part 25

352 12 1
                                    

Louis Tomlinson POV

Ik rij zo hard als ik kan. Ik ben steeds aan het denken wat er gebeurt kan zijn, dan zie ik Harry's auto. Ik trap op de rem en spring uit mijn auto. Zijn auto ligt gekantelt en al het glas is gebroken. Als ik dichterbij ben zie ik Harry liggen. Ik probeer hem uit de auto te krijgen, hij zit onder het bloed. Dan hoor ik een auto stoppen. Ik zie dat iemand komt helpen. Ik kijk op en zie Liam. We halen Harry uit de auto en leggen hem in Liam's auto. Het ziet er niet goed uit, er zit glas in zijn arm, overal schaafwonden en hij reageerd nergens op. Ik trek mijn shirt uit en scheur hem in stukken, met de stukken probeer ik het te verbinden dat het minder bloed. Ondertussen rijd Liam zo snel mogenlijk weer naar het ziekenhuis. Als we er zijn tillen Liam en ik hem uit de auto en lopen naar binnen. Gelijk wordt er een bed gehaald en wordt hij mee genomen. Ik krijg tranen in mijn ogen. Liam en ik lopen richting Niall's kamer. Katie staat gelijk op. Dan begin ik te huilen en val op de grond. 'Louis wat is er'vraagt Katie bezorgt. 'Harry'zegt ik. 'Harry heeft een ongeluk gehad en wordt nu onderzocht'zegt Liam, je hoort een snik in zijn stem. Katie knuffelt me. 

Katie Lorys POV

Ik knuffel Louis terwijl en tranen over mijn wangen stomen. Eerst Niall, mijn broer, die in het ziekenhuis ligt en nu ook nog Harry! Als Louis weer beetje rustig is geworden ga ik weer bij Zayn zitten. Zayn legt een arm om me heen. Louis en Liam zien er beetje gebroken uit, dan kijk ik naar Zayn hij kijkt nog steeds het zelfde geen tranen in zijn ogen gewoon normaal, zou hij het niet erg vinden? Dan voel ik toch beetje woede opkomen, ik sta op en ga bij Niall zitten. Hij ligt er weer zo levenloos bij. Ik pak zijn hand en begin zo zacht te praten dat niemand het hoord. 'Niall alsjeblieft wordt wakker, Harry ligt nu ook al in het ziekenhuis, Zayn doet raar ik heb je hulp nodig'. Dan zegt Liam 'Wie gaat er mee naar huis ik trek het hier niet meer'. Zayn kijkt me aan en ik knik. 'Ik blijf bij Harry'zegt Louis. Liam en Zayn verlaten het ziekenhuis en Louis gaat naar Harry. Ik begin tegen Niall te praten: 'Misschien ben ik nog wel verliefd op Harry maar ook op Zayn, soms snap ik Zayn echt niet hoor hij deed zo normaal toen we kregen te horen dat Harry een ongeluk heeft gehad. Is dat raar dat hij gewoon normaal doet? Ik weet niet meer wie ik leuker vindt? Harry is knap, lief en hij is misschien we beetje een flirt maar dat vindt ik wel leuk maar Zayn is wat stoerder maar dat past wel bij me, ook knap en lief. Waarom is dit zo lastig?'. Ik sta op en ga naast Niall op bed liggen en val langzaam in slaap.

Niall Horan POV

Ik voel dat iemand naast me komt liggen. Ik weet dat het Katie is want ze heeft net een heel verhaal vertelt. Dan probeer ik mijn arm om haar heen te leggen en het lukt. Ik voel dat ze beweegt. 'Niall... Niall??'zegt ze. Ik probeer te antwoorden maar het lukt niet, ik probeer te bewegen of mijn ogen te openen maar het lukt allemaal niet. Ik voel me weer machteloos. IK voel dat ze haar hoofd op mijn borst legt, haar warmte voel ik door mijn hele lijf. Ik moet wakker worden ookal is het alleen voor Katie ze heeft me nodig.

_________________________

nieuw stukje!!!!!

wat vinden jullie???

Ik heb niet zo veel tijd maar heb vakantie dus probeer de hele vakantie te schrijven.

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu