Nazlıcan ve Derya kendi kendilerine konuşuyorlardı,Defne ile de tanış değillerdi.
Nazlıcan ve Derya oturarak kahve içerlerken,Defne ayakta simidini yiyordu.O sırada Neriman'ın Defne'ye bir şeyler öğretmesi için tuttuğu Vedat, Defne'nin yanına geldi.Hiç tanışmamış gibi yaparak,
Vedat:AA!Merhaba,ben Vedat.
Defne'ye elini uzatınca,Defne elindeki susamları temizleyerek elini uzattı.
El sıkıştılar.Vedat: Ee,I te menegar.(anlayamadım tam olarak,pardon.) Siz herhalde Ömer Bey'in yeni asistanısınız değil mi?
Defne,ağzında bir dolu simitle kafasını salladı.
Vedat:Heh heh!İi,kolay gelsin,kolay gelsin.Hadi siz kaynaşın.
Diyerek kızların tanışmalarını sağladı.Kızlar hemen Defne'ye döndüler.
Derya ve Yanındaki Arladaşı:AA!
Derya:Siz..Ömer Bey'in asistanı olduğuna göre şey..Bizim çılgın fotoğrafçı Koray'la,Ömer Bey tartışmışlar,doğru mu?
Defne:(bir yandan simidini yiyerek)Bu konu ile ilgili konuşmamam gerekiyor galiba.
Derya:Bak,Ömer Bey acayip ayrıntıcıdır.Koray delinin teki zaten.
Böyle zamanlarda sık sık kavga ederler.Daha doğrusu, Ömer Bey diyeceğini der.Koray da arkasında sinir krizleri geçirir.(Derya eliyle yelpaze yaparak Koray'ı taklit edince,
Defne ve diğer kız da gülüştüler)Defne, o sırada,biraz ilerideki,camdan dolayı içeriyi gösteren odada telefonla konuşan Sinan Bey'in fark etti.Eliyle masadaki bir eşyayla oynuyordu.
Defne:Bu,Sinan Bey ortak mı?
Derya:(Derya da Sinan Bey'e doğru baktı,sonra Defne'ye döndü) Evet.İdari işlemlerden sorumludur daha çok.
Yaratıcı kısım,Ömer Bey'in.İşletme,
pazarlama gibi işler de Sinan Bey'in yeridir.Defne:Yasemin Hanım?
Derya:Konsept danışmanı o.Altı ay önce falan transfer oldu buraya.
Ama,iki ortağın da gözdesi.Derya'nın Arkadaşı:Hiç de bile. O,Ömer Bey'e asılıyor.Sinan Bey de ona asılıyor.
Derya:Sinan Bey biraz çapkındır.
Defne:A!Sahi mi ya!Hiç öyle görünmüyor yani çok harika biri gibi görünüyor,çok da kibar.(Sinan Bey ise o sırada insan heykeline benzeyen eşyanın kolunu çıkardı,yanlışlıkla)
Sinan Bey,heykelin kolunu geri takmaya çalışınca,kol yine masaya düştü.Sonra biri gördü mü diye etrafa bakındı.Sonra tekrar takmaya çalıştı.
Derya:Kibar olmasına kibar tabi,evet.
Defne:Ben kibarlığın, hayatta çok önemli bir meziyet olduğuna inanıyorum.Yani sonuçta takdir edilmesi gereken bir şey...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavisi Eksik Ruh
Teen FictionBir insandım.Sonra aşık oldum.Daha sonra yıkıldım.Yıkılışım ve ruh sağlığımın sona ermesi,mutluluklarım,ağlamalarım.. Sessiz çığlıklarım.. Mavi kalbim vardı.Gitti.Ruhumun mavisi eksik artık.Çok konuşurdum diye kızardı bana Mavi Kalp.Şimdi gitti,konu...