Katie Pov
Ik loop weg bij Zayn. 'ik wacht zolang nodig is?' wat bedoelt hij daar mee. ik zie Louis naar Niall's kamer lopen. hi gaat toch niet zeggend dat hij iets denkt?! Ik ren naar Niall's kamer. Ik trek de deur open. 'dus ja ik weet het niet' hoor ik Louis nog zeggen. 'te laat' denk ik. 'Katie' zegt Niall. ik loop naar hem toe. Louis gaat weg, hij geeft me nog stel een aai over m'n hoofd. ik ga naast Niall zitten. 'hij is bezorgd' zegt Niall rustig 'hij moet nog wennen aan dat ik je broer ben en hij niet'. ik knik. 'wat deed je gisteren avond nog met Zayn?' vraagt hij dan. 'eeeuh' zeg ik. 'heb je..' Niall maakt z'n zin niet af. 'ja oke ja ik heb met Zayn geneukt ja het is dom ik weet het' zeg ik dan. 'wrm?' vraagt Niall. 'ik liet me weer eens mee slepen door z'n mooie ogen en zo' zeg ik. 'oke ik dek je, Louis zei dat hij jouw Zayn Zayn hoorde zeggen bespreek dit met hem, nee vraag of hij hiernaartoe komt dan maken we er van dat hij jouw aan t kietelen was of zo' zegt Niall met een knipoog. ik spring op en loop naar Zayn.
Liam Pov
Ik ben naar Harry gegaan. ik zit naast z'n bed. 'Ze mist je' zeg ik tegen hem 'wij allemaal'. 'je ja soms stomme acties je drukte je alles'. ik kijk naar hem geen beweging. 'word alsjeblieft wakker' zeg ik dan. ik merk dat ik weer moe wordt. ik sta op wil naar de deur lopen als ik Lll..Liam?' hoor. ik draai zo snel als ik kan om en zie Harry met z'n ogen half open liggen. hij krijgt een glimlach op z'n gezicht. 'mist ze me echt?' zegt hij schoor. 'Volgens mij wel' zeg ik lachend. Harry wordt mee genomen en ik ben Louis. iedereen komt meteen naar het ziekenhuis. Als Katie hem ziet omhelst ze hem gelijk. ik zie Zayn jaloers kijken. wat is er gebeurt toen ik weg was?
_____________
Nieuw hoofdstuk!
Harry is wakker yes eindelijk
Comment en vote alsjeblieft vind ik leuk.
Xxx Aurora
JE LEEST
I change my life (one direction fanfiction)
Фанфикdit verhaal gaat over Kath. Kath is het zusje van Louis Tomlinson. ze wordt altijd gezien als het zusje van... en niet als Kath Tomlinson. Ze is er helemaal klaar mee. Na veel overleg veranderd ze haar naam en verft ze haar haar. ze begint een nieuw...