את העולם שלי מקצה לקצה.

"ידעתי את זה איידן ידעתי.שמים לב לזה כשאתה מסתכל עליה."
אני בעצמי ידעתי את זה מהרגע הראשון שאני אתאהב בה.כל פעם שאני מסתכל עליה אני מרגיש רק אותה.כיאלו אין אף אחד חוץ ממנה בעולם הזה.

אני יודע,אני עלול לפגוע בה.כל כך לפגוע בה שאני אאבד אותה.אבל אני אעשה הכל,כדי לשמור אותה איתי.שהיא לא תראה דמעה אחת בגללי.אני לא אתן לזה לקרות.בחיים.

קללהWhere stories live. Discover now