Onun Doğum Günü

175 8 0
                                    


(Uzun zamandır yoktum biri demiş öldü,şimdi yazsınlar kral geri döndü)

Gece Yarısı
Gece on ikiyi geçtiğine göre yarın NefesiM'in doğum günü.Mavi kalbimin..
Ama telefonlarımı açmıyor.
Kafam karmakarışık!

Bugün annemle konuşurken annem sarıldı bana.Ben de karşılık verdim.O sırada Mavi Kalp'in kokusunu aldım.Mavi Kalbimin.. Ne alaka bilmiyorum ama hemen anneme tişörtünü çıkarttırdım.Ona başka tişört verdim.Şuan onun kokusu üzerinde olan tişörtü koklayarak uyuyorum.Böyle kendimi huzurlu hissediyorum.Keşke her şey o koksa..
Ve annemin Mavi Kalp kokmasina dair bir fikrim yok.Beni ilgilendirmez.Kokusu çok hoş.😏💙
Çenemi omzuna her yasladığımdaki o koku..

Sabah

Uyur uyumaz gözlerim kapanmıştı dün gece.Ödevleri yapmamış ve denemeye hazırlıksız uyanacaktım,bunu biliyordum.

Ama o sabah günün tüm berbatlığını değiştirecek bir şey oldu.Belki benim için bir şans.Bir mucize.

Uyandığımda babam herkese bağırıp duruyordu.Normalde yatağımdan ayrılmam kolay olmazdı ama merakla doğruldum yatakta.Duyduklarımdan anladığım kadarıyla geç uyanmıştık.Nasıl yani?Biraz daha dinleyim derken babam geldi sinirle kapıyı açtı ve bana da bir şeyler saydırdı.Alışkınım..
Bizi her sabah babam uyandırır.Bugün uyandırmayı unutmuş herkes mışıl mışıl uyumuş.Evde en erken ben gittiğim için ve benim okul yolculuğum 45 dakika sürdüğü için ben kesin gidemiyordum.Çaktırmadım ama mutluydum esasında.
Evde bir tek annem kalıncaya kadar bekledim.Hemen olanları MelegiM'e mesaj olarak anlattım.

"Planın ne?"

"Bence evren bana bir mesaj vermeye çalışıyor.(Bugün akşam 19.00'da gelecek ve kutlayamayacaktım.Neyi mi?Hoppala.. Mavi Kalbim'in doğum gününü tabi ki)Bugün onun doğum günü.Bu tesadüf olamaz."

Annem de evden çıkınca kahvaltımı yaptıktan sonra MelegiM'le planımızı yaptık.Yani yaptık sayılır.O okulda okuyan uzun zamandir konuşmadığım,bizim buralarda popüler olan bir kiz vardı ona yazdım.Ona popüler diyeceğim,gizlilik önemli.

"Popüler♡"

"Efendim"

"Senden bir şey isteyebilir miyim?"

"Yapabileceğim bir şeyse neden olmasın"

"Sizin okuldaki birine ulaşmaya çalışıyorum"

Mavi Kalp'e 3 gündür ulaşamıyordum.Bugün normalde onu umursamayacaktım.Ama olaylar böyle gelişince..
Populer'in cevap vermesi uzun sürünce ben de giyinmeye başladım.Hazırlanmaya yani.Önce pantalon giydim.Üstüne sweatshirt.Hafif rimel sürdüm.Bir de annemin ne olduğunu anlamadığım makyaj malzemesi.

"Ne için?Kime?"

"Okula gelmeyi düşünuyorum da Mavi Kalp'e ulaşmaya çalışıyorum."
(İsmini söyledim orda tabi)

Cevap gelir elbet diyerek anahtarımı alarak evden ayrıldım.Bugün de şansıma yılın en soğuk günüydü.Ellerimi bağdaş yapıp çiçek oldum ve kendimi ısıtmaya çalıştım.Akıllı ben bu havada montsuz çıkmıştım.Kuaföre gittim önce.Süslenmek icin degil o kadar abartmayın.Ihtiyacim vardı.Bir yerlerim dona dona geldim.Kadın bana 15 dakika sonra gelmemi söyledi.Iyi mi?!Yirmi dakika boyunca boş boş yürüdüm soğukta.Geri döndüğümde kadın yoktu.Al işte!Kuaförün hemen yanındaki pastaneye girdim.Ekonomik boy bir pasta aldım.Bunun için para biriktiriyordum.Ama olmayacağını düşündüğüm için paranin yarısını yemiştim.O yüzden küçük bir pasta aldım.

"Üzerine 'Iyi ki doğdun Mavi Kalbim" yazabilir misiniz?"

"Ney yazayım Mavi Kart mı?"

Bu espri bile olmayan sakasina adam kendisi güldü saatlerce.Cok sinirim bozuldu.Zaten söylerken utanıyor yerin dibine giresim geliyordu.

Mavisi Eksik RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin