Kath Lorys POV
Ik storm de keuken in. WAT IS DIT ALLEMAAL???? schreeuw ik terwijl mijn tranen over mijn wangen lopen? Niall kijkt naar Louis. Kath dit is niet wat het lijkt zegt hij. Wat is het dan wel zeg het dan!!!! Kath wordt eerst eens even rustig dan vertellen we je alles zegt Louis. Louis Tomlinson ik wil het nu weten je hebt je hele leven al tegen me gelogen wees nu maar eens eerlijk schreeuw ik. Ondertussen zijn de andere jongens al komen kijken wat er aan de hand is. What's going on zegt Liam. Jongens we moeten iets vertellen zegt Niall en we gaan met zijn alle aan tafel zitten.
Niall Horan POV
Ik vindt het zo moeilijk om dit tegen ze te zeggen. Ik kijk Louis aan hij begrijpt dat ik het niet durf te zeggen. Jongens, Kath het is misschien verwarrend maar Ik ben niet Kath haar broer maar Niall is je broer Kath zegt Louis rustig. De jongens kijken ons aan alsof ze net een geest hebben gezien. Niall... is dit zo vraagt Zayn. Ja zeg ik terwijl ik naar beneden kijk. Als ik weer druf te kijken zie ik dat Harry in eens naast Kath zit. Ze kijken allebij best een beetje boos. Kom Kath zegt Harry. Wacht schreeuw ik. Wat heb je nog te zeggen Horan zegt Kath boos. Het...het spijt me we moesten het eerder zeggen maar na alles wat er is gebeurt en zo. Sorry heeft geen zin meer Horan je hebt ervoor gezorgt dat mijn hele leven kapot is. Harry waar ga je met haar naar toe vraagt Louis. Naar mijn huis zegt Harry bot. Harry pas op hoor ik weet alles zegt Louis. Dan komen mijn tranen op en ik ren naar boven ik trek het niet meer. Ze was verliefd op me, ze was verliefd op haar broer. dat is het enigste dat door mijn hoofd heen spookt.
Kath Lorys POV
Nu zit ik in de auto met Harry. Ik kan het nog steeds niet geloven. Kath??vraagt Harry. Ja wat is er. Ik moet je iets vertellen zegt Harry en hij rijd een parkeer plaats op. wat is er??? Ik...IK zegt Harry en dan ineens zoend hij mij. Ik duw hem van me af. Harry??? vind....vindt je mij leuk??? Ja Kath al vanaf het begin dat ik je zag zegt Harry. Ik kijk in zijn groene ogen maar ik voel niet dat gene dat ik bij Niall voel. Dan zoen ik hem. Harry ik moet je ook iets vertellen. wat is er Kath zegt Harry. Ik was eerst verliefd op Niall maar hij is nu mijn broer. Harry kijkt me raar aan. Maar vindt je mij ook wel leuk vraagt Harry. Natuurlijk jij bent veel beter dan hem lieg ik. Dan zoenen we nog even verder.
______________________
Héeee had even zin om een stukje te schrijven. maar ik heb niet zo heel veel tijd volgende week probeer ik vaker uptedaten.
ik ga in iedergeval verder na
35 comments was ook vorige keer maar we zitten nu aan de 32 dus nog maar 3!!!!!!!!
x'jes Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...