part 8

784 32 15
                                    

Kath Lorys POV

Ik wordt wakker in Louis armen. Hij slaapt nog. Dan herinner ik me alles weer van gisteravond en ik barst weer in tranen uit. Louis wordt wakker. En trekt met gelijk weer in een knuffel. Rustig Kath alles komt goed probeert hij mij te troosten maar het helpt niets. Kom je mee naar beneden vraagt Louis. Ik weet het niet???? Ik kom wel wat te eten naar boven brengen zegt lou. Kan Niall het even naar boven brengen dan kan ik hem even spreken wil jij het wel even melden mij Li en Harry zij moeten het ook weten. Oke Kath is goed zegt Lou en hij geeft met een kus op mij voorhoofd.

Niall Horan POV

Niall wil jij dit even naar Kath brengen. Ik loop naar Louis toe. Hij heeft net verteld wat er is gebeurt. Moeten we het haar niet vertellen??? vraag ik twijfel achtig. Dan komt Harry de keuken in. Louis schopt me zagt. Dan loopt Harry weer weg. We kunnen haar toch nu niet vertellen dat jij eigenlijk haar echte broer bent zegt Louis fluisterend. Ze moet het toch weten zeg ik. Ja maar niet nu denk toch eens even na zegt Louis. Louis duwd het dienblad in mijn hand en ik loop naar boven.

Kath Lorys POV

Dan komt Niall naar boven. Ik heb het gehoord zegt hij twijfel achtig. Ik begin gelijk weer te huilen. Niall zet het eten snel op het bed neer en knuffelt me. het voeld zo vertrouwd als hij mij een knuffel geeft. Kijk me eens aan zegt hij. Ik kijk hem aan. Het voeld net of hij mijn 2e broer is. Alles komt goed oké?? zegt hij. Oké, I trust you zeg ik en ik kijk recht in zijn ogen. Nu heb ik honger. hij geeft me het dienblad. er liggen 3 croisantjes op een bakje fruit en thee. terwijl hij mij het dienblad geeft pakt hij zelf een croisantje en neemt er een hap van. HÉ die is van mij en ik probeer hem af te pakken. Dan propt hij hem in een keer in zijn mond. Dat is niet eerlijk HORAN!!!!! zeg ik. Dan pak ik de andere 2 croisantjes en prop ze tegelijk in mijn mond. Hahahhahaha kan ik ook hoor maar dan beter dan jouw zeg ik.  

___________________________________

Nieuw stukje!!!!!!!!!!!!! Ik was op vakantie dus ik heb even niet geschreven

ik ga weer verder na 12 comment

x'jes Aurora 

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu