part 30

270 12 1
                                    

OMG dit is al hoofdstuk 30 aaaah!!!!

________________

Niall Pov

Zayn en Liam zijn eten halen, Louis is bij Harry en Katie zit bij mij. Ik zucht. Katie ligt op mijn borst. 'I love you' zeg ik. 'I love you to bro' zegt ze. Ik strijk me mijn hand door haar haar. 'Kat?' vraag ik. 'ja' zegt ze. 'met wie heb je nou iets?'. 'Zayn' zegt zr rustig. 'van wie hou je meer?' vraag ik dan. ze haalt haar schouders op en begint te snikken. 'Sis rustig maar' zeg ik terwijl ik haar probeer te troosten. 'ze hebben beide hun plus en min kanten' zeg ik als ze weer iets rustiger is. 'oke zullen we het op een rijtje zetten?' vraag ik. 'goed' zegt ze lachend en gaat zitten.

'eerst Zayn' zeg ik. 'hij is zorgzaam' zegt Katie, 'lief, beschermende en vooruitstrevend' zegt ze. 'maar' zeg ik. 'hij is ook bad zoals we het maar noemen, doet soms beetje onhandige dingen en denkt veel aan zichzelf' zeg ik. 'klopt' zegt Katie. 'nu Hazza' zeg ik lachend. 'sociaal, lief, actie ondernemend en hij laat je speciaals voelen' zegt Katie. 'soms te veel aan de buiten wereld laten zien, soms te open en niet te vergeten...' zeg ik. 'he love sex' zeggen we samen lachend in koor. 'zo hier is het gezellig' zegt Liam als hij binnen komt. Ik krijg mijn eten en eet het samen met Katie op. 'het is jouw keuze ik kan je alleen helpen' fluister ik in haar oor.

________________

new part!!!

vote dit stukje of schrijf leuke comment dan ben ik heel blij ;P

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu