part 17

466 17 3
                                    

Zayn Malik POV

Zayn...Zayn hoor ik terwijl ik een beetje door elkaar wordt geschud. Dan hoor ik wie het is Katie. Langzaam wordt ik wakker. Zayn wordt nou wakker zegt ze. Ik kijk haar aan, wat is ze mooi haar ogen haar stem. Langzaam sta ik op, ik werp snel een blik door de kamer en zie dat er niemand ik, zal ik haar een kus geven??? Dan kijk ik nog een keer naar haar, de enigste die hier nu nog meer in de kamer is behalve ik en Katie is Niall maar Niall weet toch van niets denk ik bij mezelf. Dan druk ik mijn lippen op die van haar.

Niall Horan POV

Alles om me heen is nog steeds wit dan komt er weer een beeld ik zie mezelf liggen in een bed en Zayn en Katie. ze staan tegenover elkaar ik zie Zayn naar haar kijken. Dan zie ik dat Zayn haar begint te zoenen. ZAYN DENK NA NIET NU!! schreeuw ik maar niemand die het hoort.

Harry Styles POV

Katie gaat Zayn even wakker maken hij was in slaap gevallen. Zo Hazza hoe ist nou tussen jou en Katie vraagt Louis vrolijk. Goed hoor zeg ik. Katie is nog steeds niet terug. Ik ga even wat drinken halen zeg ik. Ik loop langs het eettentje in het ziekenhuis en loop gelijk door naar Niall's kamer. Dan zie ik Katie en Zayn. Wat zijn ze nou aan het zoenen!!!! Ik kijk nog een keer goed en loop gelijk weg. Zonder dat ik het door heb loop ik langs Louis. Harry!! hoor ik Louis schreeuwen. ondertussen lopen er al tranen over mijn wangen. ik hoor voetstappen achter me en ik begin te rennen. zodra ik bij mij auto ben wil ik instappen maar ik wordt tegen gehouden. Ik wordt omgedraaid en zie dat het Louis is. Wat is er zegt hij? Ik begin gelijk te huilen. Louis doet de auto open en zorgt dat ik ga zitten en hij geeft me een knuffel en zegt het komt goed oke vertrouw er in.

__________________________

Weer een nieuw stuk

sorry heb niet heel veel tijd om ter schrijven maar nu heel even wel.

ik schrijf verder als ik denk ik in totaal 67 comments heb het zijn er nu 61 en anders als ik tijd heb.

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu