Katie Pov
Niall mag eindelijk mee naar huis, langzamerhand word ik daar ook wel gek. We zitten in de auto. Ik hoop zo dat Harry wakker word. Thuis aangekomen ga ik samen met Niall en Zayn op de bank zitten. Ik leun tegen Niall aan. Hij gaat met z'n hand door m'n haar. Het is ondertussen al 9 uur en iedereen is al naar boven. 'ik ga ook maar eens naar boven'zegt Niall. Ik ga van hem af en hij staat op. 'tot morgen man'zegt Zayn. Terwijl Niall half hinkelend naar boven loopt. Hij heeft geen zin om z'n krukken te pakken. Zayn gaat naast me zitten. hij kijkt me lief aan. 'kom eens'zegt hij verleidelijk. Ik merk dat ik mezelf weer laat mee slepen door zijn lieve stem en mooie ogen maar ik kan er niets tegen doen. Ik voel dat hij kusjes in m'n nek begint te zetten en fluisterd: 'I want you now baby, please'. Zijn handen raken me ondertussen overal aan. een zachte kreun verlaat mijn mond. Hij duwt me op de bank. Hij trekt zijn shirt uit en ik de mijne. Hij begint me te strelen. hij trekt m'n bh uit terwijl ik met mijn handen over zijn sixpack ga. hij begint mijn borsten te masseren, zachte kreuntjes komen uit mijn mond. Ik ga met mijn hand over zijn broek heen. Hij trekt mijn broek uit. Op het moment dat hij binnen komt denk ik aan Harry. Ik ga mee met het ritme van Zayn. 'Zayn...Zayn'zeg ik kreunend. Ik zie dat hij geniet. 'Katie kom op...go go'zegt hij. Dan zijn we allebei klaar. Hij tilt me op en legt me in bed. Ik denk aan Harry. Langzaam val ik in slaap. 'er is dus nog wel iets'hoor ik Zayn zeggen.
Zayn Pov
Ik leg haar in bed. Ze voelt in iedergeval nog iets voor me. 'er is dus nog wel iets'zeg ik zacht terwijl ik de deur dicht doe. Ik loop naar mijn kamer. Ik ga op bed liggen. Harry maakt geen kans op haar, hij denkt alleen aan seks ik denk ook nog aan haar gevoelens en zo. Ik denk aan Katie. Langzaam val ik in slaap.
Louis Pov
Ik lig half te slapen. Ik hoor beneden allemaal geluiden. Langzaam voel ik mezelf in slaap vallen. Ik herken Katie's stem. 'Zayn...Zayn'hoor ik haar nog zeggen dan val ik in slaap.
Ik word weer wakker. Ik denk na over wat ik gisteren heb gehoord. Ik loop langs Katie haar kamer, ze is al wakker. Ik klop op haar deur. 'ja'zegt ze. ik loop naar binnen. 'wat was er gisteren avond?'vraag ik. 'niets'zegt ze snel. Ik kijk haar twijfelachtig aan. dan loop ik weg, misschien moet ik dit met Niall bespreken denk ik bij mezelf. Ik twijfel, misschien straks.
Katie Pov
'wat was er gisteren?'vraagt Louis, 'niets'zeg ik snel. ik weet nog steeds niet met wie ik iets wil dus ik mag hier niets over zeggen. Louis loopt weer weg. Snel loop ik naar Zayn. 'Zayn?'vraag ik. 'ja'zegt hij. 'kunnen we dit geheim houden?' vraag ik voorzichtig. 'waarom?'zegt hij. 'omdat ik het gewoon nog niet weet en zo'zeg ik. Hij geeft me een knuffel. 'ik wacht zolang nodig is'zegt hij.
______________________________________
Nieuw hoofdstuk!!
ik had weer inspriatie, wat vinden jullie?
laat een leuke comment achter dan weet ik wat jullie er van vinden, ideeën zijn altijd welkom.
en vote dit stukje als je het leuk vind.
xxx Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Fanfictiondit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...