נקודת מבט איידן:
"אווה מה את עושה?"
אני צועק עליה עצבני.דוחף אותה הרחק ממני ומנגב את השפתיים שלי מהנשיקה שלה.
אני לא מאמין שהיא עשתה את זה.היא נישקה אותי.כמובן שאני לא רוצה את זה.אני לא רוצה שום קשר אליה.והנשיקה הזאת?בחיים לא תבוא מהצד שלי.אם הייתי מוכן,הייתי זורק אותה עשרים קילומטר ממני."מנשקת.."היא מנסה להתקרב אלי שוב פעם אבל אני קוטע את דבריה ולא נותן לה להמשיך לדבר,אני כל כך עצבני שהידיים שלי בכל רגע עלולות לחנוק אותה.וזה מה שאני כמעט עושה,אני תופס אותה מהגרון ודוחף לספריה המלאה בספרים מאחורי השולחן שלי.
"שלא תעזי לעשות את זה שוב אווה.אני אהרוג אותך."
אני מוצא את עצמי מאיים עליה.היא לא תבוא לבית שלי,למשרד שלי ותעשה את זה.אני לא מוכן לסבול את זה."אתה בעצמך יודע שלא תעשה דבר כזה.אתה לא מסוגל להרוג אישה.זה נוגד את העקרונות שלך."
בקולה אפשר לשמוע נימת זלזול.היא מזלזלת ביכולות שלי אווה?
"אווה אווה.."אני אומר בקול שקט ומזיז את שיערה מהפנים שלה ככה שאוכל להסתכל בעיניים שלה ולתת בה את המבט שיגרום לה להבין שאין בקולי נימת צחוק.
אני מסוגל להכל אם אני רוצה."אל ת-ז-ל-ז-ל-י ביכולות שלי.אני אהרוג אותך בלי לגעת אם ארצה.אני אוריד אותך למטה,את לא רוצה שזה יקרה לך.ואני נשבע לך באור שאני רואה,אם תחזרי לכאן שוב,אם תלכי לליאה ותעשי משהו שיגרום לי לכעוס,
אני אהרוג אותך."אני יכול לראות שאני מצליח להפחיד אותה.
אווה יודעת עם מי היא יצאה שלוש שנים.היא יודעת שאני מסוגל לכל דבר.אבל אני בחיים לא אלך נגד החוקים שאני בעצמי קבעתי אותם.
אני לא אפגע באישה פיזית,אבל כל עוד היא עומדת לי בדרך.אני אעשה הכל כדי לפגוע בה בדרכים אחרות.
אני לא אתן לאף אחד לעמוד לי בדרך עם ליאה.ואני מספיק חכם ומיומן להבין שאישה כמו אווה לא תחדול עד שתראה את ליאה בוכה מכאב על משהו שבכלל לא נכון.ובמקרה הזה,היא מתכננת הכל כדי שאני אעזוב את ליאה וההפך.זה לא יקרה,אני יותר מדי אוהב אותה.אני לא אתן לזה לקרות בחיים."איידן..את..אתה חונק אותי."קולה צרוד,היא מנסה לדבר.אבל אני לא מוכן לשחרר את הידיים שלי מהגרון שלה.אני יכול להרוג אותה בשניה אם אני לוחץ עוד קצת.
"ואני אחנוק אותך עוד יותר אווה.
אני קורא את הראש הקטן והמטומטם שלך,אם תתקרבי לליאה..אם רק תתקרבי אליה.
אני ארצח אותך."
אני לוחש לה באוזן ומשחרר את גרונה מהידיים שלי.
היא נפלה על הרצפה מהשיחרור המהיר שלי.
אני מסתכל עליה,כל כך מטומטמת.יש נשים שאני לא מצליח להבין אותן,למה להלחם על מישהו שלא נלחם בחזרה?למה להלחם על מישהו שלא רוצה אותך?"אנ..אני אעשה הכל כדי להחזיר אותך איידן,אתה תראה את זה.אתה בכלל לא אוהב אותה.אתה משחק איתה.אני יודעת את זה."
היא ממשיכה.לא מרפה,עוד רגע היא מדליקה את הנורות המקולקלות שלי.עוד רגע אני נהפך לאכזרי מדי.והיא לא תצליח לקום על הרגליים.
YOU ARE READING
קללה
Romanceבמציאות אחרת הכל היה יכול להיות שונה. הייתי יוצאת עם נער בגילי, חווה דברים שבנות בגיל שלי חוות או שפשוט הייתי נמצאת במקום אחר. אבל זה קרה, אני מוצאת את עצמי נקלעת לעולם שלא כל כך שיייך לי. אני פוגשת את העבריין הכי חזק בעולם התחתון. איידן סמית. עולם...