500+ megtekintés :O :O
Nagyon, nagyon köszönöm ♥♥
Ugye azt ígértem, hogy, ha 500+ lesz a megtekintés, akkor lesz valami "jutalom". Ú, ez elég csúnya szó :S
Azt találtam ki, hogy valamelyik rész után írok majd egy kis előzetest, hogy mi várható a kövi fejezetben :)
Addig is itt a mostani. Jó olvasást ^^Már vagy fél órája ültem a bárban és eddig az ötödik poharamnál tartottam. Éreztem is a hatását, mert Matt annyiszor flörtölt velem, ahányszor csak tudott én pedig egyáltalán nem bántam. Sőt. Én is beszálltam a játékba. Ez a második napom New Yorkban, de máris berúgtam.
- Helló bogaram- dőlt a pultnak egy barna hajú, zöld szemű srác. Nem volt helyes, inkább átlagos kinézetű. - Van kedved táncolni?- kérdezte vigyorogva.
- Nincs- vágta rá Matt és szúrósan nézett a srácra.
- Ne szólj bele! A csajtól kérdeztem- mordult fel a zöld szemű, majd ismét felém fordult.
- Persze, de... meg kell ígérned, hogy nem mondod el Hannah-nak- mondtam nevetve. - Mert, ha ő megtudja, akkor naaagyon mérges lesz- a nyelvem lassan forgott és az alkoholmámor miatt az összes gátlásom felszabadult.
Elindultam vele a tömeg felé, de Matt hátulról megragadta a csuklóm.- Nem kéne...
- Nyugi Matty- nevettem rajta, mert Matty tényleg nem akarta, hogy ott hagyjam. De aranyos. - Mindjárt itt vagyok csak előtte táncolok ezzel a cuki fiúval itt- mutattam a srácra, aki egy idióta vigyort küldött felém.
Kiszabadítottam a csuklóm és a táncparkettre mentünk. Chris észrevett a tömegben és rám mosolygott, azonban mikor meglátta, hogy nem egyedül vagyok, a mosoly eltűnt. Furcsa. Olyan, mintha féltékeny lenne. Magamban jót nevettem ezen a feltételezésemen.
A srác hátulról megfogta a derekamat és a zene ütemére kezdte irányítani, mintha én nem tudnám. Hátranyúltam és az egyik kezemmel megfogtam a nyakát. Nem egyszer elkalandozott a keze, de nem foglalkoztam vele. Élveztem, hogy bármit megtehetek kötöttségek nélkül. Élveztem, hogy az apám nincs itt és nem szab meg mindent. Nem fenyeget meg, ha későn érnék haza. Egyszóval élveztem a szabadságot.
Egy idő után már zavart, hogy a srác állandóan a fenekemet markolássza, így inkább ott hagytam.- Hú! Önts még egyet Matty- vigyorogtam rá.
- Bocsi, de lejárt a munkaidőm- vetette oda hanyagul.
- Ó most meg mi a bajod?- kérdeztem felháborodottan. Az előbb még pillangót lehetett volna vele fogatni, most meg úgy viselkedik, mint egy bunkó seggfej.
- Melissa...- sóhajtotta fáradtan. - Szerintem már eleget ittál.
- Hát jó! Ha engem nem szolgálsz ki, akkor megkérek valaki mást.
- Jó volt a zene?- kérdezte egy mély hang mögöttem.
- Chris!- ujjongtam. Talán ő segít nekem. - Lennél olyan aranyos, hogy kérsz nekem egy italt?- néztem rá kis kutyaszemekkel. A hatás kedvéért még a számat is lebiggyesztettem.
Chris mosolyogva ránézett Matt-re.- De ez az utolsó- figyelmeztetett Matt.
Örömömben felvisítottam.
- Jó, jó, jó. Megík... megíl...
- Megígéred?
- Igen, igen, megígérem.
Újabb italt kaptam, amit egy húzásra el is tűntettem.
- Hű, ez gyors volt- vigyorgott rám Chris elismerően. - Ki volt az a pasas veled?
- Jaaaj ne máár! Mindenki ezzel nyaggat. Egy nagyon cuki fiú, akivel táncoltam egyet. És tudod mit? Most is ahhoz van kedvem- hangos csattanással letettem a poharamat és valahogy felmásztam a pult tetejére.
- Melissa gyere le!- kiabálta Hannah, de én nem foglalkoztam vele.
A pulton kezdtem el táncolni, néhányan még fütyültek is nekem. Pár lány felmászott mellém és mindannyian táncoltunk.- Chris szólj már rá!- kiabálta ismét Hannah.
- De most miért rontsam el a szórakozását?- kérdezte nevetve.
- Mert a fél bár mindjárt megerőszakolja a szemével!
- Jó, jó, intézkedem- mondta Chris, majd odajött a pult széléhez, ahol én is táncoltam és hirtelen megragadta a lábamat, majd a hátára dobott. Úgy cipelt ki, mint egy krumplis zsákot.
- Chris, engedj el! Ez nem vicces!- kiabáltam, de felesleges volt.
- Ha nem csináltad volna ezt, erre semmi szükség nem lenne.
- Ezt hívják szórakozásnak. Neked is ki kellene próbálnod.
- Ó, hidd el én remekül szórakozok most is- nevetett.
- Azonnal tegyél le különben sikítok!
- Nem fogsz- nevetett tovább.
Idegesen fújtam ki a levegőt.- Ahj olyan nehéz veled. Először rám nyitsz, aztán féltékenykedsz, most meg....
- Állj. Ki mondta, hogy féltékeny voltam?- szakított félbe és közben letett az autója elé.
- Mindenki látta. Kár tagadnod- mosolyogtam rá önelégülten és közben karbafontam a kezem.
- Mindenki... vagy csak te?- nekitolt az autó oldalának. A lélegzetem akadozott, a pulzusom egyre gyorsabb lett.
- Tudom, hogy így volt- suttogtam.
A kezét a kocsinak támasztotta kétoldalt és közelebb hajolt.
- Arra az idiótára csak azért lehettem esetleg féltékeny, mert ő érintett meg ott, ahol én akartalak- súgta a fülembe. - A derekadat- a kezét végighúzta az oldalamon. - A nyakadat- azt is megérintette. - És te meg voltál olyan buta, hogy vele táncoltál helyettem- mondta mélyen a szemembe nézve.
Az ajkaink csak pár centire voltak egymástól.
Ezután olyan dolog történt, amit nem is gondoltam volna.Ne felejtsetek el csillagozni és kommentelni ;)
YOU ARE READING
Engedj el! (BEFEJEZETT)
RomanceMelissa sosem bízott az emberekben. Mindig is félt attól, hogy ha valakit közel enged magához, akkor összetörik. Apja elől állandóan menekülnie kellett, de most már hivatalosan is 18 éves lett és így elköltözött a legjobb barátnőjéhez, azonban van e...