part 9

675 27 4
                                    

sorry voor het lange niet updaten sorry sorry sorry. geen tijd veel huiswerk enz. 

maar heb nu weer een nieuw stukje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_____________________________________

Louis Tomlinson POV

Als Niall het nou maar niet verteld denk ik bij mezelf. Zayn zit alleen in de hoek voor zich uit te kijken. Ik heb niet eens medelijde met hem of zo. Harry komt ineens heel vrolijk binnen en rent naar me toe. LOUIS LOUIS LOUIS!!! schreeuwt hij als een klein kind. Wat!!!! zeg ik lichterlijk geëriteerd (als je dat zo schijft). Harry kijkt gelijk een beetje verdrietig. wat is er nou vraag ik ongeduldig. Harry begint weer te springen. Ik heb een verassing voor je!!!! Zeg nou gewoon ik hou het niet meer zeg ik terwijl ik uit mijn stoel spring. KOM MAAR!!!!!!! scheeuw Harry. Eleanor loopt naar binnen en ik ren op haar af. Ik begin haar gelijk te zoenen en te knuffelen. Als Eleanor met dan in een lange knuffel duwd vraagt ze zacht aan mij: Hoe is het met Katie????? Ik antwoord niet. Ze kijkt me aan en ziet het al, niet zo goed dus. Ik ga wel even naar boven zegt Eleanor. Is goed schat zeg ik, maar Niall is er ook. Oke sweet roept ze vanaf de trap.

Eleanor Calder POV

Zouden ze het al verteld hebben. Louis heeft me het verteld over dat Niall haar echte broer is. Ik doe de deur open en zie Katie en Niall gekke bekken trekken. Katie springt op. Eleanor wat doe jij hier???? Ik kwam gezellig even langs. Ik kijk naar Niall hij begrijpt me. Ik ga weer naar benede zie ik je zo nog Katie?? vraagt hij. Misschien weet het nog niet zegt ze. Gaat het een beetje??? vraag ik. Ze begin bijna weer te huilen. Rustig meid hij is je gewoon niet waard er lopen nog zoveel jongens rond op deze wereld zeg ik terwijl ze op mijn schouder aan het huilen is. Als ze weer rustig is zeg ik tegen haar: Kom je kan niet voor eeuwig boven blijven zitten. Ze staat op en loopt met me mee naar beneden. Als we beneden zijn zie ik Zayn pas in de hoek zitten. 

Zayn Malik POV

Ik hoor iemand van boven komen. Het maakt me niet uit het is vast Eleanor. Ik waag 1 blik naar de trap. dan zie ik Katie naar beneden komen. Ik wil opstaan maar ik kan het niet en ik begin onhoorbaar te huilen. Ik voel Louis' ogen in mijn rug branden. Ik probeer mijn tranen weg te vegen. en kijk naar Katie. Dan komt alles er in eens uit: Het spijt me zo ik ben gewoon een sukkel, Katie alsjeblieft vergeef me, Ik loop naar haar toe maar Louis duwt me terug en zegt: BLIJF VAN HAAR AF!!!. en duwt me dan terug in de stoel. Ik voel me klote ik ben haar gewoon niet waard! denk ik bij mezelf. Ik sta op en loop naar mijn kamer ik hoor iemand achter me aan komen. Het is Niall. Ik moet je iets vertellen zegt hij heel serieus. Wat is er vraag ik???? Niall duwt me mijn kamer in en wilt net iets zeggen als Louis binnen komt en roep: HOU JE MOND HORAN JE GAAT DIT NIET TEGEN DIE VERRADER ZEGGEN!!!!!

_________________________

dat was het dan weer voor vandaag wat vinden jullie er van????

ik heb niet heel veel tijd mar probeer wel meer te updaten.

ik ga verder na 20 comments

x'jes Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu