Part 26

348 11 1
                                    

Katie Lorys POV

Ik wordt wakker, ik heb de hele nacht naast Niall gelegen. Ik sta op en loop richting de kamer van Harry. Ik doe zachtjes de deur open en zie Louis slapen op een stoel. 'Louis'zeg ik zacht terwijl ik heb wakker probeer te schudden. Langzaam wordt hij wakker. Ik kijk naar Harry, zijn mooie krullen lieve lippen, hoe hij daar ligt ik breek van binnen. Ik draai me om en kijk Louis aan. Hij trekt me in een knuffel. Ik probeer niet te huilen maar het mislukt en ik barst in tranen uit. Ik voel een traan in me nek vallen. Ik duw Louis iets van me af en zie ook dat hij huilt. Na ongeveer 5 minuten laten we elkaar los. We gaan beide aan een kant bij Harry zitten. 'Het is mijn schuld'zeg ik zacht. 'wat?'vraagt Louis. 'Het is mijn schuld'zeg ik nu iets harder. 'Waarom?'vraagt Louis. 'Hij vindt mij waarschijnlijk nog steeds leuk en ik zit de hele tijd bij Zayn en ik weet niet wie ik leuker vindt en hij ligt nu door mij ook hier..'zatel ik achter elkaar door. 'Het is niet jouw schuld'zegt Louis. Ik kijk naar beneden ik durf hem niet aan te kijken.

Zayn Malik POV

Ik zit thuis op de bank. Harry ligt in het ziekenhuis. Het klinkt bot maar het maakt mij niet uit hij kan Katie nu teminste niet van me afpakken. Altijd als ik iemand leuk vindt pakt Harry haar van me af en soms letterlijk. Ik ben beetje mijn twitter aan het bekijken, ik zie allemaal berichten voor Niall en Harry ik wordt er gek van. Ik zet mijn twitter uit en ga naar mijn gallerij, ik zie allemaal foto's van mij en Katie ik wordt er  blij van. Ik loop naar mijn kamer en zie een shirt van haar liggen. Ik wil naar haar toe maar ik wil niet naar Harry. Maar straks wordt Harry wakker en dan wordt zij weer verliefd op hem, die gedachte spookt door mijn hoofd. Ik moet haar gewoon weg houden bij Harry!

_____________________

Nieuw stukje!!!!!

wat vinden jullie??

Wel beetje gemeen van Zayn denken jullie dat Katie weg blijft bij Harry??

Als jullie het leuk stukje vonden vote dan dit hoofdstuk of laat leuke comment achter dat wou ik heeeeel leuk vinden!

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu