Tıpkı senin gibi

57 6 0
                                    

Erhan Demir:"Baba'nın kim olduğunu bilmiyorum."
Ege: "Bu kadar ucuz kurtulamazsınız."
Erhan Demir:"Kurtulmaya falan çalıştığım yok,iyi geceler."
Dedikten sonra hızlı adımlarla merdivenleri çıktı. Eftalya aşağı indi,bu sırada Nuran hanım ile Ege uzun süre birbirlerine baktılar.
Eftalya:"Ne konuşuyordunuz ?"
Nuran Demir:"Seni ingilendiren bir şey değil."
Dedikten sonra eşinin yanına çıktı,geriye Ege ve Eftalya kalmıştı.
Ege:"Bir şeyler dönüyor ve ben bunu bilmiyorum, bir şey biliyor musun ?"
Eftalya ürkmüştü. Çünkü Ege hiç olmadığı kadar ciddi bakıyordu.
Eftalya"Bir şey bilmiyorum."
Ege:"Seni korkutmak istememiştim,neyse iyi geceler. Bu arada yeni ilişkin hayırlı olsun."
Eftalya Ege'nin Söylediklerine sinirlenmişti, böyle ciddi bir durumdan nasıl bu konuya geçebilirdi ?
Eftalya:"Teşekkür ederim."
Ege:"Aslına bakarsan pek yakışmıyorsunuz. Yani yanına böyle daha uzun boylu,daha karizmatik ve belki de hafif uzun saçlı biri lazım."
Eftalya Ege'nin dediklerine güldü,Ege onun bu gülüşüne anlam veremedi.
Eftalya:"Sen bildiğin kendini tarif ediyorsun."
Ege:"Kendimi tarif ettiğim yok,yalnızca gözünde canlanan kişi benim."
Eftalya:"Bu özgüveni nereden buluyorsun ?"
Ege:"Senden ve senin bakışlarından."
Dedikten sonra Eftalya'ya yaklaştı. Eftalya ise yalnızca Ege'nin gözlerinin içine bakıyordu.
Ege:"Duygularını bu kadar belli etme olur mu ?"
Dedi ve gülmeye başladı. Eftalya ise bu gülüşe bozulmuş ve gözleri devirmişti. Ege Eftalya'nın burnunu sıktı ve şöyle dedi;
"Seven sevdiğini söyler diyenler aslında en çok saklayanlardır,tıpkı senin gibi."
Bu sözleri söyleyip bahçeye çıktı Eftalya ise uzun bir süre Şöminede yanan ateşi izledi.

EftalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin