את כל היום העברתי בחדר שלי.
לא רציתי לראות אף אחד,אפילו לא את אמא שלי.היא ניסתה מספר פעמים לדבר איתי ולהבין מה קרה מעבר למקרה עם איידן אבל אני דחיתי אותה כל פעם מחדש ולא נעניתי לשאלות החקרניות שלה.המסע שלי בחדר היה מהמיטה,למרפסת לנשום אוויר ולהביט לנוף של קליפורניה משם יכולתי לראות את מיה אחותו של איידן מכייפת בבריכה עם חברים שלה .ומהמרפסת הלכתי בחזרה להתכרבל מתחת למיטה ולהפעיל בכוח איזשהו כפתור במוח שלי שיעזור לי להזכר בעבר שלי.אולי כך אוכל לקחת את המושכות לידיים ולהזכר עם מי אני נמצאת.
שאלתי את עצמי הרבה שאלות,למה כמה ואיך.
למה איידן הסתיר ממני שאנחנו זוג,למה הוא שיקר עלי?למה אמא שלי שיתפה איתו פעולה ולמה עברנו מניו רושל ללוס אנגל׳ס?למה הם כל כך מיהרו שנעבור יום אחרי שהשתחררתי מהבית חולים?
למה כולם מפוחדים מאיידן?למה אפילו אמא שלי,דם מדמי משתפת איתו פעולה?
למה אני מרגישה נבגדת מכולם?
וכמה שאני לא רוצה להודות בזה.
אני מפחדת.
אני מפחדת ממה שקורה ועלול לקרות.
אני מפחדת להשאב למערבולת.מתחת לשמיכה,כשאני מנגבת את דמועתיי אני מביטה בשעון.
19:45 בערב וכבר מתחיל להחשיך,האורות בחצר האחורית נדלקים ומאירים לי את החדר בשלל צבעים.איידן לא בא אפילו פעם אחת לבדוק מה איתי.
אני אפילו לא שאלתי אם הוא פיטר את ליילה ולינדה,הרי הוא נתן לי לעשות את זה.הכריח אותי לעשות משהו שאני לא רוצה בשום אופן לעשות ולא אעשה.אני לא יכולה לעשות להן דבר כזה אחרי שהכרחתי אותן לעשות משהו שהן בכלל רצו,אני ליכלכתי את הידיים שלהן ואני צריכה לתקן את זה.הן לא יכולות לאבד את העבודה שלהן בגללי.דפיקה נשמעת בדלת ולפני שאני מספיקה לסובב את גבי ולראות מי שם הדלת נפתחת.אני לא מסתובבת לבסוף לראות מי זה וממשיכה להתכרבל מתחת לשמיכה.
״אדון סמית ביקש שתבואי לחדר שלו.״
הוא ביקש שאבוא לחדר שלו?בשביל מה?אני מורידה את השמיכה מעל ראשי ומסתובבת לכיוון הדלת שם עומדת מירה העוזרת בית הראשית.
אני מנידה בראשי והיא מתנשפת עמוק לנוכח התשובה חסרת מילים שלי.
״אני חושבת שלא כדי לתת לאדון סמית עוד סיבה למצב רוח סוער.״אני לוקחת נשימה אחת מרגיעה כדי להרגיע את הנפש שלי שגם היא סוערת וקמה מהמיטה שלי,נועלת את הנעלי בית שלי ומתקרבת למירה.
״את מפחדת ממנו?״אני שואלת אותה ורואה איך היא מיד נהפכת לאדומה ומסתכלת בכל צד אפשרי רק לא עלי.
״אני לא חושבת שקיים מישהו שלא מפחד ממנו.״אני מסתכלת עליה ואז בולעת את רוקי.
״למה כי יש לו הרבה כסף?כי הוא כוחני?כי מה?"
אני מתחילה לחקור אותה בתקווה שהיא תענה לי אבל אז היא מורידה את המבט ומשלבת את אצבעותייה יחד המעיד על כך שהיא באמת מפחדת לענות.
YOU ARE READING
קללה
Romanceבמציאות אחרת הכל היה יכול להיות שונה. הייתי יוצאת עם נער בגילי, חווה דברים שבנות בגיל שלי חוות או שפשוט הייתי נמצאת במקום אחר. אבל זה קרה, אני מוצאת את עצמי נקלעת לעולם שלא כל כך שיייך לי. אני פוגשת את העבריין הכי חזק בעולם התחתון. איידן סמית. עולם...