Burası bir alışveriş merkeziydi.Neriman Hanım,Defne'ye adamı kendine aşık etme yöntemlerini anlatırken bir yandan da ilerliyorlardı ve kıyafetlere bakıyorlardı.
Neriman:Erkek dediğin teknik taktikdir,teknik taktik dediğin(Defne şimdiden sıkılmıştı, başka şeylerle ilgileniyordu) de kılık kıyafetten başlar.
O sırada Neriman Hanım eline bir kıyafet aldı,Defne'nin üzerine doğru tutarak giyince nasıl olacağına baktı.
Neriman:Bizimki zevk sahibi kadınları beğenir.
Sonra kıyafeti Defne'ye vererek denemesini işaret eder.
Defne giyer,dener aynanın karşısında kendine bakar.Sonra ise Neriman Hanım'a dönerek ona sorarcasına bakar.Neriman,hayır işareti yapar.
Defne tekrar kabinlerde bir şeyler giyer bu seferki yeşilli bir takımdır.
Neriman Hanım,Defne'nin saçlarını düzelterek yeniden bakar.Bu safer ise Defne tüm kıyafetleri denerken,Neriman Hanım oradaki koltuklardan birine oturmuştur.
Çalışanlar Neriman Hanım'a kıyafetler gösterirler.Defne artık kıyafet değiştirmekten bunalmıştır.
Neriman: (devam eder) Teknik taktik kitabının ikinci kuralı,topuklu ayakkabı giyeceksin.Ama o topukların üzerinde sanki spor ayakkabı giymiş gibi rahat olucaksın..Süzülerek yürüyeceksin.
Defne,topuklu ayakkabının üzerinde yürüyemiyordu,ilk defa giymişti.
Neriman:Offf!(çekti sessizce) Yy!Anlaşıldı anlaşıldı, sen bu işi beceremiyorsun.Bak şimdi ayakkabıları yanına alıyorsun,evde orda burda sürekli giyiyorsun.Antrenman yapıyorsun.
Defne:Ama bunlar çok rahatsız.Yani ben gerçekten bütün gün bunlarla duramam!
Neriman:Ay şekerim, bir kadın için güzellikle rahatlık ters orantılıdır.
Yani ne kadar rahatsızsan o kadar güzelsindir..Gülümse!Defne:Ah!Ama ayağım çok acıyor!
Neriman:(çığlık)Ayyy!Gülümse.Cam kırıklarının üstünde yürürken bile gülümseyeceksin.Erkekler karşılarında mutlu,pozitif kadın görmek isterler.O yüzden biz kadınlar evlenene kadar gülümseyip,evlendikten sonra ömüüür boyu surat asarız.Hahhayttt!
Seçtiklerimi alıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavisi Eksik Ruh
Teen FictionBir insandım.Sonra aşık oldum.Daha sonra yıkıldım.Yıkılışım ve ruh sağlığımın sona ermesi,mutluluklarım,ağlamalarım.. Sessiz çığlıklarım.. Mavi kalbim vardı.Gitti.Ruhumun mavisi eksik artık.Çok konuşurdum diye kızardı bana Mavi Kalp.Şimdi gitti,konu...