part 38

45 2 0
                                    

Katie POV

Ik lig samen met Louis in bed. Ergens ben ik bang om morgen naar mam toe te gaan. ik lig wat te piekeren en te denken. Mam heeft mij altijd gesteund in alles wat ik wou ik wil er gewoon echt voor haar zijn. En ja het klopt ze is misschien niet mijn echte echte moeder maar zo voelt het wel! Niall is ook over gekomen. Zachtjes stap ik uit bed en loop naar hem toe. Ik schud hem zacht wakker. Hij opent zijn ogen en kijkt op de klok. "het is 5:35" zegt hij slaperig. Ik kruip bij hem in bed. "lucht je hart eens even" zegt hij. Ik begin te vertellen hoe moeilijk ik het eigenlijk vindt. Ik zit met mam die niet eens mn echte moeder is, zayn en harry, ik heb gewoon heel mijn leven zelf overhoop gegooid. "kon ik maar terug naar hoe het was voor ik veranderde"zeg ik zuchtend. "zou je dat echt willen?' vraagt Niall. Ik lach naar hem, 'ja misschien wel ja'. Hij strijkt door mijn haar en ik val langzaam weer in slaap.
's ochtends vroeg sta ik al weer vroeg met Louis bij het ziekenhuis. We lopen rustig naar binnen en ik zie mam liggen. Ze kijkt naar me en begint te lachen. Ik knuffel haar. Dit voelt zo alsof we weer heel veel jaar terug in de tijd gaan. 8 jaar geleden heeft mam een ongeluk gehad. gelukkig heeft ze het overleefd met onder andere donor organen. Maar nu begint het lijf tegen te sputteren. Mam kijkt naar m'n buik. "wie mag de gelukkige zijn?'vraagt ze. Ik begin gewoon spontaan te huilen. Mam trekt me op haar bed en Louis legt het uit. 'je lijkt op je echte moeder'zegt ze. ik kijk haar verward aan. 'ja kijk jij was ook een foutje, je kon van Niall zijn vader zijn of van een collega, je moeder vond het zo lastig dat ze samen met je vader, die uit eindelijk ook de echte bleek te zijn, heeft besloten om je aan ons te geven. Er wordt op de deur geklopt, Niall staat daar. Louis maak een beweging dat hij binnen kan komen. Hij heeft croissantjes mee genomen. Iedereen krijgt er een en mam vertelt verder. 'Toen er dus naar buiten kwam dat Niall en Louis samen in 1D gingen was er wel stress hoor hahaha. Maar ja alles is daar in gelukkig goed gekomen' zeg ze lachend. Ik lach ook. 'mam, wil jij bij de bevalling zijn?' vraag ik dan zenuwachtig. 'tuurlijk schat, wil je dat er nog meer mensen bij zijn?' zegt ze. "Niall, Louis?' beide knikken ze dat ze komen. 'Niall wil je je moeder ook vragen?' ik zie dat hij lacht en belt gelijk. "check' zegt hij. er kan nu niets meer mis gaan.

_________________________

nieuw hoofdstukje!


Lots of Love, Aurora x

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu