Geçmişe dönüş 1

36 5 4
                                    

Nuran hanım zorlukla nefes alıyordu. Meryem ise Nuran'ı sakinleştirmeye çalışıyordu.
Meryem:"Amacım seni üzmek değildi. Dostumun gerçekleri bilmesini istedim."
Nuran sessiz kalmıştı. Meryem Nuran'ı sıkmak istemediğinden zorlamadı. Uzun bir sessizlik sonrasında zorlanarak konuşmaya başladı.
Nuran:"Erhan nasıl bu kadar düşüncesiz davranabilir ? Sen dul bir kadınsın diye seninle bir ilişkiye girmek zorunda değil. Üstelik Erhan evli. Iki tane çocuğu var. Seninde çocuğun var. En önemlisi siz bana bunu nasıl yaparsınız ?"
Meryem:"Kaç defa söyledim sana bana tecavüz etti. Ben bu vicdan ile yaşayamadığımdan sana her şeyi anlattım. Erhan'ın vicdanı yoksa benim yapabileceğim bir şey yok."
Nuran sinirden dişlerini sıkıyordu. Yine de Meryem'e bir şey yapamıyordu. O sırada Erhan içeri girdi. Nuran'a doğru yaklaştı ve yanağını öptü. Nuran sinirden zor duruyordu. Meryem ise Nuran'a acıyarak bakıyordu.
Erhan:"Hayatım bir şey mi oldu ? Canın sıkkın gibi."
Nuran uzun bir süre bir şey demedi. Meryem hiçbir şey demeden dışarı çıktı.
Erhan:"Canım halletmem gereken şeyler var. Birazdan burada olurum."
Diyerek odadan çıktı. Nuran Meryem'e söz verdiği üzere Erhan'ı takip etti. Erhan evin Bodrum katına iniyordu. Nuran kendini toparlayarak bodruma indi. O kadar sessiz hareket ediyordu ki Erhan'ın ruhu bile duymamıştı. Erhan ve Meryem'i sarmaş dolaş gördü. O kadar çok canı yanıyordu ki acıdan ölebilirdi. Erhan ve Meryem'i oracıkta öldürebilirdi. Kendini tuttu. Katil Olmayı Nuran haketmiyordu. Sessizce Erhan'ın konuşmasını dinledi.
Erhan:"En çokta soğuk tenini seviyorum. En kısa zamanda birlikte olacağız. Nuran'dan kurtulacağız söz veriyorum. " Diyerek Meryem'i sertçe öptü. Bu sözleri duyan Nuran acıdan mahvolmuştu. Daha fazla dayanamayarak içeri girdi. Belinden silahı çıkarıp Erhan'a doğrulttu. Bunu gören Erhan ne yapacağını şaşırmıştı.
Nuran:"Seni alçak ! Öğrenmeyeceğimi mi sanıyordun ?"
Diyerek tetiği çekti. Erhan Meryem'in üstünden kalkarak Nuran'a yaklaştı. Nuran'ın saçlarını okşadı.
Erhan:"Senin katil olmana gerek yok sevgilim." Diyerek Nuran'ın elindeki Silahı Aldı. Ilk önce kendine doğru tuttu. Sonrasında silahı Meryem'e doğrultarak Meryem'i vurdu.
Nuran:"Meryem !"
Koşarak Meryem'in yanına eğildi.
Meryem:"Ege'ye iyi bak olur mu ?" Diyerek son nefesini verdi...

EftalyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin