פרק 24

22.7K 715 38
                                    

אני מסתכלת עליו.העניים שלי רועדות מרוב שאני מסתכלת עליו כל כך הרבה.
אני לא יודעת מה לומר לו,איך לומר לו.
מה הוא מתכוון לעשות עכשיו?אנחנו רגע לפני זה?אני הולכת לשכב איתו?מה אני עושה?איך זה קרה?
אני שואלת את עצמי כל כך הרבה שאלות,אבל לאף אחת מהן אני לא מוצאת תשובה.הלוואי שהייתה לי תשובה מהירה לשאלות האלו.

אני עוצמת את עניי.כשאני פוקחת אותן איידן כבר בלי חולצה.אני מסתכלת עליו,בוחנת את גופו המרהיב.לא מאמינה עדיין שהגבר המושלם הזה שלי.אבל יותר מכל אני לא מאמינה,שאני הולכת לשכב איתו סך הכל אחרי שבועיים יחד.
אני מפחדת.אני מרגישה פחד מוזר שלא הכרתי מעולם.הגוף שלי רועד,ואני לא יודעת איך להגיב להרגשה הזו.

"הכל בסדר קטנה שלי.אני יודע שהיה לך ספק כזה או אחר.אבל לי אף לא היה,ידעתי שאני אתאהב בך כל כך מהר,נכון מה שבא מהר גם הולך מהר.אבל אצלי ואצלך זה לא ככה,אני בחיים לא אתן לך ללכת.אני רוצה איתך הכל,אני בחיים לא אפגע בך."

אני יודעת שהוא לא יפגע בי.אין לי ספק כזה.אבל אני לא יודעת אם אני רוצה את זה עכשיו.כיאלו כן,אני רוצה את זה.מאוד רוצה את זה.ורק איתו.רק עם הגבר הזה אני רוצה לקיים יחסי אהבה.
אבל אני מפחדת.
זה רגע אמיתי.שקורה עכשיו.ודווקא כשזה באמת קורה אני מפחדת.

"מה יש יפה שלי?ממה את חוששת?"הוא שואל אותי ואני מסמיקה.אני אפילו לא יודעת איך להתחיל להסביר לו מה אני מרגישה עכשיו.
"אני...אני..תודה על הכל..עשית את זה בדיוק כמו שדמיינתי."אני מחייכת ומלטפת את הזרועות שלו.רציתי להגיד שאני מפחדת.שאני כל כך מפחדת.אבל פשוט איבדתי את המילה הזאת אי שם.
"קסום ומיוחד."
אני מחייכת אליו.מבטו הרציני נהפך לרך ושונה .הוא מביט בי בעניו הכחולות,סורק את גופי ומושך את שפתיו.
לא רציתי שזה יהיה ככה.רציתי להיות מוכנה.בלי פחדים.בלי כשלונות שעלולים לבוא.ומזה אני מפחדת.שאחרי שאני אשכב איתו עכשיו,הוא לא ירצה אותי יותר כי לא הייתי מוכנה בכלל לכל זה.

"מה יש קטנה?תרגעי,הכל בסדר."הוא מנשק את איזור החזה שלי.ואז בשניה אני מרגישה את הידיים שלו מתחת לגב שלי,פותחות את הרוכסון של השמלה שלי.
שיט.אני בלי חזיה!
מה זה אומר?שברגע שהוא מוריד ממני את השמלה,הוא רואה את כל החזה שלי,ואני אהיה אדומה כמו עגבניה.ואני מזה לא צריכה את הצבע הזה על הפנים שלי ברגע מרגש כזה שעלול להגמר מרוב הפחד שלי.
אני באמת לא יודעת מה לעשות.אני כל כך רוצה אותו,אפילו רוצה אותו בתוכי.להרגיש אותו,לטעום אותו.אני רוצה הכל ממנו.אבל אני מפחדת,שזה מה שיגמור את הקשר שלנו..
הוא אמר,הוא אמר שהוא אוהב אותי!
הוא אמר את זה!
אני משחזרת את המילה הזאת במוחי.אוהב אותך.כמה פעמים אני חוזרת על המילה הזאת.וכל כך קשה לי להאמין שזה נכון.למרות שבלב שלי,אני יודעת שהוא באמת התכוון לזה.
"אתה באמת אוהב אותי איידן?"אני שואלת אותו בחשש.מפחדת מהתגובה שלו.אולי הוא שינה את דעתו?יכול לקרות דבר כזה שהוא ישנה את דעתו?
"מאוד אוהב אותך יפה שלי."הוא מנשק את שפתיי נשיקה רכה ועדינה.ואז את הכתפיות של השמלה שלי הוא מוריד בעדינות מבעד לידיים שלי בזמן שהעניים שלו נעוצות בשלי.

קללהWhere stories live. Discover now