Kath Tomlinson POV
Mam ik ben er echt klaar mee!!!! schreeuw ik. Ik was net wezen shoppen, er kwam een meisje naar mij toe en vroeg: "ben jij niet het zusje van Louis Tomlinson???". Wat is er dan schat? vroeg mijn moeder. Ik wordt altijd gezien als het zusje van.... en niet als Kath Tominson. Kath wat is er? vroeg Louis toen hij naar benede rende. Wat denk je!!! IK BEN ALTIJD HET ZUSJE VAN.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik ren naar boven en val boos op mijn bed. Ik doe de deur opslot. Ik wil dit niet meer. Ik wil dat mensen me gewoon zien als Kath. Ik ben wel blij voor Louis maar dit is ook niets voor mij. Ik ben net zo goed bevriend met Harry als Louis. Zal ik hem bellen??? Nee ik doe het toch maar niet.
Louis Tomlinson POV
Waarom doet ze zo gestresst???? Wat denkje schat jij bent hier de beroemde jongen en zij is het zusje van.... zegt mijn moeder. Ik ga wel even met haar praten zeg ik. Ik loop naar haar kamer. SH*T ze heeft de deur opslot gedaan. Gelukkig weet ik waar de reserve sleutel van alle deuren is. Ik loop naar beneden naar de hal en pak de sleutel. Ik loop naar haar kamer en maak de deur open. Heel zachtjes loop ik naar binnen. Louis ik heb je wel door hoor zegt ze. Ik spring op haar bed en ga voor haar zitten. Wat is er nou???? vraag ik. Nou jij krijgt alle roem en aandacht en ik wordt gezien als het zusje van Louis Tomlinson zegt ze. Dan doe jij toch volgend jaar ook mee aan X-factor!!!!! Wat???? zegt Kath. Nou jij kan ook heel goed zingen en dan kan je je eigen leven beginnen. Ja maar dan ben ik nogsteeds het zusje van.... zegt ze. Ik zie dat ze het echt heel vervelend vindt. In eens krijg ik een geniaal idee. Je verandered je achternaam!!!!!!!!!!!!!!!!! schreeuw ik. Ik wat dan vraagt ze??? In....In.....Lorys, dat klingt leuk Kath Lorys. Maar dan zie ik er nogsteeds hetzelfde uit zegt ze. Ik zie dat ze een lach op haar gezicht krijgt. Dan verf je je haar in de kleur blauw of geel. Nee roze!!!!!! schreeuwt ze.
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanficdit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...