És íme meghoztam a kövi részt is :) Remélem ez is tetszeni fog nektek.
Sikítottam és mielőtt bármit is láthatott volna, visszarántottam a függönyt.
Ekkor ismét nyílt az ajtó, de ezúttal hangosabban és felismertem barátnőm hangját.
- Chris! Te meg mégis mit képzelsz, hogy rárontasz Melissára?
- Hé, te aludtál és hallottam, hogy a fürdőszobában folyik a víz, így gondoltam elzárom. De álmomban sem hittem volna, hogy egy ilyen szexi meglepetést kapok- mondta a srác, akit ezek szerint Chris-nek hívtak, kissé önelégülten.
Bár a zuhanyfüggöny másik oldalán álltam, de még mindig kínosan éreztem magam.
Nagy levegőt vettem és halkan megszólaltam.-Öhm.... ha nem lenne nagy probléma, akkor befejezném a zuhanyzást és felöltöznék.
- Persze. Addig mi kint várunk majd- mondta Hannah.
Miután kész lettem, kimentem a nappali-étkező-konyha részbe. Chris és Hannah a kanapén ültek, de mikor barátnőm észrevett, abbahagyták a beszélgetést.
- Öhm... a nevem Melissa- kezdtem, de Hannah félbeszakított.
- Chris már mindent tud.
Ránéztem a mellette ülő srácra, aki mosolygott. A haja szőke volt, a szeme pedig már majdnem fekete. A mosolya egyszerűen szívdöglesztő, és ahogy rám nézett tudtam, hogy ő se a szerény kategóriába tartozik. Inkább azok közé, akik szeretik összeszűrni a levet minél több csajjal.
- Ó, akkor szia- mondtam.
- Szia. Bocsi az előbbiért. Tényleg nem tudtam, hogy van ott bent valaki. Bár, ha belegondolok kár, hogy nem láttam többet- mondta nagyképű vigyorral.
Erre csak a szememet forgattam.
- Hagyjd már!- ütötte meg Hannah egy párnával. - Lisa itt fog lakni velünk mostantól, kérlek próbálj meg normálisan viselkedni vele.
- Hé, én mindig jó fiú vagyok- mondta Chris és kezeit maga elé emelte védekezésképp. Azonban nem nagyon tudott meggyőzni. A vigyora nyálas volt, a modora meg... inkább ne is beszéljünk róla.
- Oké... akkor én csinálok reggelit- jelentette be barátnőm, hogy megtörje a pillanatnyi csendet. - Ki kér omlettet?
- Én, de...
- Tudom, tudom sajttal- mondta miközben már a kis konyharész felé ment.
- Nekem is csinálhatsz!- kiáltotta Chris. - Nos, ha már befejezted a zuhanyt, akkor én következek. Feltéve, ha nem akarsz csatlakozni?- kérdezte vigyorral az arcán.
- Köszi, de inkább kihagynám ezt a kihagyhatatlan alkalmat- mondtam mézes-mázosan. - Élvezd nyugodtan egyedül.
- Nélküled nem lesz olyan szórakoztató- kacsintott rám.
- Chris! 5 másodperced van, hogy elhagyjd a szobát különben szólok Marianak, hogy a kisunokáját nyugodtan áthozhatja!- kiáltotta Hannah.
Chris arcaról egyből lehervadt a mosoly és elindult balra, ahol Hannah szobája is volt, miközben valami olyasmit motyogott, hogy a nők a legkegyetlenebbek a világon.
Vicces volt látni, ahogy ezek ketten szívják egymás vérét.Miutan kész lett a reggeli, mind leültünk a pulthoz enni. Én Hannah és Chris között voltam.
- Na és meddig maradsz?- kérdezte Chris nagy falatozás közben.
- Még nem tudom.
- Felőlem akár örökre ideköltözhetsz- mondta vigyorogva.
Ismét csak a szememet forgattam erre a kijelentésére. Oké, férfiból van, aki kb az összes nőre ráhajt, de az ostromlásomat abba kellene hagynia. Még csak pár órája ismerjük egymást.
- Honnan jöttél?- folytatta a faggatózást.
Egy másodpercre megállt a villa a szám előtt, de hamar észbekaptam és inkább valami válaszfélét próbáltam kinyögni.
- Egy kis faluból. A neve szinte sehol sincs fent a térképen annyira kicsi és jelentéktelen.
- Hm- csak ennyi volt a válasza. - És...
- Jaj, hagyjd már. Jesszus még csak most találkoztatok, de szegény már úgy érzi magát, mint egy kihallgatáson- szólt közbe Hannah.
- Csak próbálom megismerni az új lakótársunkat- kacsintott Chris.
Pár perc hallgatás után ismét megszólalt.
- Na és melyik suliba fogsz járni?
- Semelyikbe. Dolgozni fogok- feleltem.
- Ó, ez kicsit meglepett. Azt hittem, hogy még gimis vagy.
- Elméletben az vagyok, de sikerült minden vizsgámat hamarabb letennem.
- És tudod már hol akarsz dolgozni?
- Nem tudom még. Majd keresek valamit az újságokban vagy a neten- mosolyogtam Chrisre.
- Mit szolnál egy bárpultos melóhoz?- kérdezte Hannah váratlanul. - Úgyis üresedés van nálunk. A főnök biztos örülne neked.
- Nem is tudom- gondolkodtam el.
- Naaa, gyerüünk- nyaggatott tovább. - Elmegyünk, bemutatom neked a helyet és, ha nem tetszik akkor nem vállalod.
- Jó, rendben- mondtam sóhajtva.
Miután befejeztük a reggelit, elindultunk kocsival a Red felé. Elég furcsa név egy bárnak, de mikor odaértünk már megértettem miért. Az épület kívülről pirosra volt festve, ami így kitűnt a többi ház közül.
- Még nem vagyunk nyitva!- kiáltotta egy férfi. A pult mögött állt és a poharakat törölgette.
- Képzeld Matt mi is tudjuk!- kiabálta vissza nevetve Hannah.
- Ó, csak te vagy Hannah?- kérdezte nevetve a srác. Körülbelül 22 éves lehetett, barna haja és zöld szeme volt. - Elhoztam a barátnőmet, mert munkára van szüksége és Bob épp tegnap rúgta ki Cara-t.
- Helló- köszönt nekem a srác. - Hát remélem megkapod, mert jól jönne a segítség- mondta mosolyogva és a pultra támaszkodott. Teljesen Chris ellentéte volt. Aranyos, kedves és nem az izmaival és a szövegeivel villog mások előtt.
- Hát meglátjuk- mosolyogtam vissza.
Hannah-val elindultunk Bob irodája felé.
Most csak ennyi lett, de remélem nem volt unalmas. Jövőhéten új rész.
Ne felejtsetek el szavazni és kommentelni ;)
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...