Titremişti Eftalya. Ege kendine gelmişti. Eftalya tek bir kelime bile etmemişti. Eftalya'nın bu hali Ege'yi korkutuyordu. Sadece Ege'nin elini tutuyordu. Gözlerini uzaklara bırakmıştı. Ege bu sessizliği bozdu.
"Konuşmayacak mısın ?"
Eftalya Koşarak odadan çıktı. Ege durdurmaları için hemşirelere haber verdi. Eftalya hemşireleri tersledi. Sahile kadar koştu. Gözleri kararıyordu. Eftalya bu karaltıya karşı direndi. Nasıl bunu yapabilmişti Ege ? Gözünün içine baka baka yalan söylemişti. Hiç sevilmediğini hissetmişti Eftalya. Elleri titremeye devam ediyordu. Boynundaki kolyeyi büyük bir hınçla çıkardı. Denize atmaya karar vermişti ama Ege'nin yüzüne tükürerek öyle fırlatmak istiyordu bu kolyeyi. Cebine kolyeyi sıkıştırdı. Başına şiddetli bir Ağrı girmişti. Nefes alamıyordu. Derin derin nefes almaya çalıştı. Gözlerini kapattığında o kadının sesi kulağında çınladı. "Ben eşiyim." Gözlerinden yaşlar süzüldü Eftalya'nın. Aldırmadı bu duruma. Tüm yaşadıkları gözlerinin önünden geçti. Gözleri tekrardan karardı. Başına bu sefer daha şiddetli bir ağrı girdi. Bu karaltıya daha fazla dayanamıyordu. Kendine yere bıraktı. En son duyduğu ses bir adamın sesiydi. "İyi misiniz ?"Asya Ege'nin odasına girdi. Ege Asya'yı görünce eli ayağı titredi.
Ege:"Ne işin var senin burada ?"
Asya :"Senin için çok endişelendim. Aşk olsun Ege. Özlemedin mi beni ?"
Ege:"Bir an önce git buradan."
Asya:"Sen beni kovuyorsun ama endişelenmene gerek yok."
Ege:"Ne demeye çalışıyorsun ?"
Asya:"Demir ailesi ile tanıştım. Hepsi bana karşı çok sıcak davrandı. Şu Eftalya hariç.
Ege:"Kendini ne diye tanıttın ?"
Asya:"Karın olarak."
Ege:"Ne diyosun sen ya ? Yalan söylüyorum de bana ! "
Asya :"O kız sevgilin mi ? Sanırım ayrıldınız."
Ege:"Asya ! Ben seni sevmiyorum. Bu evlilik de bir anlaşma üzerine kurulu o kadar."
Asya:"Neden hala paralarımı harcıyorsun o zaman ?"
Ege:"Bu saatten sonra birlikte olamayız."
Asya:"Ayrılmak mı istiyorsun ?"
Ege:"Evet."
Asya:"Daha çok beklersin o zaman."
Ege:"Anlaşmanın bitmesine beş ay var. Beş ay sonra bir yıl oluyor."
Asya:"Beş ay bekleyeceksin o zaman !"
Diyerek odayı terketti. Ege'nin tek düşündüğü Eftalya'ydı. Başına bir şey gelmesinden korkuyordu.Eftalya gözlerini açtığında kendini bir hastane odasında buldu. Koluna serum takılmıştı. Hemşire uyandığını fark edince gülümsedi.
Hemşire:"Merak etmeyin,küçük bir baygınlık geçirdiniz. Sizinle konuşmamız gereken bir konu var. Kendinizi nasıl hissediyorsunuz ?"
Eftalya:"İyiyim."
Hemşire:"Lütfen beni burada bekleyin Doktor Bey'in sizinle konuşacakları var."
Doktor sakin bir şekilde içeri girdi.
Doktor:"Sizi bulduğumda baygındınız. Bende sizi kendi hastaneme getirdim. Adım Serkan. Ya sizin ki ?"
Eftalya:"Teşekkür ederim,Eftalya."
Serkan:"Tanıştığıma memnun oldum. Size söylemem gereken bir şey var."
Eftalya:"Sizi dinliyorum."
Serkan:"Bu çok güzel haber. Hamilesiniz !"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eftalya
RomanceKoşarak kaçıyordu Eftalya. Kendisine söylenen yalanlardan kaçıyordu. Para ve miras uğruna kendisini mahveden adama aşıktı Eftalya.Kendini ondan ve onun yalanlarından alı koyamıyordu. Ege ise intikamını alacağı aileden birine aşık olmayı kendine yedi...