יומיים עברו.אני עדיין בבית חולים.
אמא שלי מבקרת אותי כל יום במשך היומיים האלו,אחים שלי מגיעים לראות אותי אחרי בית ספר.חברות טובות שלי קייט ואמילי איתי כמעט כל היום וגם אנשים בשם דמיאן ואיזבל המדמים את עצמם בתור חברים שלי מגיעים לבקר אותי,מתברר שדמיאן חבר הכי טוב של איידן ואיזבל היא אשתו,וגם אמו של איידן מגיעה לבקר איתו ואחותו,מיה ולואיסה שמן,הם סיפרו לי הרבה על החיים שהיו לי פעם.הייתי קוראת ל״הרבה״ פרטים שוליים אך זה כן עזר לי להבין חלק מהחיים שלי.
נראה שהמקורבים של איידן קרובים גם אלי,דואגים לי ומראים אכפתיות,הרי למה שהאמא והאחות והחבר והאישתו של חבר יבואו לבקר את חברו הטובה של איידן?זה אומר שאני כל כך חשובה לאיידן?
חיוך קטן מעקם את שפתיי כשאני חושבת על זה.הייתי רוצה להיות ממש חשובה לאיידן.מעסיק אותי מאוד לדעת על מי שהיה פעם חבר שלי.אף אחד לא מספר לי עליו.כולם מדמים שתיקה.קייט אמרה לי שהוא איש מאוד עסוק,בעל הון עצמי רחב,גילו 23.מעבר לכך,מידע הנחוץ לי עוד,איני יודעת.אפילו את השם שלו הם לא רצו להגיד לי,אבל הוצאתי אותו מהן.אלן קוראים לו.אלן סטלינסיקי.
במשך היומיים האלו.איידן,חברי הטוב,לא הגיע לבקר אותי ולו פעם אחת.המילים שהוא אמר לי רגע לפני שיצא מחדרי בבית החולים,המיסו אותי.
הרגשתי את ליבו כואב,את עיניו עייפות ומותשות.למרות שאינו נראה מטופח ולבוש היטב כהיותו גבר מרהיב ביופיו,וכמו שהבנתי מאימי,הינו רציני בעסקים עם מעמד רב,היה נראה מוזנח.
עדיין,בפי מלא שאלות שמחכות להיוולד לעולם.אך כשהוא לא כאן,אין בגורלי לשאול את השאלות האלה.
קיבלתי טלפון חדש שאיידן השאיר לי,אייפון נקרא שמו.מכשיר סלולרי מתקדם מאוד,אבל אין ביכולתי לדעת כל כך איך להשתמש בו.קייט פיתחה את עולמי הלא מורחב בטכנולוגיה,ולימדה אותי איך להשתמש בוואטסאפ.זה מאוד משעשע,אני יכולה לשתף את רגושתיי באמצעות כמה סמיילים,עשיתי את זה עם אחי הקטן באמצע הלילה.לא הצלחתי לישון בלילה,עד 12 הרופאים בדקו אותי,לאחר מכן מצאתי את עצמי מסתובבת במיטה מצד לצד.חיטטתי קצת באייפון הזה,קצת תפיסה קלה והבנתי איך להשתמש בו,אז דברתי עם אחי בצורה הזו,סמיילים מבדרים למינהם.
אני שולחת הודעה לאמא שלי,מבקשת ממנה את המספר של איידן.אני רוצה לדעת למה הוא לא בא לראות אותי.האם זה בגלל מה שהוא אמר לי באותו היום?או שיש סיבה אחרת שהוא לא כאן?אולי הוא עסוק?עובד?אולי קרה לו משהו?
כמה דקות עברו והיא משתפת איתי איש קשר.איידן סמית.
איידן סמית,אני מגלגלת על לשוני את שמו בשקט,שם עם תדמית קשה.איש קשה.או שהוא רק איתי ככה?בפעם הראשונה שראיתי אותו,הוא לא דיבר הרבה,רק ענה תשובות קלילות לשאלות שלי.לאחר מכן פשוט החליט לעזוב ואז כשאמרתי לו שהוא לא מרבה לדבר הרבה,הוא אמר כמה דברים שנראים שהוא שבור לב.הייתי אומרת שזה בגללי,הוא גם אמר זאת.אם הוא הרגיש ככה,סימן שהיינו חברים ממש טובים,שהייתי שוות ערך רבה עבורו.אז אם כך,למה הוא לא ביקר אותי במשך יומיים?
YOU ARE READING
קללה
Romanceבמציאות אחרת הכל היה יכול להיות שונה. הייתי יוצאת עם נער בגילי, חווה דברים שבנות בגיל שלי חוות או שפשוט הייתי נמצאת במקום אחר. אבל זה קרה, אני מוצאת את עצמי נקלעת לעולם שלא כל כך שיייך לי. אני פוגשת את העבריין הכי חזק בעולם התחתון. איידן סמית. עולם...