"אני אווה."
אני אווה.אני אווה.אני אווה.
אני חוזרת על השם הזה במוחי מספיק פעמים כדי שאוכל להזכר שזאת היא.
האקסית של איידן.היא מושיטה את ידה לעברי.רוצה ללחוץ ידיים.אני לא נותנת לה את האפשרות הזאת והיא מיד מורידה את היד שלה בהבנה מלאה שאני לא הולכת עכשיו לעשות הסכם משא ומתן בלחיצת ידיים ואפילו לא הכרות עם האקסית של איידן שעומדת כאן מולי.
השאלה הכי גדולה בין כל זה,מה היא עושה כאן?"אני מבינה שאני כבר לא מוצאת חן בעינייך."
היא מבינה מעולה.איך האקסית של חבר שלי אמורה להיות מוצאת חן בעיניי?
יכול להיות שבעולם אחר הייתי מתה עליה ועל המראה שלה.אבל בעולם שלי,אני יכולה לראות בפנייה שהיא לא כאן סתם וזה לגמרי לא מוצא חן בעיני.ואני לא כזאת טיפשה כדי להבין שהיא כאן בשביל דבר אחד.
בשביל איידן."שיהיה לך ערב מופלא,אווה."אני מדגישה את השם שלה על לשוני.אני כבר לא אוהבת את השם הזה.שמעתי את שמה כמה פעמים אחדות בקשר שלי עם איידן ואף פעם לא אהבתי אותו.
אני בורחת משיחה איתה.לא מעוניינת להתחיל לדבר,מה שאני רואה שהיא כל כך רוצה,לדבר איתי וכנראה להרוס לי את הערב על הדרך."את יותר מדי מראה שיש לך בטחון אה?"
אני מסתובבת קדימה לדלת על מנת ללכת מהשירותים,אבל הקול שלה עוצר אותי ואני חוזרת אליה בפנים זועמות.עוד רגע אני זורקת אותה לאסלה בשירותים כאן.
אני חושבת,שליאה האחרת הייתה עכשיו מורידה את הראש ושותקת.מקשיבה למה שיש לה לומר והולכת בלי לומר דבר.אבל לא,אני לא שותקת.לא יותר."ואת יותר מדי מטומטמת.אם את חושבת שזה שתבואי לכאן יעזור לך להחזיר את איידן את טועה.תעשי מה שאת רוצה,תפתי אותו,תבואי ערומה בפניו,תעשי כל דבר כדי להחזיר אותו.ואני אראה,עד כמה הבטחון שלך בשמיים!"
אני בהלם מעצמי.התגובה שלי לגמרי מכבדת אותי.את עצם היותי אישה.עומדת על מקומה,לא נותנת לאף חתולת אשפה להוריד לה את הבטחון.
"וכן,הבטחון שלי למעלה."אני מרימה את היד שלי גבוהה.העיניים שלה מהופנטות,היא לא מפסיקה להסתכל עלי בעינייה החומות דבש.הן מלאות בהלם,בחוסר הבנה מי זאת עומדת מולה,ילדה בת 18 שכנראה לא יודעת כלום מהחיים שלה או אישה עם עקרונות משל עצמה?
"למה את בטח שואלת?כי יש לי גבר שבאמת אוהב אותי,לא נותן לי סיבה שינחת לי הבטחון לרצפה.ואת?מבחינתי,יכולה לנשק לי את הכפות רגליים עד מחר.
אז שוב,תהני מהמסיבה.ערב מוצלח שיהיה לך."אני חושבת שזה הנאום הכי טוב שלי עד כה.הצלחתי להפגין את החיה ששוכנת בי.אך לא אשקר,מהרגע שראיתי אותה,שהבנתי שזאת אווה,העיניים שלי ראו מסך שחור.כי אני כן מפחדת שהיא כאן.בסביבה שלי ושל איידן.
YOU ARE READING
קללה
Romanceבמציאות אחרת הכל היה יכול להיות שונה. הייתי יוצאת עם נער בגילי, חווה דברים שבנות בגיל שלי חוות או שפשוט הייתי נמצאת במקום אחר. אבל זה קרה, אני מוצאת את עצמי נקלעת לעולם שלא כל כך שיייך לי. אני פוגשת את העבריין הכי חזק בעולם התחתון. איידן סמית. עולם...