Hoofdstuk 22.
Die avond lag ik bij Liam op de bank, ik verzorgde zijn been en deed er niet verband om heen, zelf had ik een hechting bij mij oog van de harde klap maar het maakte me niet uit, toen ik klaar was ging ik naast Liam op de bank zitten en keek hem aan, hij had een grote blauwe plek op zijn wang maar hij leek zich er weinig van aan te trekken, hij keek me aan en kwam wat dichter bij, zachtjes voelde ik dat hij zijn lippen op de mijne duwde, ik zoende mee en sloeg mijn armen om zijn nek, net toen we helemaal opgingen in de zoen werd er op de deur geklopt, ik liet Liam los en keek hem verbaasd aan “verwachtte jij bezoek ?” Liam haalde zijn schouders op “niet dat ik weet” ik stond op en liep naar de deur ik deed open en zag toen… Geoff “kom binnen, het regent buiten” zei ik snel en Geoff stapte binnen, hij had wat bij zich in een grote mand maar wilde het niet laten zien, ik liep de gang door en ging weer naast Liam op de bank zitten, Geoff volgde me en kwam een beetje ongemakkelijk binnen, “ik… ik weet dat ik vanmiddag zomaar weg ben gegaan maar… ik moest toch iets halen om… om het zeg maar… een beetje goed te maken…” ik keek op toen ik een geluidje uit de mand hoorde komen en keek toen naar Liam die met betraande ogen toekeek, hij stond op en liep een beetje hinkelend naar Geoff toe “je hoeft je niet te verontschuldigen… ik heb je gemist pap…” hij gaf Geoff een knuffel en samen snikten ze het uit, ik kreeg ook tranen in mijn ogen maar toen ik weer een geluidje uit de mand hoorde komen werd ik toch wel nieuwsgierig en Liam hoorde het ook “wat heb je daar ?” hij wees naar de mand en Geoff gebaarde dat we moesten zitten, Liam kwam weer naast me op de bank zitten en sloeg zijn arm om me heen, Geoff kwam voor ons op de tafel zitten en opende de mand, ik maakte een ‘awh…’ geluidje toen ik de schattige puppy zag, “Liam… je zei dat… dat Loki je verlaten had dus…” meer zei hij niet en drukte het hondje bij Liam in de armen, Liam keek me aan “dit is Loki 2” zei hij met tranen in zijn ogen, ik knikte en nam het hondje over, Geoff stond op “het is al laat, ik denk dat ik maar naar huis ga… ik kom morgen nog wel even langs, als alle spanning gezakt is…” hij stond op en liep naar de deur, ik keek hem na en sprong toen ook op “wacht !” Geoff wou net de deur uitstappen toen ik hem riep, hij draaide zich om en voordat hij me doorhad had ik mijn armen al om hem heen geslagen “dankje Geoff” fluisterde ik, Geoff liet me los en keek me aan “ik zou jou moeten bedanken meisje..” hij drukte een kus op mijn voorhoofd en liep toen naar buiten, ik keek hem na en sloot toen de deur… Ik liep terug naar de kamer, naar Liam, ik ging naast hem in de bank zitten en keek hoe lief Liam aan het spelen was met het kleine ding, ik kroop tegen Liam aan en hij drukte een kus in mijn haren “ik hou van je” fluisterde hij zachtjes, ik keek hem aan “ik hou ook van jou” zei ik zacht terug, Liam trok me nog iets dichter tegen hem aan en ik zuchtte, alles was nu perfect, ik en Liam, Liam en zijn vader, ik heb de wedstrijd gewonnen en… we hebben een nieuw hondje een perfect einde voor een perfect verhaal.. ik kroop dicht tegen Liam aan en viel langzaam in slaap, ik hoorde Liam nog mompelen… “Jona zou trots zijn…”
EINDE.
--------------------------------------------------------------------------------------
Dit was alweer het einde van het verhaal... ik hoop dat jullie het leuk vonden en willen jullie alsjeblieft een reactie en vote achterlaten ? :)
Dankjulliewel ! ♥
Byeee xxxx' LoveYouGuys ♥
JE LEEST
Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.
Fanfic-Dutch Liam Payne FanFic. -Lots of Love -Fighting -Protecting -There's already a part 2 ! -Go and check it out ! -Have Fun ♥ ***Even over de cover ! ik vond hem op internet en hij past perfect bij mijn verhaal ! :) maar... is het toevallig de cover...