1. BÖLÜM (24)

80 5 0
                                    

Passionis(Ömer ile Sinan'ın ayakkabı şirketinin adı)'de ayakkabı çekimleri yapılıyordu.
Koray da fotoğrafları çekiyordu.

Koray:(mankene)Gayet güzel..gayet güzel..süper..süper..hah..gayet güzel(falan diyerek övüyordu, ardından)Saç.

'Saç' kelimesini duyunca bir adam geldi ve mankenin saçını düzeltmeye başladı.Koray talimatlar vermeye devam etti.

Koray:Biraz düzelt..düzelt düzelt..tamam,hah.Tamam sağol hayatım.

Ve çekmeye devam etti.

Koray:Harikasın..harikasın,bak bu ayakkabılarla kendini inanılmaz özgüvenli hissediyorsun..Süpersin Özge'cim.Süpersin.

Ömer Bey gelmişti.

Koray:Harikasın.Bura...buraya bakar mısın yandan?

Özge de Koray ne diyorsa yapıyordu.

Ömer:Koray,bir saniye bakar mısın?

Diyerek yanına çağırdı.

Koray:(gözünü Özge'den ayırmadan)
Tabiki.Hem Özge'cim de biraz dinlenmiş olur,yorduk sabah sabah.

Özge'ye oturak getirdiler.Koray da Ömer'in yanına gitti.

Ömer:(eliyle göstererek)Koray bu kız ne?

Koray:Tanımıyor musun Özge'yi?

Ömer:Tanımıyorum.

Koray:Özge Kaymakçı.Bak var ya normalde bu saatte asla gelmez,kırmadı bizi(Ömer kıza bakarak gözlerini devirdi).Ayrıca on çift ayakkabı hediye ettik.Tabii kaşesine ilaveten.

Ömer:Koray,bu kız bizim ayakkabıları giymesin.

Koray'ın gözleri faltaşı gibi açıldı.

Koray:Ne!!!!?

Ömer:(eliyle göstererek)Giymesin, istemiyorum.Sevmedim,bu ne?

Koray:Ömer yapma Allah aşkına.Ya ben bu kızı ayarlayana kadar canım çıktı.Hem ayrıca menejeri var ya beni keser keser.Hem ben sana bunu onaylatmıştım.

Ömer: (elini Koray'a doğru sallayarak)
Fotoğrafını onaylattın.Şimdi bayağı görüyorum(Özge'yi gösterdi) fotoshopluymuş.

Koray:Ya güzel kız,nesini beğenmedin?Anlamıyorum ki!

Ömer:Gel.(Koray'la beraber kıza bakmaya başladılar) Bi kere boş bakıyor,yani gözlerinin arkasında bir beyin olduğuna ikna olamıyorum,dizleri kötü,duruşu çiğ,yeterince özgüvenli durmuyor,bir de dikkat ettim,kendini sana satmak,beğendirmek gibi bir çaba içersinde.Koray,kadın dediğin seçilmez,seçer.İstemiyorum başka birini bul.

Koray:Diyosun.

Ömer:Yaaa.(diyorum,anlamında. sonra oradan uzaklaştı)

Koray:(arkasından)Tamam.Ben sana gün içinde birkaç örnek hazırlarım,beraber bakarız.

Ömer el sallamakla yetindi.

Koray:Allah'ım ya delircem ben.(diyerek Özge'nin yanına gitti.)

Mavisi Eksik RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin