Neriman,Necmi ve Sinan karşılıklı oturmuşlardı.Mine(Hizmetçi) elinde tepsiyle içeri girdi.Neriman ve Necmi güldü.
Necmi: Kahvelerimiz de geldi.
Sinan kendisine uzatılan tepsinin içindeki fincanlardan birini aldı
Sinan:Teşekkürler.
Mine:Afiyet olsun.(sonra Necmi'ye uzattı)
Necmi: Sağol kızım.
Mine:(Neriman'a uzattı)
Neriman:(gülerek)Su istemez(kısık sesle)
Sinan 'ne söyleyecekseniz söyleyin' manasında gülümsedi vurgulayarak.
Neriman ve Necmi de aldırmayarak ona gülümsediler.
Sinan yine gülümsedi(vurgulayarak)
Ve artık dayanamadı.Sinan:Neriman Hanım,Necmi Bey.
Anlatmayacak mısınız bana konuyu?
Nedir bu Ömer'den gizli olan şey ?
Merak ettim doğrusu.Neriman ve Necmi kahkaha patlattılar (yalandan)
Neriman:Ay hep söylerim,âlem çocuk bu Sinan.Tatlı dilli,güler yüzlü...
Sinan,ne oluyor dercesine bakıyordu.
Neriman:Yasemin'in yerinde olsam çoktan sana abayı yakmıştım yani.
Necmi:Yani bende,kesinlikle!
....Eeeee..yani şey demek istedim Sinan'cım.Ben birkaç kere şirkete uğradığımda (Sinan şaşkın şaşkın bakıyordu) Yasemin Hanım'ı gördüm.
..Yasemin Hanım çok hoş bir kadın yani ne yalan söyliyim.Ben ikinizi birbirinize çok yakıştırdım.Necmi Bey yakıtşırdığını göstermek için iki elini yan yana getirmek istedi ama yan yana olmadı.Ters oldu.Sonra hemen düzeltti.
Necmi:E..Ama yani yazık olmuş.
Neriman:AA!Niye yazık olsun canım,Sinan'ın Ömer'den ne eksiği var.
Necmi:Eh
Sinan şaşkın olmayı sürdürüyordu.
Bir şeyler söyleyecekti de söyleyemiyordu gibisinden.Neriman:Gerçi,Sinan Ömer'in hep bir adım gerisinden gider.Yani hep düşünürüm neden Sinan Ömer'in gölgesinde yaşar?
Necmi ciddiyetle.
Necmi:Neden.
Neriman:Boş vakitlerimde oturur bunu düşünürüm.
Sinan daha fazla dayanamadı.
Sinan:Iı!Bir saniye, bir saniye.(eliyle durun işareti yapar) Ben..... Siz beni neden buraya...
Neriman:Ah Sinan'cım var ya geceleri uyuyamıyorum.
Sinan neden diyordu gözleriyle.
Neriman: Çarpıntılar tutuyor.Yatakta böyle beş dönüyorum,beş.Necmi Abi'n de çok endişeli.
Necmi:Ya gerçekten çok üzülüyoruz.Bu çocuk öldürecek üzüntüden bizi.
Sinan'ın artık sinirleri bozuldu.
Sinan:Hangi çocuk??!!
Necmi Bey afalladı.
Necmi:(Neriman'a döner)Hangi çocuk?(düşündükten sonra tekrar Sinan'a döndü) Ömer işte,Ömer.Yani biz Ömer için yaptığımız tufayı...eee ...plan,plan.....(sonunda toparladı) Ömer'in durumuna çok üzülüyoruz.Yani gerçekten çok üzülüyoruz.
Neriman bu duruma açıklık getirdi.
Neriman:Ya Ömer'in evlenmesi gerekiyor Sinan,hemde hemen.
Sinan yarım saatten beri anlamaya çalıştığı şeyi anlama rahatıyla...
Sinan:Haah! (Bu konudaki engin bilgilerini söylemek için fincanı masaya koydu) Şimdi bakın..Ee..biz buradan kutuplara ne kadar uzaksak işte Ömer de evlenme fikrine o kadar uzak.
Yani Neriman Hanım sanki bilmiyormuş gibi,yine aynı konu.Neriman: Ama bu sefer durum ciddi Sinan'cım.
Necmi: Çok.
Neriman:Hulusi Babacığım,Allah başımızdan eksik etmesin...
Necmi:Amin.
Neriman: Ki kendisi zaten başımızdan hiç eksik olmuyor.
Daha bu sabah ziyaret etti.Ve bir görsen bir ricalar,bir ricalar Ömer'in evlenmesi için (işte bu yalan,ne ricası adam resmen emretti) E biz de tabi onu kırmak istemiyoruz.Olayları anlamayan Necmi atıldı
Necmi:Yani köşk meselesi çok ciddi Sinan.(Neriman korkunç bakışlar atınca Necmi hemen düzeltir) Yani babam çok ciddi.Ve Ömer'in durumuna çok üzülüyor.
Sinan:Ömer benim de kardeşim (değil,kardeşim sayılır demek istedi)
ben de onun evlenmesini çok isterim ama (gülerek) ama adamın alakası yok yani,nasıl olacak ki?Neriman: Ne olacağını ben sana söyliyim. Yasemin bir an önce Ömer'e yüzüğünü parmağına taktıracak.
Necmi:Heh!Sen de o zaman şap gibi kalırsın(ortada).Nikahına Beni De Çağır Sevgilim şarkısını artık nerenden söylersen söylersin.
Neriman: Böyle bir şey olmasını ister misin Sinan?
Sinan neşelendi,ve harika bir soru sordu.
Sinan:Siz ister misiniz?
Neriman vs Necmi: Aoaaaoaoa!Hayır hayır hayır!
Sinan istediğini almış bir şekilde eveeet anlamında başını salladı.
Neriman: Zaten Yasemin bizim ailemize uygun bir kız değil.
Necmi:Hiç.
Neriman: Yani aslında Yasemin, çok aklı başında, çok düzgün, çok güzeel bir kız.Ama şimdi senin Yasemin'e karşı olan duygularını bilip de bizim böyle bir şeye aracı olmamız vicdana sığmaz(yalana bak yalana).Bizim vicdanımıza sığmaz.
Sinan:Peki ama ikisi birbirini severse...
Neriman:(güldü) Yok,sevemez,çünkü biz denkleme yeni bir kız sokuyoruz.
Necmi:Evet 'soktu'.
Sinan:(bir de bu çıktı başımıza der gibi) Haah!
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavisi Eksik Ruh
Teen FictionBir insandım.Sonra aşık oldum.Daha sonra yıkıldım.Yıkılışım ve ruh sağlığımın sona ermesi,mutluluklarım,ağlamalarım.. Sessiz çığlıklarım.. Mavi kalbim vardı.Gitti.Ruhumun mavisi eksik artık.Çok konuşurdum diye kızardı bana Mavi Kalp.Şimdi gitti,konu...