part 23

399 13 1
                                    

Niall Horan POV

Ik krijg in eens geen lucht meer ik begin moeilijk te ademen. Langzaam wordt alles wazig voor mijn ogen. Dan langzaam krijg ik weer lucht. Ik begin rustig te ademen. Ik voel me weer rustig worden van binnen.Dan wordt ik weer naar mijn kamer gebracht. Katie rent gelijk naar me toe en geeft me een knuffel. 'alles komt goed' fluister ik in haar oor. Dan voel ik mezelf weer langzaam weg zakken en dan wordt alles zwart voor mijn ogen.

Harry Styles POV

'ik hou zo van haar' zeg ik tegen Louis. 'Harry ik weet het'zegt Louis. Dan hoor ik een telefoon af gaan. Louis zet hem op de speaker. Ik hoor Katie van alles zeggen maar ik volg het niet. Louis pakt mijn hand en trekt me naar zijn auto. 'bel Liam!' zegt hij terwijl hij we rijd. Ik bel Liam en zeg dat hij naar het ziekenhuis moet komen. We komen bij het ziekenhuis en Liam is er ook. We rennen richting Niall's kamer. Katie zit huilend tegen Zayn aan en ik zie dat Zayn zich sterk probeert te houden voor haar. 'Waar is Niall?' vraagt Liam. Dan komt er ene dokter binnen. Katie staat gelijk op. 'Mevrouw het gaat echt niet goed met meneer Horan, hij gaat steeds verder achteruit na dat hij geen lucht had we weten niet wat we voor hem kunnen doen' zegt de dokter. Katie zakt op de grond en begint te huilen. Ik duik gelijk op haar af en trek haar naar me toe. Ze legt haar hoofd tegen mijn borst. Dan kijk ik op en zie Zayn, hij kijkt boos. Ik duw Katie van me af. Zayn pakt haar vast en ik loop de kamer uit. Dan sla ik heel hard tegen een muur. Waarom laat ik me weg jagen door Zayn? waarom?

_________________

Nieuw stukje!!

ik heb niet heel veel tijd om te schrijven maar ga proberen meer te schrijven

xxx Aurora

I change my life (one direction fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu