זה היום הראשון שלי ושל איידן בחופשה שלנו.אני מרגישה שכבר על היום הראשון אני נהנת.היום בבוקר,פעם ראשונה או אולי גג שניה אכלתי ארוחת בוקר איתו בכל השבועיים האלו שאנחנו יחד.
דיברנו הרבה,הוא סיפר לי קצת על העסקים שלו ברחבי העולם ומה הוא יעשה השבוע בעסקים שלו פה.אבל את הדבר הכי טוב שרציתי לשמוע הוא לא סיפר לי,על העסקים שלו בעולם התחתון.את זה מאוד רציתי לדעת,אבל הוא אפילו לא הלך לכיוון של זה.עכשיו,אני ואיזבל בארוחת צהריים לבד.הגברים שלנו עזבו אותנו והלכו לפגישות כמו תמיד.אני רק חושבת על זה שכל השבעה ימים האלה נצטרך לבלות חצי מהיום לבד אני ואיזבל וזה מחריד אותי.כיאלו מה,יצאנו לחופשה ובסופו של דבר חצי מהיום נשארות לבד.העניין הוא כזה,איך איזבל הסתדרה עם זה כל הזמן להיות לבד בחופשות?
"אז אתם גרים בבית של איידן?"אני שואלת אותה והיא מהנהנת בראשה.לא ידעתי עד עכשיו שהיא גרה אצל איידן עם דמיאן.אני הייתי הרבה אצל איידן לאחרונה.מוזר שבחיים לא ראיתי אותה.
"כן.את בטח לא ראית אותי כי יש לנו יחידה משלנו מחוץ לבית של איידן.אם שמת לב לכל מני בתים בגדלים שונים שיש סביב הבית הגדול של איידן אז אחד מהם שלנו."היא מספרת לי ואני מקשיבה לה,באמת שמתי לב לבתים האלה.יש שם אולי איזה שמונה בתים וכל הזמן רציתי לדעת למה הם.
"ואני גם כל הזמן עם הילדה.או בחנות שלי."היא ממשיכה ואני שותה מהמיץ שלי.חנות?איזו חנות?
"חנות?יש לך חנות?איזו חנות?"אני שואלת בסקרנות והיא מחייכת.
"חנות שקיבלתי במתנה מדמיאן.כמו שאת רואה ומרגישה בטח,הגברים שלנו לא אוהבים שהנשים שלהם יצאו לעבוד.ואני ממש רציתי כסף משלי ולצאת לעבוד.דמיאן לא הביא לי אז התווכחנו על זה ובסופו של דבר הוא קנה לי חנות בגדים."
אני באמת מנסה להבין את זה.מה הקטע של הגברים האלו לא לתת לנשים האלו לצאת לעבודה?זה חוק אצלם או משהו כזה?כי אצלי חוקים כאלה לא מקובלים.חסר לאיידן והוא יגיד לי לא לצאת לעבוד."כמה זמן דמיאן ואיידן חברים?"אני שואלת,היא חושבת כמה רגעים ואז עונה לי.
"בערך,מאז שהם בני עשר.הם סוג של גדלו ביחד...את יודעת.."היא עוצרת את עצמה ומחייכת חיוך רחב.
"אני אספר לך סוד..לפני שהכרתי את דמיאן,הייתי עובדת אצל איידן בחברה שלו בלוס אנגלס.הייתי דלוקה עליו ברמה מטורפת,ממש אבל.לו לא היה אכפת,הוא היה בראש אחר לגמרי.כל מה שהוא חשב עליו זה לזיין ולהנות למרות שהוא היה עם אווה באותו הזמן.."
ופה אני עוצרת אותה.אווה?מי זאת אווה?
"מי זאת אווה?"אני שואלת אותה והיא פותחת את ענייה לרווחה.נראה לי שאת כל זה,היא לא הייתה צריכה לומר לי."אווה זאת האקסית של איידן.הם היו ביחד שלוש שנים.ווואי וואי איך הוא בגד בה על ימין ועל שמאל,לא ראה אותה ממטר.היא הייתה חולה לו על התחת,עד עכשיו היא אובססיבית אליו.והוא בכלל לא שם ולא היה שם עליה."
כאן אני ממש נחרדת.בגד בה על ימין ועל שמאל?כמה זמן הם היו ביחד?אה יופי ליאה מרוב שאת נחרדת שכחת שהיא אמרה שלוש שנים.
YOU ARE READING
קללה
Romanceבמציאות אחרת הכל היה יכול להיות שונה. הייתי יוצאת עם נער בגילי, חווה דברים שבנות בגיל שלי חוות או שפשוט הייתי נמצאת במקום אחר. אבל זה קרה, אני מוצאת את עצמי נקלעת לעולם שלא כל כך שיייך לי. אני פוגשת את העבריין הכי חזק בעולם התחתון. איידן סמית. עולם...