TESADÜF

272 10 0
                                    

Bir kızla Instagram'dan tanışmıştım demiştim ya,bana yazmaya devam ediyordu.Hatta Mavi kalbimle ayrildigimzda bana destek oldu iyi şeyler söyledi.Ben de giderek onu çok sevdim.Her gün giderek sevgim arttı ona karşı ve onu çok seviyordum.Bu kıza Tesadüf diyeceğim kitabımda çünkü ne zaman karşıma çıksa tesadüfen oldu,tanışmamız gibi.Örneğin arkadaşımla dışarıya çıkmıştık.Telefon görüşmesi yapmaya başladı.Ben de sordum "Kim telefondaki?" Bana Tesaduf'un adını söyledi.İnanamadım! "Ben de konuşabilir miyim?" dedim.Telefondaki kişiden izin isteyip telefonu bana uzattı.O an ikimizde olanlara şasirmıştık.Beş hafta önce ise ortak arkadasimizi da alarak buluştuk.Reel olduk.Onu yakından tanımak daha da zevkliydi.Güzel ve eğlenceli bir gün geçirdim.Iki kez böyle birisiyle reel oldum ve ikisini de öyle çok sevdim ki.Biri MeleğiM,biri Tesadüf.

🌼🌼🌼

Aradan zaman geçti ve biz Mavi kalbimle barıştık.Yaşama sebebim o resmen.Ben onu düşünmeden mutlu olamam ki.Onsuz olmayı denedim istemeden.Olmuyor.Seviyorum işte.Onsuz olmuyor.

14 Ekim

Bugün yeni okulum Final'den bir arkadaşım bana serviste eşlik etti.Ona bu kitapta Çılgın diyeceğim çünkü öyle.Serviste hiç bu kadar aksiyon yasamamistim daha önce.Cilgin'la vedalaştıktan sonra eve geldim.Mavi kalbi aradım.Bugün dışarıda buluşacaktik.

Mavi Kalbim:Alo?
Ben:Alo.Beni unutmadin değil mi?
Mavi K:Derken?

Bazen Mavi Kalbim,buluşacağımızı unuturdu.Ben alışkındım o yüzden çok fazla hazırlık yapmazdım buluşma için.Gerekirse zaten beş dakikada hallederdim hazırlığımı.

Mavi K:Yaa Befo,bugün düğün varmış.Ben bilmiyordum.

Merak etmeyin,beklediğim bir şeydi.Üzülmedim.

Ben:Olsun ya sorun değil.

Mavi K:Ben gerçekten bilmiyordum özür dilerim Befo.

Bana Befo denmesi hoşuma gidiyordu evet,ama bir de o söylerse içim sıcacık oluyordu.Bir keresinde Lol oynarken klavyeyi elimden alıp benim yerime oynamaya başlamişti ve yanagi yanagima degdiginde olduğu kadar kıpır kıpır olmasa da oluyordu işte.

Cevap vermedim özrüne.

Mavi K:Yarın bulussak olur mu?

Ben:Bakarız.

Mavi K:Bakarız deme ya.

Bir süre daha tatlı sohbet ettikten sonra kapadım.Madem Mavi kalbimle çıkmayacaktım dışarı.Evde beklemenin anlamı yoktu.Bir yandan MeleğiMle mesajlaşırken bir yandan kuaföre gittim.Bu arada MeleğiM çok mutlu olduğunu anlatan bir mesaj yazıyordu.İkimiz de o gün çok mutluyduk.Umarım bu uzun sürer diye düşünmeden de duramıyordum tabii.

Aynı gün 17.23

Mavi Kalbim arıyor...

Ben:Alo,efendim?
Mavi K:Befo şimdi buluşsak olmaz mı?
Ben:İyi misin Mavim saat çok geç oldu.
Mavi K:Yaa lütfen.Ben yarın gelemem.
Ben:Neden?
Mavi K:Ders çalışmam lazım üstelik anneme yardım edeceğim.
Ben:Ama Mavim bunun için çok gec değil mi,üzgünüm.
Mavi K:Befo lütfeen.

(Normalde Mavim demem ismini kullanırım ama bilirsiniz kitapta sadece benim adım belli;))

Ben:(Aklıma zekice bir fikir geldi)Peki buraya gelebilir misin?

Mavi K:Gelirim

Ben:Peki basketbol oynamaya ne dersin?

Mavi K:Oluur.

Mavisi Eksik RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin