Hayallerim

30 5 5
                                    

Güneş yüzünü yeni göstermişti. Ege güneşle birlikte uyandı. Eftalya'ya sürpriz yapmak istiyordu. Mutfağa inip kendi elleriyle Eftalya'ya kahvaltı hazırladı. Sessiz bir şekilde kahvaltıyı Eftalya'nın odasına çıkardı. Eftalya henüz uyanmamıştı. Ege Eftalya'nın saçlarını okşadı. Uzun zamandan beri bu kadar mutlu olmamıştı. Ege'nin saçlarını okşamasından dolayı Eftalya uyandı. Gözlerini açtığında elinde çiçek ve kahvaltıyla duran Ege'yi görünce çok mutlu oldu. Ege'ye içten bir şekilde sarıldı.
Eftalya:"Bu kahvaltıyı neye borçluyum ?"
Ege:" Tamamen sevgiyle hazırlandı ama senden bir ricam var."
Eftalya:"Neymiş o ?"
Ege:"Bugün okula üç dersliğine gider misin ? Zaten bugün altı dersin var."
Eftalya Ege'nin bu isteği karşısında şaşırıp kalmıştı. Okula gitmeyeli neredeyse bir ay olacaktı. O kadar zaman sonra nasıl adapte olacaktı ?
Eftalya:"Buna hazır değilim."
Ege:"Lütfen,yalnızca dene. Benim için."
Eftalya:"Yalnızca üç ders alırım."
Ege Eftalya'ya gülerek sarıldı. Eftalya'yı aşağıda beklediğini söyleyerek salona indi. Eftalya da bir heyecan oluşmuştu. Merak ettiği bir şey vardı. Ege bunu neden bu kadar önemsemişti ? Ege salona oturmuş Eftalya'yı bekliyordu. Eftalya stresli bir şekilde odasından çıktı. Ege Eftalya'yı görünce gülümsedi. Eftalya ise bakmakla yetindi. Ege Eftalya'yı öptü.
Ege:"Bana bunun için kırılma."
Ege ile arabaya geçtiler. Ege keyifli bir şekilde sürüyordu arabayı. Tek keyif almayan Eftalya'ydı. Okula gelmişlerdi. Eftalya inmek istemiyordu. Ege'ye baktı.
Eftalya:"Neden bunu bu kadar önemsiyorsun ?"
Ege:"Bu yalnızca senin okulun değil hayalin. Biz adına in."
Eftalya biz sözcüğünü duyunca gayriihtiyari gülümsedi. "Bunu yalnızca biz adına yapıyorum." Diyerek arabadan indi. Ege Eftalya'nın kararlı duruşunu izliyordu. Eftalya'yı gören herkes şaşırmıştı. Zeynep Eftalya'yı görünce Koşarak Eftalya'ya sarıldı. Eser Eftalya'yı görünce beyninden vurulmuşa döndü. Ağır adımlarla Eftalya'ya doğru ilerledi. Dayanamayıp Eftalya'ya sıkıca sarıldı. Eftalya Eser'in bu haline üzülmüştü. Bu yüzden o da karşılık verdi. Ege bunu görünce sinir krizine girmişti. Bu sefer beyninden vurulan Ege olmuştu. Eftalya'yı küçük düşürmek istemiyordu. Gururu daha ağır basmıştı. Arabadan hızlıca inip Eftalya'nın yanına koştu. Zeynep Ege'yi böyle görünce korktu ve Eftalya'yı uyardı. Ege Eser'in kolunu Eftalya'nın belinden çekti. Ege Eser'e büyük bir yumruk attı. Eftalya bu manzara karşısında hayal kırıklığına uğramıştı. Eser'in kaşı patlamıştı. Büyük bir acı ile inledi.
Ege:"Dua et, Eftalya yüzünden sana zarar vermiyorum. Yoksa ben bilirim sana yapacağımı !"
Eftalya:"Zarar vermemiş halin bu mu ?"
Eftalya Eser'in yanına eğildi. Kaşını eliyle okşadı. Bunu gören Ege daha çok sinirlendi.
Eftalya:"İyi misin ?"
Eser:"Daha iyiyim. Bir dikiş atarlar geçer. Merak etme."
Eftalya:"Ben çok özür dilerim."
Ege:"Özür dileme şu adiden !"
Eftalya sinirle Ege'ye baktı. Eftalya çantasını alıp bahçeden uzaklaştı. Ege arkasından gitti. Kolundan tuttu ve zorlukla konuşmaya başladı.
Ege:"Tamam,özür dilerim. Sen haklısın ama beni anla. Sana başka birinin dokunmasına dayanamıyorum. Ben seni kendimden bile kıskanırken,onunla görünce ne yapacağımı şaşırdım."
Eftalya:"Ege,seni sevdiğimi biliyorsun. Yine söylüyorum,seni seviyorum ! Bunları yaparak beni kendinden uzaklaştırma. Biz adına yap bunu dedin. Geldim,en azından denedim. Senin biz adına yaptığın bu mu ?"
Ege Eftalya'ya sarıldı ve ağlamaya başladı.
Ege:"Ne olur sende terk etme beni. Hayatımda olan tek kişi sensin. Senden başka kimsem yok benim !"
Eftalya Ege'nin saçlarını karıştırdı ve gözyaşlarını sildi.
Eftalya:"Seni terk ettiğim falan yok şapşal !" Diyerek Ege'ye sarıldı.
Ege:"Bugün seni çok mutlu etmek istemiştim,şu yaptığıma bak. Lütfen,derslere geri dön. Ben çok üzgünüm."
Eftalya:"Önemli değil. Sende zamanla anlayacaksın seni ne kadar çok sevdiğimi."
Ege:"Derslere girecek misin ?"
Eftalya:"Hemde hepsine."
Ege Eftalya'ya kapıya kadar eşlik etti. Eftalya arkasını dönecekken konuştu.
Ege:"Hayallerin benim için o kadar önemli ki,yarıda kalmadığı için çok mutluyum."
Eftalya:"Hayallerimi bu kadar önemseyen adama burada bir kez daha aşık oluyorum."
Ege:"Biz adına iyi dersler."
Eftalya:"Biz adına iyi günler." Diyerek kahkahalar eşliğinde içeri girdi. Eftalya bir kez daha anlamıştı,aşkı gururundan daha ağır basıyordu. Ege de anlamıştı, gururunu aşkı için bitirebilirdi...

EftalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin