part 2

1K 38 4
                                    

Kath Tomlinson POV MAM!!!!!schreeuw ik terwijl ik met Louis de trap af ren. ja schat wat is er. Louis heeft een geweldig idee vertel maar Lou. Nee het is jouw leven zegt hij. Oke mam mag ik mijn achternaam veranderen en mijn haar verven en bij de jongens wonen????? he dat was niet het idee zegt Louis. vanaf nu wel!!!!! zeg ik. Hoe wil je dan gaan heten lieverd?vraagt mijn moeder. Lorys Kath Lorys. Wat een mooie naam Oke het mag allemaal omdat ik weet dat je het zo vervelend vindt. zegt mijn moeder. Dankje mam je ben de liefste. mag ik nu met Louis alles gaan regelen????? Ja gaan jullie maar zegt ze. Kom Lou eerst mijn haar verven. we rennen richting de gang. Wacht eerst Harry bellen. zeg ik. bel dan ook gelijk de rest dan gaan we met zijn alle stelde louis voor. Bel jij maar Lou. terwijl louis aan het bellen is maak ik nog 1 keer een foto met mijn bruine haar. Louis kom eens. we maken een super geken foto. dit zal ik nooit meer vergeten bro. dit zal een van de laatste keren zijn dat ik hem in het openbaar broer noem. Lou als iemand vraagt waar ik ben zeg maar dat ik een studie heb in Amerika Oke? Oke en hij geeft me een kus op mijn wang.

Louis Tomlinson POV

ik geef haar een kus op haar wang. dit is waarschijnlijk een van de laatste keren openbaar. In huis kan ik haar wel gewoon zien als zusje maar buitens huis niet. we stappen in de auto en rijden weg. We hebben bij de kapper afgesproken. wat zou de rest er van vinden dat ze bij ons komt wonen??? Zayn vindt het vast niet zo erg hij vindt haar al leuk sinds de eerste dag.

______________

wat vinden jullie van mijn boek???

ik ga verder na 5 votes en 2 comments

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu