1. BÖLÜM (25)

88 8 6
                                    

Neriman: Bizimkisinin,yani adamın çok büyük bir şirketi var.Eğer teklifimi kabul edersen onun şirketinde asistan olarak ve 'onun asistanı' olarak işe başlicaksın.Her şeyiyle sen ilgilenceksin.

Defne:Niye ya?Adam asistan mı seviyor?

Neriman: Uf!(bağırarak) ona yakın olmak için asistan olcaksın şekerim!Yani P.E. , Hersenal Asistan.Kişisel asistan.

Defne:Ay yok!Ben iki günden beri yeterince macera yaşadım zaten!Size çok teşekkür ediyorum,zahmet oldu.İyi günleeeer(hızla uzaklaştı).

Neriman:Dört yüz!

Defne durdu.

Neriman: Sana tam dört yüz bin lira veririm.

Defne,kendi kendine 'yuh' dedi.

Defne:(hala arkası dönük,ama duruyor)Dört yüz mü!!?Lan dört yüz bizim mahallenin toplam cürosu be.

Sonra kafasını geri çevirdi,ardından vücudunu da geri çevirdi ve tekrar Neriman Hanım'a doğru yürümeye başladı.

Defne:Siz o kadar zengin misiniz ya?

Neriman oradan sırıttı.

Neriman: (güldü) Gel otur şöyle.

Defne,pek istemese de tekrar Neriman Hanım'ın yanına oturdu.En azından abisi için bu paraya ihtiyacı vardı.

Neriman:Dinle,yapman gerekenleri sana tek tek anlatıcam,sen de onu kendine aşık edip evleniceksin,plan bu,basit ve kusursuz(dedi gururlu gururlu)

Defne,güldü.Bu sefer gerçekten merak ederek,

Defne:Ee,sonra?

Neriman: Sonra evleniceksiniz!E evlendikten sonra da basıp gidiceksin.Pılını pırtını toplayarak ortadan yok olcaksın.Finish!

Defne:(güdüyordu)Ayy ne tatlı anlattınız ya,hemen yapalım.

Neriman:Öğreneceğin ne çok şey var!?

Defne:Hayır niye başkası değil de ben?Belli ki zenginsiniz,etrafınızda bir sürü fıstık gibi kız vardır,gidip onları ayarlayın canım!

Neriman: Var bi bildiğim diyelim.Ay!Sen iyice düşün taşın.İstersen yarın cart diye avansını da yatırırım.Hayatının fırsatı bu,bence kaçırma derim.

Defne:Şey peki adam kim?

Neriman: (güldü) Teklifi kabul edip yanında asistan olarak çalışana kadar öğrenemezsin.
Benim vaktim bittii.Al!(eline kartını uzattı) Cevabını bekliyorum.AA!

Defne: (arkasından) Deli midir?Sulu mudur?

Mavisi Eksik RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin