Yine Defne'ye döndük.O ise yerde oturmuş ağlıyordu.
Defne: Başımızı nasıl bir belaya soktun sen Abi ya.
İki yüz bin lira ne demek ya.
Biz bu parayı nasıl ödeyeceğiz.
Annanemin yüreğine inecek valla bu sefer yüreğine inecek.
Allah'ım sen yardım et bize.BAZEN EVREN ÖYLE BİR OYUN OYNAR Kİ BİRİLERİ BİR YERDE ÇAREMİZİ FIKIIIR FIKIR KAYNATIP BİZİM İÇİN HAZIRLIYORDUR.
☺☺☺☺☺☺☺☺
Nerimanlar'ın evinde...
Neriman: Ben o kızı buldum.Her şeyi düşündüm Sinan.Bugüne kadar Ömer'e bin tane kız denedik,hiçbirini beğendiremedik.
Ama bu defa kızı Ömer'in tercihlerine göre eğiticez.Sinan:Bir dakika!Yani siz diyorsunuz ki Ömer'in aşık olacağı kızı bayağı böyle yaratıp onun karşısına çıkaracağız.(Necmi tam üzerine bastın dercesine elini Sinan'a işaret etti)
İkisi masum masum kafalarını salladılar.
Sinan:Valla bana pek inandırıcı gelmedi.
Neriman:Dur ben seni inandırayım.(diyerek Sinan'ın yanına oturdu.)Bütün iş kızı,Ömer'in burnunun dibine sokmakta.
Necmi:Biliyorsun Ömer,içine kapanık, işkolik çocuğun teki,yalnızların şahı,hiçbir sosyal hayatı yok.Masadan su içmek için bile kafasını kaldırdığında o kızı görmeli.
Neriman:Hatta suyu o kız vermeli.
Necmi:Evet.
Sinan:Anladım, şey Aslı'yı diyorsunuz
Kızı,asistanı Aslı'nın yerine koyucaz.Çünkü işte kahvaltısından tu-
tunda işte suyuna kadar hep o ilgileniyor.Ne biliyim,programını o yapıyor...Ömer nereye gitse yanında.Necmi Bey konuyu yine Yasemin'e getirdi.
Necmi:Bak bak aşk insanın kafasını nasıl da çalıştırıyor.
Neriman:Afferin sana Sinan.Evet,kızı,Ömer'in yanına asistan olarak koyucaz.Ondan sonra da Ömer'i kıza aşık etme hamlelerini bir bir planlayacağız.
Necmi Bey mutlu son yapmak istercesine...
Necmi:Sonra da gelsin çifte düğün.Senle Yasemin,Ömer'le o kız.
Neriman da başını sallayarak onaylıyordu.
Neriman:Ee,beşli reşat altınlar da Neriman Abla'nızdan.O takacak,di mi?(tüm şirinliğiyle sorsa da Neriman buna çok bozuldu, o cimri,parasını verir mi hiç,beş kuruş bile vermez)
Neriman ise durumu kurtarmak için sadece Sinan'a dönüp gülümsemekle sonra da arada bir Necmi'ye kızgın bakışlar atarak kurtardı.
Arada çok kısık bir sesle söylediği bir "tabi canım" vardı sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavisi Eksik Ruh
Teen FictionBir insandım.Sonra aşık oldum.Daha sonra yıkıldım.Yıkılışım ve ruh sağlığımın sona ermesi,mutluluklarım,ağlamalarım.. Sessiz çığlıklarım.. Mavi kalbim vardı.Gitti.Ruhumun mavisi eksik artık.Çok konuşurdum diye kızardı bana Mavi Kalp.Şimdi gitti,konu...